Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Stämmer, jag tror dock att det blir mest Alvestabor där och ev en hel del Frölundafans. Inte någon lakej som jag känner ska dit
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person skrev:vlk skrev:Stämmer, jag tror dock att det blir mest Alvestabor där och ev en hel del Frölundafans. Inte någon lakej som jag känner ska dit
Det är nog betydligt fler Lakersfans än Frölundafans. Jag vet flera som ska dit, tänk ändå på att set är 50 mil tur/retur för Frölundafans att åka (förutsatt att de åker från Gbg).
bratsson skrev:Ser inte Forsbacka-Karlsson oförskämt smart ut på plan?
Spelar sig kniviga situationer som om han inget annat gör om dagarna.
Svartvadet skrev:Denna typ av match är så ofantligt viktig för länet - hoppas man gör det till tradition!
+ Pengar till en mindre förening (19.500:- i halva potten t.ex!)
+ Skapar "buzz" även utanför Växjö
+ Spelarna tycker det är 1000 gånger roligare att spela inför en fullsatt hall, även om det bara är 1200.
WilleWestern skrev:Svartvadet skrev:Denna typ av match är så ofantligt viktig för länet - hoppas man gör det till tradition!
+ Pengar till en mindre förening (19.500:- i halva potten t.ex!)
+ Skapar "buzz" även utanför Växjö
+ Spelarna tycker det är 1000 gånger roligare att spela inför en fullsatt hall, även om det bara är 1200.
Instämmer till fullo. Hellre en match i länet än en i Halmstad som i fjol. Det ska vara lättillgängligt med en bra matchtid.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster