Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jo men Skellefteå åker sönder oss och ska ha mer PP än oss.Person skrev:Nej jag tror inte Skellefteå spelar final. Alldeles för mjuka och enkelspåriga. 3 av senaste 18 poängen har de plockat. Jag tror fan att tom vi har större chans att gå till final än SAIK. Hade vi haft 5 PP och 0 BP denna match hade matchbilden varit precis likadan fast omvänt, skillnaden är att vi faktiskt vill vinna idag genom att täcka skott, tacklas, gå in mot mål osv.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Håller med [emoji106]Person skrev:Skellefteå ska ha fler, men kanske 3-4 st, inte 7. Den enda gången domaren höjt armen för oss var vid JFK:s mål. Men det är då inte enda gången borde haft utvisning.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kolla i "övriga matcher" så la jag upp just det klippet där [emoji106]PutteA skrev:Tänk om man kunde få se en sådan utvisning som Elias var inblandad i i NHL senast, när han tacklar och spelaren flyger in i sargen. Domaren lyfter näven direkt och Elias tror att det är han som åker. Istället tar domaren den som blev tacklad för diving. Helt underbart att se!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
bratsson skrev:Kolla i "övriga matcher" så la jag upp just det klippet där [emoji106]PutteA skrev:Tänk om man kunde få se en sådan utvisning som Elias var inblandad i i NHL senast, när han tacklar och spelaren flyger in i sargen. Domaren lyfter näven direkt och Elias tror att det är han som åker. Istället tar domaren den som blev tacklad för diving. Helt underbart att se!
Varanen skrev:Hehe...jag ville skicka honom till Paris så att han kunde betala av sin lön som pantomimclown. Viktigt att tänka på för alla de som vill skicka JFK.
PutteA skrev:Varanen skrev:Hehe...jag ville skicka honom till Paris så att han kunde betala av sin lön som pantomimclown. Viktigt att tänka på för alla de som vill skicka JFK.
Ja, jag är definitivt en av de som kritiserat honom och har inte sett någon framtid alls för honom hos oss. Fortsätter han att spela som idag så gör jag en pudel utan att tveka. Men då krävs det kontinuitet.
Härmapan skrev:....och renjägarna vrålar ”domarskandal”...
Användare som besöker denna kategori: DeLarge och 14 gäster