Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Primeau skrev:Det är väl den nye tränaren som sätter spelidé, system osv.?
Oavsett vem det blir så tror jag det blir förändringar i spelet, sen kanske lite av Hallams tankar och idéer sitter kvar i väggarna ett tag.
StenhårtSlagskott skrev:Primeau skrev:Det är väl den nye tränaren som sätter spelidé, system osv.?
Oavsett vem det blir så tror jag det blir förändringar i spelet, sen kanske lite av Hallams tankar och idéer sitter kvar i väggarna ett tag.
Delvis. Men vad jag menar är tror du att chefen letar efter någon med helt annan spelidé som inte stämmer med övriga i sportsliga ledningen. Chefen, Hall och möjligen de assisterande lär inte vilja ha någon som inte delvis delar Växjös tänk och värderingar.
Skillnad är ju i en klubb som Linköping eller Brynäs som famlar i mörker och kan ta vilket spel som helst bara tränare verkar bra.
bratsson skrev:Man kan väl börja likna vårat kommande läge med Skellefteås för några år sedan när Hans Wallson och General Managern Lars Johansson lämnade Skellefteå efter alla framgångsrika år.
Är ju inte dödagar för Skellefteå efter dem.
Förändring är inte alltid av ondo utan nya dörrar öppnas.
Värst blir det när Evertsson känner att det inte är roligt längre.
Det är riktigt att Hallams bor på 13.StenhårtSlagskott skrev:Det ligger en villa ute till försäljning på stavstigen 11. Men Hallams bor väl på 13. Något för den konspiratoriskt lagde att gräva i...
bratsson skrev:Viktor Stråhle kanske?
Ja Roger Rönnberg verkade inte så glad på honom i en intervju [emoji28]Svartvadet skrev:bratsson skrev:Viktor Stråhle kanske?
Absolut inte. Större idiot går knappt hitta.
vlk skrev:Det värsta verkar ha hänt. Robert Rosen har ett stort gipspaket på foten och går på kryckor. Känns hopplöst just nu. Det är för mycket skador och vakanser nu.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Min fru såg honom igår ute.StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Det värsta verkar ha hänt. Robert Rosen har ett stort gipspaket på foten och går på kryckor. Känns hopplöst just nu. Det är för mycket skador och vakanser nu.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Inga roliga nyheter. Är det något som hänt eller planerat ingrepp? Har du själv sett det eller är det ett rykte?
Holma
Lundberg
Hugo
Josefsson
Planen på en ny back ligger kvar. Att ersätta skador är något eget att hanteraStenhårtSlagskott skrev:Bra spaning!
Jag som ville ha en back. Nu är frågan om Chefen överväger en center som kan stärka laget och ned alla på plats sedan måste isåfall Hugo bli utlånad till våren.
Schweiziska armékniven Lundberg [emoji41]Svartvadet skrev:Trist. Skönt det är lite uppehåll dock. Spricka i foten bör väl vara max sex veckor?
Lyckligtvis har vi många som kan spela center. Hugo kanske kan ta ett nytt steg?
Får inte Gynge vara med ?Svartvadet skrev:Jag hade nog satt upp laget såhär (om Nätet är frisk)
Nättinen - Rieder - Calof
Glenn - Holma - Lycksell
Forslund - Hugo - Lundberg
Nilsson - Josen - Hagman
Tror Rieder gör sig bra som Center. Det är han riktiga position också. Lundberg hjälper Hugo i tredje och Hagman har ju varit grym, så gjuten i en fjärde.
Vårt PP kommer ju lida enormt utan Rosén, men det är i tider som dessa andra MÅSTE steppa upp och ta möjligheten!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster