Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Håller med om det mesta utom 2 saker. Du hyllar Häman Aktell. Han hade ingen bra dag alls. Får ansvaret för två mål bakåt, bl.a bjudningen till Rydahls 2-3. Hur du kan dissa Koivisto är en gåta. Planens gigant. Hittar spel ingen annan hittar. Tycker raka motsatsen när det gäller kladdandet.Svartvadet skrev:Stjernborg, Glenn, Lundberg x2, Joel, Josen, Forslund, Vainio och Hardy får extra plus i min bok ikväll!
Många andra, Kalnins, Rosén etc. gör helt OK
Frågetecken?
Calof - VAKNA? Du ska vara bäst
Nättinen - Sätt pucken i nät för fan
Holmberg - Var bra sista 10 min, innan dess osynlig
Lycksell - Mycket nerver idag? Formtopp på försäsong är no good
Koivisto - Kladdar alldeles för mycket. Måste sätta förstapass på blad.
FBK fick lite revansch från Kvarten förra säsongen, där vi var bättre laget denna gång men de hittar sätt att vinna. Mer skärpa, jävla anamma och gå in där det gör ont - då kommer vi vara topp-4 utan tvekan med detta spelet
Laget gör en spelmässigt ganska bra match. Jag är dock orolig över att det blir pannkaka gällande våra stjärnspelare Calof och Nättinen. De sitter på svindyra kontakt och måste helt enkelt producera. Vi har inte råd att de floppar. Än så länge visar de ingenting positivt. Snarare tvärt om.PutteA skrev:Håller med om det mesta utom 2 saker. Du hyllar Häman Aktell. Han hade ingen bra dag alls. Får ansvaret för två mål bakåt, bl.a bjudningen till Rydahls 2-3. Hur du kan dissa Koivisto är en gåta. Planens gigant. Hittar spel ingen annan hittar. Tycker raka motsatsen när det gäller kladdandet.Svartvadet skrev:Stjernborg, Glenn, Lundberg x2, Joel, Josen, Forslund, Vainio och Hardy får extra plus i min bok ikväll!
Frågetecken?
FBK fick lite revansch från Kvarten förra säsongen, där vi var bättre laget denna gång men de hittar sätt att vinna. Mer skärpa, jävla anamma och gå in där det gör ont - då kommer vi vara topp-4 utan tvekan med detta spelet
Nättinen skapar och har en del farliga skott. Calof såg däremot extremt blek ut.vlk skrev:Laget gör en spelmässigt ganska bra match. Jag är dock orolig över att det blir pannkaka gällande våra stjärnspelare Calof och Nättinen. De sitter på svindyra kontakt och måste helt enkelt producera. Vi har inte råd att de floppar. Än så länge visar de ingenting positivt. Snarare tvärt om.PutteA skrev:Håller med om det mesta utom 2 saker. Du hyllar Häman Aktell. Han hade ingen bra dag alls. Får ansvaret för två mål bakåt, bl.a bjudningen till Rydahls 2-3. Hur du kan dissa Koivisto är en gåta. Planens gigant. Hittar spel ingen annan hittar. Tycker raka motsatsen när det gäller kladdandet.Svartvadet skrev:Stjernborg, Glenn, Lundberg x2, Joel, Josen, Forslund, Vainio och Hardy får extra plus i min bok ikväll!
Frågetecken?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
PutteA skrev:Håller med om det mesta utom 2 saker. Du hyllar Häman Aktell. Han hade ingen bra dag alls. Får ansvaret för två mål bakåt, bl.a bjudningen till Rydahls 2-3. Hur du kan dissa Koivisto är en gåta. Planens gigant. Hittar spel ingen annan hittar. Tycker raka motsatsen när det gäller kladdandet.Svartvadet skrev:Stjernborg, Glenn, Lundberg x2, Joel, Josen, Forslund, Vainio och Hardy får extra plus i min bok ikväll!
Frågetecken?
Nättinen skapar och har en del farliga skott. Calof såg däremot extremt blek ut.[/quote]Det räcker inte om han inte höjer sig, vi får se. Han ska vara en ledande spelare som är tungan på vågen i jämna matcher. Jag ser inte det än.Person skrev:Laget gör en spelmässigt ganska bra match. Jag är dock orolig över att det blir pannkaka gällande våra stjärnspelare Calof och Nättinen. De sitter på svindyra kontakt och måste helt enkelt producera. Vi har inte råd att de floppar. Än så länge visar de ingenting positivt. Snarare tvärt om.vlk skrev:Håller med om det mesta utom 2 saker. Du hyllar Häman Aktell. Han hade ingen bra dag alls. Får ansvaret för två mål bakåt, bl.a bjudningen till Rydahls 2-3. Hur du kan dissa Koivisto är en gåta. Planens gigant. Hittar spel ingen annan hittar. Tycker raka motsatsen när det gäller kladdandet.PutteA skrev:[quote="Svartvadet"]Stjernborg, Glenn, Lundberg x2, Joel, Josen, Forslund, Vainio och Hardy får extra plus i min bok ikväll!
Frågetecken?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster