Andra lags Silly Season

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Towen » mån maj 06, 2019 4:03 pm

LHC "Vi vinner inte SM-guld i år heller" tappar Derek ROY 8)
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Wolin » mån maj 06, 2019 8:57 pm

Svartvadet skrev:Framtidsnamn vet jag inte. Han har hunnit bli 28 år. Dock är det ett under att han inte fått chansen i SHL innan, han har verkligen alla verktyg för att vara uppe i toppen av SHL också.

När det gäller "satsningar" som du skriver så stavas det: Fallskärm. Timrå fick inte tävla på samma villkor, vilket inte LIF eller IKO kommer göra heller. Att däremot Mora, med spelare som Abbott, Engstrand, Gagné, Johnston, Bailey, Bromé, Rowe etc. inte klarar av att hålla sig kvar är lite utav ett under.


Är väl ändå hyfsat stort steg att från att vara tredje keeper i Frölunda till att ha första spaden i ett SHL lag,
men har ingen jättekoll på honom, bara att önska lycka till i IKO.

Nya TV-avtalet ger ju upp mot 48 miljoner årligen per klubb , 6 miljoner får de lag som går upp betala i fallskärm till laget som åker ner som jag förstått det, det ger ju ialla fall drygt 40 miljoner till det nya SHL-laget
jämfört med 2,3 miljoner till HA-lagen i TV pengar årligen. Det är ganska rejält mycket mer, fallskärmen både således inte betyda mer än marginellt, kan jag tycka. Är väl andra parametrar också som påverkar spelarens val, Oskarshamn som stad i sig kanske inte står högst upp på listan hos SHL-spelare, inget ont om staden på så sätt, men liten ort, liten hall med få faciliteter etc.
Oavsett kul med en Smålandsrival till bara hoppas att det blir mer än en säsong bara.
Wolin
Forumamatör
 
Inlägg: 178
Blev medlem: sön jan 13, 2013 12:59 am

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav PutteA » tis maj 07, 2019 1:04 am

Du har betydligt mer kostnader än fallskärmen som ny klubb i SHL. Det finns motprestionskrav från tex Cmore när det gäller TV sändningar. Saker som måste till i arenan för att Cmore ska godkänna arenan för TV sändningar. Och även om SHL slopat publikkravet så finns det fortfarande rejäla krav på arenan när dom nu stegar in i SHL. Det är inte för inte som nykomlingar alltid har det tufft. Man har helt enkelt betydligt mindre pengar över till spelarköp jämfört med de etablerade.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Svartvadet » tis maj 07, 2019 3:39 pm

Rögle blir farliga nästa år. Spelare för spelare så slår de oss med hästlängder offensivt, bara att buga åt dem.

Zaar, Everberg, Brithén, Sjögren, Bristedt osv
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Lakersfan_03 » tis maj 07, 2019 4:01 pm

Rögle blir farliga

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Towen » ons maj 08, 2019 4:13 pm

Frölunda har en forward som heter Linus NÄSSÉN - vad är oddsen på det? Blir intressant att följa hur sekretariatet hanterar det när både vår och deras gubbe får matchstraff under match 8O
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Varanen » mån maj 13, 2019 10:17 pm

Det sista SHL behöver är att tappa profiler, men av kortsiktigt egoistiska skäl hoppas jag Tedenby väljer NLA. Han har varit otroligt jobbig när vi mött HV. Han verkar älska de drabbningarna och vi har varit märkligt passiva mot en spelare man inte ska låta få ta fart.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13979
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Person » mån jun 03, 2019 1:51 pm

Sakari Salminen uppges vara klar för Örebro. Var inte alls imponerad av honom i Lakers. Visst, han var duktig när han fick tid och utrymme men det känns som att hans spelstil inte gör sig så bra i SHL med det höga presspelet. Han passar nog mycket bättre in i NLA/KHL.

Jag tror han kostar mer än vad man får tillbaka, men klart är det en fin värvning.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav smashinlovely » mån jun 03, 2019 7:38 pm

Mer utfyllnadsspelare än toppforward i mina ögon. Var OK hos oss, har svårt att se att han utvecklats till det bättre i (visserligen världsmästarligan) SMliiga

Namnet gjorde sig visserligen bra i melodi på ståplats, men inte ens där kunde han mäta sig med gynge.
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1798
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Person » tis jun 04, 2019 7:57 am

Fröberg till HV... Fyfan vad smärtsamt.
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav StenhårtSlagskott » tis jun 04, 2019 8:27 am

Person skrev:Fröberg till HV... Fyfan vad smärtsamt.


HV-71s centersida ser ju riktigt långsam ut. Stabila pjäser! Men har de spetsen som behövs. Tveksamt om Fröberg kan höja sig så mycket mer.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav ivc » tis jun 04, 2019 8:29 am

Vidrigt, fröberg.
ivc
Forumamatör
 
Inlägg: 136
Blev medlem: tor aug 11, 2011 1:36 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav vlk » tis jun 04, 2019 9:06 am

Hahaha , den såg jag inte komma. Han är och förblir en hjälte dock.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8400
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Person » tis jun 04, 2019 9:24 am

ivc skrev:Vidrigt, fröberg.

Vidrigt är ju en rejäl överdrift. Lakers kände själva att de ville gå vidare så att han lämnade var ömsesidigt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Varanen » tis jun 04, 2019 2:15 pm

Precis. Det var ömsesidigt. Fröberg behövde lämna för att ta nästa steg (piggna till från vår synvinkel). Han var en av de som bara lunkade på förra säsongen. När han inte klarade av att ansvara för en topp2-lina blev det inte bra. Ingen rolig situation för någon.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13979
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Kloker » tis jun 04, 2019 2:59 pm

Man kan ju börja fundera på vad Svenska ishockey förbundet har för kriterier för att man ska bli uttagen i landslaget eftersom att en lunkande Fröberg representerade Sverige vid tio tillfällen förra säsongen?

Det som irriterar en aning är att spelare lämnar till närliggande lag i SHL. Martinsson (hemkommen iofs...) och Fröberg till HV71 och Bokk till Rögle. Jag ligger inte sömlös över detta, dessa är definitivt ersättningsbara, men det gnager lite och menar att Kåtfaktorn att representera VLH känns ha försvagats.

Nåväl, vi får väl se vad Höneröven presenterar framöver. Det måste i alla fall in spelare som visar på att VLH menar allvar. Nu känns det mellis-alibi. Förlängning av Shinnimin - bra jobbat, men...
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Härmapan » tis jun 04, 2019 3:10 pm

Kloker skrev:Man kan ju börja fundera på vad Svenska ishockey förbundet har för kriterier för att man ska bli uttagen i landslaget eftersom att en lunkande Fröberg representerade Sverige vid tio tillfällen förra säsongen?

Det som irriterar en aning är att spelare lämnar till närliggande lag i SHL. Martinsson (hemkommen iofs...) och Fröberg till HV71 och Bokk till Rögle. Jag ligger inte sömlös över detta, dessa är definitivt ersättningsbara, men det gnager lite och menar att Kåtfaktorn att representera VLH känns ha försvagats.

Nåväl, vi får väl se vad Höneröven presenterar framöver. Det måste i alla fall in spelare som visar på att VLH menar allvar. Nu känns det mellis-alibi. Förlängning av Shinnimin - bra jobbat, men...


Martinsson fick 250K i mån av HV - tror inte någon i VLH ville betala det för honom - det är bara att gratulera till höga lönen och köpa något bättre och billigare istället!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Kloker » tis jun 04, 2019 3:14 pm

Jo, läste det. Då är det ju pengarna som är den största faktorn som väger över för vilken klubb man väljer att representera. Fullt förståeligt i dagens hockey.

Vad Hönan hivade upp på $krivbordet för att förlänga med Shinnimin (och stilla sitt samvete...) kan man ju då fundera på...
Senast redigerad av Kloker tis jun 04, 2019 3:15 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Varanen » tis jun 04, 2019 3:14 pm

Kloker skrev:Man kan ju börja fundera på vad Svenska ishockey förbundet har för kriterier för att man ska bli uttagen i landslaget eftersom att en lunkande Fröberg representerade Sverige vid tio tillfällen förra säsongen?

Inte så konstigt egentligen. I landslaget köpte han, och utförde, sina uppgifter bra. Han hade ingen konstruktiv roll i Tre Kronor. Finns en hel del spelare som lyfter sig när de representerar sina landslag beroende på olika faktorer. Att vara bra i SHL betyder rätt lite i ett internationellt perspektiv. Särskilt då domarbedömningarna är så olika. Internationell hockey är vad jag kallar hockey. I SHL kör vi en Disneyanpassad variant av sporten där filmningar och evighetslånga pauser p g a att någon ligger på isen och kvider premieras. Konstigt att det behövs så få nackkragar i internationell hockey och så många här hemma?
Senast redigerad av Varanen tis jun 04, 2019 3:15 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13979
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav vlk » tis jun 04, 2019 3:14 pm

Kloker skrev:Man kan ju börja fundera på vad Svenska ishockey förbundet har för kriterier för att man ska bli uttagen i landslaget eftersom att en lunkande Fröberg representerade Sverige vid tio tillfällen förra säsongen?

Det som irriterar en aning är att spelare lämnar till närliggande lag i SHL. Martinsson (hemkommen iofs...) och Fröberg till HV71 och Bokk till Rögle. Jag ligger inte sömlös över detta, dessa är definitivt ersättningsbara, men det gnager lite och menar att Kåtfaktorn att representera VLH känns ha försvagats.

Nåväl, vi får väl se vad Höneröven presenterar framöver. Det måste i alla fall in spelare som visar på att VLH menar allvar. Nu känns det mellis-alibi. Förlängning av Shinnimin - bra jobbat, men...


Kan lova att ingen av dessa ingår i den kategori du talar om, spelare som vi verkligen ville ha men som inte ville ha lakers. Handlar om andra saker.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8400
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Kloker » tis jun 04, 2019 3:20 pm

Men du din oneliner, jag menar inte att VLH var toktaggade på att ha kvar dessa, därför ligger jag inte sömnlös. Men kåtfaktorn att representera VLH känns ha svalnat.

Som sagts, Bokk, Martinsson och Fröberg är inte oersättbara. Långt där ifrån. Men det känns lite konstigt. Men det är nog för att spelarruljansen har varit så enorm. Top nouch på sista platserna!

Got me? :D
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav vlk » tis jun 04, 2019 3:28 pm

Kloker skrev:Men du din oneliner, jag menar inte att VLH var toktaggade på att ha kvar dessa, därför ligger jag inte sömnlös. Men kåtfaktorn att representera VLH känns ha svalnat.

Som sagts, Bokk, Martinsson och Fröberg är inte oersättbara. Långt där ifrån. Men det känns lite konstigt. Men det är nog för att spelarruljansen har varit så enorm. Top nouch på sista platserna!

Got me? :D


Det enda jag säger är att ev sviktande kårfaktor att representera lakers inte har med dessa tre spelare att göra.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8400
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Kloker » tis jun 04, 2019 3:35 pm

Varanen skrev:Inte så konstigt egentligen. I landslaget köpte han, och utförde, sina uppgifter bra. Han hade ingen konstruktiv roll i Tre Kronor. Finns en hel del spelare som lyfter sig när de representerar sina landslag beroende på olika faktorer. Att vara bra i SHL betyder rätt lite i ett internationellt perspektiv. Särskilt då domarbedömningarna är så olika. Internationell hockey är vad jag kallar hockey. I SHL kör vi en Disneyanpassad variant av sporten där filmningar och evighetslånga pauser p g a att någon ligger på isen och kvider premieras. Konstigt att det behövs så få nackkragar i internationell hockey och så många här hemma?


Jag har tyckt att Fröberg varit bättre i VLH än vad han har varit i Tre Kronor. Lite konfunderad varje gång jag läst att han blivit uttagen. För det rimmar ju dåligt enligt mig att spela bra i klubblaget men vara som en skugga av sitt egna spel när det nalkas landslagshockey och ändå ideligen bli uttagen. Det skär sig.

Fröberg i sitt esse är en jävligt hårt arbetande spelare - en spelare som inte kliver undan. Ju sämre det går ju mer förbannad och bättre blir han. En karaktärsspelare som jag gillar. Tanken var ju att han skulle fortsätta karriären i utlandet. Nu blev det inte så och det svider lite. Nåväl, Jerusalem, snudd på utlandet dårå...

8)
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Lakersfan_03 » tis jun 04, 2019 3:41 pm

Många lag imponerar med nyförvärv medans vi står och är mest nöjda. Är pengarna slut? Är vår tid över?

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Person » tis jun 04, 2019 3:56 pm

Står stilla och är nöjda? Det ska ju in 4 toppspelare. Ingen har sagt att någon är nöjd.
Tycker alldeles för många drar förhastade slutsatser härinne, en halvdan säsong och halvvägs in i efterföljande SS är vi på dekis trots att majoriteten av spetsen inte presenterats? Ska man ifrågasätta lagbygget, organisationen m.m. i Lakers kan man ju presentera något sakligt istället. Helt okej att ifrågasätta laget och Evertsson om vi ligger 10:a efter 20 omgångar men tycker det blir konstigt när laget ändå ser spännande och bra ut när man vet att spets ska in på resterande platser.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Varanen » tis jun 04, 2019 4:42 pm

Kloker - Intressant att vi ser så olika på Fröberg. I Tre Kronor tycker jag han spelat ett enkelt spel med pucken, varit bra längs sargerna och varit med i det fysiska spelet. I VLH skulle han bidra med mer och då låste det sig långa perioder. Fröberg är en gedigen och bra spelare som gör sig bäst som defensiv kugge.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13979
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Towen » tis jun 04, 2019 5:33 pm

När jag tänker FRÖBERG tänker jag trött och trubbig - en MÄTT BONDKATT för att citera RÖNNBERG (om en annan gamer). Hemligheten ligger i att släppa spelare som just peakat och passerat topp hos oss.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Svartvadet » tis jun 04, 2019 11:03 pm

Jag känner såhär för Fröberg:

En jävligt duktig tredjecenter, med en uppsida av "vin" emellanåt. Alldeles för ojämn playmaker eller avslutare för att vara topp-två bland våra centrar. Hade Evertsson presenterat Fröberg som "vår nya förstecenter" så hade jag inte gått på en match kommande säsong. Typ.

Det är lite roligt dock, för HV-fansen verkar tro att de gjort en drömvärvning, detta lär bara hälla välbehövlig bensin på elden mellan lagen.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Aleks » tor jun 06, 2019 2:44 pm

Den tråkiga delen med att tappa Fröberg är givetvis att vi plockade upp honom och gav honom chansen att utvecklas till en bra tvåvägscenter på SHL-nivå. Eftersom att han trots allt gjort lite matcher och dessutom vunnit SM-guld hos oss svider det ändå lite att han lämnar för HV.

Inte så ofta, men ibland måste man roa sig med att läsa andra lags forum. Det verkar som att förväntningarna låg på en spetsig förstacenter hos HV:s supportrar, och så landar man Fröberg :lol: . Anledningen att han inte är kvar i Växjö är att han inte platsar som topp 2 center, därav för dyr. HV har alltså värvat ligans dyrast tredjecenter och hoppas han ska leda deras förstakedja? Högst komiskt om så vore fallet.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Varanen » tor jun 06, 2019 3:31 pm

HV/Fröberg kan lyckas med det som misslyckades här. Jag tänker främst på två saker. Det första är givetvis kedjekamraterna. Hittar man magin mellan spelarna går mycket per automatik. Förutom det grundläggande, dvs fysisk/psykisk status, förståelse för spelidén och rätt gruppdynamik, så är det magin tränarna försöker hitta i truppen. Vilken kugge passar med vilken?

Det andra är att hitta rätt rytm i matcherna. Låter otroligt flummigt, men det handlar om att rätt enheter tar hand om rätt spelsekvens. Mycket om det taktiska spelet i matcherna handlar om detta. Samtidigt som man inte styr detta helt själv (motståndarna vill hitta sin rytm) så kan man hitta en egen intern rytm där det inte bara blir rätt i enheterna, utan mellan dem.

Kanske träffar HV rätt? Om inte så kommer gruppdynamiken bli fel och så får de leta efter en 1-2 center och fundera på hur de ska använda Fröberg. Ej olikt som vi haft det.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13979
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav StenhårtSlagskott » tor jun 06, 2019 6:01 pm

Fröberg är värd en påse nötter på sin höjd! Vill HV betala några miljoner för det som OLW säljer för 9.90kr så är det väl upp till dom.

Lyckas han ta en plats i första, andra så är det helt beroende på lekkamraterna.

Han har gjort mycket bra. Kämpat på och slitit i det dolda. Det är hans styrka. Men att välja HV är ett tecken på svag karaktär. Kanske var det ingen annan som vill ha honom.

Slöberg heter han numera.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav Kenpa » tor jun 06, 2019 6:15 pm

Fröberg var garanterat ett namn för majoriteten av klubbarna i SHL. Som tidigare nämnt handlar det nog mest om den roll han blivit utlovad. Kul för HV71 men det är ingen andracenter du vinner mästerskap med. Inte längre
Kenpa
Forumamatör
 
Inlägg: 111
Blev medlem: mån aug 22, 2016 2:47 pm

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav DeLarge » tor jun 06, 2019 8:53 pm

Fyra år i Växjö, ett guld. Klart han vill testa något nytt. Trivs uppenbarligen bra i Småland, förhållandevis nära till släkt och vänner i Värmland. All lycka till Linus, men jävlar vad jag hatar dig för att du har världens bästa skäggväxt när jag själv knappt kan gro en moppemustasch.
Användarvisningsbild
DeLarge
Forumdemon
 
Inlägg: 1069
Blev medlem: sön jan 22, 2012 3:01 am
Ort: Suffragette City

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav vlk » tor jun 13, 2019 8:38 pm

Var hittar ni intervjun med evertsson ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8400
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Andra lags Silly Season

Inläggav vlk » tor jun 13, 2019 10:04 pm

Ingen som kan länka till Intervjun med Evert ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8400
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster