Ja någonstans finns ju skillsen hos JFK - men just nu är han inte i balans...
Det är verkligen en besvärlig sits!
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Jag har sagt det tidigare. Ta ner honom i en 3:e 4:e line. Låt honom jobba hårt. Vi har råd att vara ett rehabcenter i 1:a och 2:a linan. Dom två linorna måste fungera.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Svartvadet skrev:vlk skrev:Jag har sagt det tidigare. Ta ner honom i en 3:e 4:e line. Låt honom jobba hårt. Vi har råd att vara ett rehabcenter i 1:a och 2:a linan. Dom två linorna måste fungera.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Mjo, fast det är kanske inte det han behöver? Är fokuset inte med honom, för han mår dåligt psykiskt - tror du det hjälper att slänga ned honom i kedjorna då Tror nästan det är bättre om han är ledig från hockeyn helt ett tag. Samla krafterna. Hitta glädjen och suget i att spela igen.
Hockeyn ska vara en ynnest, inget som dämpar dig
Stupet skrev:Så det du säger svartis är att om JFK skulle lämna för en annan klubb så skulle han göra 1p/m? (Vilket jag ser som helt osannolikt) Du menar alltså att hans motivation skulle bli bättre i en annan klubb? Isf ligger ju inte felet i JFK utan i klubben Växjö Lakers.
Och att han skulle dominera hela SHL nästa säsong känns väldigt tveksamt.
Det vi däremot kan vara eniga om är att verken Holmberg eller Karlström håller för SHL.
Skulle gärna se att man gör sig av med bägge eller låter dom lånas ut till Allsvenskan. Västerås tar nog gärna emot Holmberg.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster