Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:Kommer bli en lång matchserie. Hoppas vi kör ut det här äckliga plast laget utan några SM guld. Finns inget lag jag unnar ett SM guld mindre än fejk Luleå, nu kör vi över renkn*ll*rna
Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
Lakersfan_03 skrev:Kommer bli en lång matchserie. Hoppas vi kör ut det här äckliga plast laget utan några SM guld. Finns inget lag jag unnar ett SM guld mindre än fejk Luleå, nu kör vi över renkn*ll*rna
smashinlovely skrev:Lakersfan_03 skrev:Kommer bli en lång matchserie. Hoppas vi kör ut det här äckliga plast laget utan några SM guld. Finns inget lag jag unnar ett SM guld mindre än fejk Luleå, nu kör vi över renkn*ll*rna
Ett sm-guld har dom väl iofs. Men ja, skicka ut dom i kvarten vore väldigt tillfredsställande. Allt att vinna inget att förlora i denna matchserie
Absolut inget praktfiasko om Luleå förlorar, det är ingen vanlig 7v2 matchserie. Rekommenderar att du läser Petter Carnbros djupdykning om varför det skiljer så lite mellan lagen som det gör.Jocke86 skrev:Skönare känsla i år än förra. Då SKULLE vi vinna enligt alla och större misslyckande har aldrig skett än om vi inte tog guldet.
I år har Luleå spelat riktigt bra i stort sätt hela säsongen, vi har varit lite sämre för att vara snäll.
Allt annat än att Luleå tar detta är praktfiasko. Vi är underdogs i år, skön känsla!
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
Vi ska lägga all press på Luleå [emoji6]Person skrev:Absolut inget praktfiasko om Luleå förlorar, det är ingen vanlig 7v2 matchserie. Rekommenderar att du läser Petter Carnbros djupdykning om varför det skiljer så lite mellan lagen som det gör.Jocke86 skrev:Skönare känsla i år än förra. Då SKULLE vi vinna enligt alla och större misslyckande har aldrig skett än om vi inte tog guldet.
I år har Luleå spelat riktigt bra i stort sätt hela säsongen, vi har varit lite sämre för att vara snäll.
Allt annat än att Luleå tar detta är praktfiasko. Vi är underdogs i år, skön känsla!
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
vlk skrev:Totalfiasko om inte Luleå slår ut Lakers. Då ska Lule skämmas....[emoji1782][emoji23][emoji1782][emoji23]
Skickat från min iPhone med Tapatalk
DeLarge skrev:vlk skrev:Totalfiasko om inte Luleå slår ut Lakers. Då ska Lule skämmas....[emoji1782][emoji23][emoji1782][emoji23]
ja jävlar vilket fiasko om man blir utslagna av bästa laget
Lakersfan_03 skrev:Vill se denna ikväll
Troligtvis tidigast i en ev. semi.vlk skrev:När spelar Joel ?
Lakershjärta71 skrev:Någon som vet hur Shinnimin togs emot av Luleklacken när han kom in på isen.
Svartvadet skrev:Ser ut som om Luleå har PP hela tiden. Otroligt tafatt, som vanligt.
Användare som besöker denna kategori: Daste, DeLarge, Svartvadet och 17 gäster