Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Det hade vi. Men de hade inte behövt slösa energi på att slå ut sunklag 9-10 och hade kanske kunnat bjuda på bättre motstånd. Som systemet är nu så gynnar det lag 1-2 i serien. Man behöver inte ge de extra fördelar. Både vi och RBK hade vunnit våra kvartar ändå, men...
StenhårtSlagskott skrev:Fyra tar de inte. Men kan ju hoppas på två så de får slita lite.
Glenn Gustafsson i örebro ska väl till växjö. Undra om det kommer påverka matchandet.
bratsson skrev:Jag vill inte vara den positiva grabben i gänget men än så länge gör vi det bättre än säsong 17/18 då vi förlorade en match mot Brynäs. [emoji28]
Kloker skrev:bratsson skrev:Jag vill inte vara den positiva grabben i gänget men än så länge gör vi det bättre än säsong 17/18 då vi förlorade en match mot Brynäs. [emoji28]
Nej, det kan man verkligen ingen beskylla dig för att vara. Din jinxade senaste svarshistorik är facit på det. Du och VLK (svänger mer med sina inputs under match än vad en flaggstång svajar under en Tsunami) har gett många skratt det ska jag ger er.
Hehe men kom igen.... Hur har laget spelat?Kloker skrev:bratsson skrev:Jag vill inte vara den positiva grabben i gänget men än så länge gör vi det bättre än säsong 17/18 då vi förlorade en match mot Brynäs. [emoji28]
Nej, det kan man verkligen ingen beskylla dig för att vara. Din jinxade senaste svarshistorik är facit på det. Du och VLK (svänger mer med sina inputs under match än vad en flaggstång svajar under en Tsunami) har gett många skratt det ska jag ger er. [emoji38]
Dreamteam [emoji28]Kloker skrev:Svartis ska man inte heller förringa. Den sammansatta slupspelstron på laget är att VLH bara har tur. Orättvisa vinster.
Brattis, VLK och Svartis. Vilket GÄNG!
Kloker skrev:Svartis ska man inte heller förringa. Den sammansatta slupspelstron på laget är att VLH bara har tur. Orättvisa vinster.
bratsson skrev:Dreamteam [emoji28]Kloker skrev:Svartis ska man inte heller förringa. Den sammansatta slupspelstron på laget är att VLH bara har tur. Orättvisa vinster.
Varanen skrev:Jag e inte alls bitter och avundsjuk...
Ge mig vänsterbacksplatsen åtminstone.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster