Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:MalZon skrev:Vågar man hoppas på matchboll ikväll?
Det vore en skräll
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
StenhårtSlagskott skrev:Penneborn: vi ska forsätta leta efter ytorna imorgon. Vi pratade om det både i första och andra periodpausen.
Bra. Stäng av honom. Sådant skit ska inte finnas.StenhårtSlagskott skrev:Gaunce anmäld.
https://www.shl.se/artikel/800naknh0-40 ... dan-gaunce
Jag menar inte att han ska bli allvarligt skadad men med tanke på hur han själv spelar och det han delar ut så hade jag inte haft nåt emot att det hade ömmat lite [emoji6]Svartvadet skrev:Där håller jag inte med dig, alls.
Tycker snarare det var tur att den inte träffade värre än så. Ingen förtjänar få krossade pungkulor, ingen. Kanske våldtäktsmän, men definitivt inte en hockeyspelare i en hockeymatch.
bratsson skrev:Ingen Gaunce ikväll då han blev avstängd 2 matcher.
Sedan vet jag inte hur dessa matcher räknas, över tid eller riktiga matcher.....
Oj...StenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Ingen Gaunce ikväll då han blev avstängd 2 matcher.
Sedan vet jag inte hur dessa matcher räknas, över tid eller riktiga matcher.....
Riktiga matcher.
Böterna ger en lön på ca 50000 kr i månaden.
bratsson skrev:Oj...StenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Ingen Gaunce ikväll då han blev avstängd 2 matcher.
Riktiga matcher.
Böterna ger en lön på ca 50000 kr i månaden.
Billigt [emoji28][emoji106]
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster