Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Baker » tis jan 22, 2019 9:54 pm

Kloker skrev:Jag gissar på att Hönan gör slag i saken och panikspenderar pengar för att visa att här finns det resurser och jag är den bästa tvåfotade målvaktstränaren i hela värl..universum!

Blev du stött Varanen? Perkele! :wink:


Låter ibland som du inte tycker vår sportchef gör ett bra jobb, för "hönan" är Evertsson eller är jag missuppfattat något?
Baker
Forumproffs
 
Inlägg: 727
Blev medlem: ons jan 19, 2005 1:58 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » tis jan 22, 2019 10:02 pm

Du har inte missuppfittat någonting utan korrekt uppfattat. Vem är Evertsson?
Senast redigerad av Kloker tis jan 22, 2019 10:16 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Baker » tis jan 22, 2019 10:14 pm

Kloker skrev:Du har inte missuppfittat någonting utan korrekt uppfattat.


Det respekterar jag givetvis men är du på allvar nöjd med ditt sätt att stava i vissa av dina inlägg?
Baker
Forumproffs
 
Inlägg: 727
Blev medlem: ons jan 19, 2005 1:58 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » tis jan 22, 2019 10:24 pm

Mitt sätt att stava? Stavar jag fel? Begriper du inte innebörden i vad jag rutar?

Förklara. Allvarligt! Idel öra.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » ons jan 23, 2019 12:17 am

StenhårtSlagskott skrev:
jahak skrev:Jesper Jensen utanför laget i Brynäs. Känns som han borde vara intressant för VLH.
I sina bästa stunder en grym center men en fantastisk skridskoåkning.
Känns som vi verkligen behöver stärka upp centerpositionerna, tillbaka med fröberg om 3e center. Jensen och Horak får leda topplinorna.


Jensen kan vara något om vi närmar oss deadline och inget bättre dykt upp. Men samtidigt. Varför är han i frysboxen hos brynäs?

Vad vill du göra med holmberg? Eller vill du flytta på josefsson?
Klar för Skellefteå tydligen

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » ons jan 23, 2019 12:30 am

bratsson skrev:
StenhårtSlagskott skrev:
jahak skrev:Jesper Jensen utanför laget i Brynäs. Känns som han borde vara intressant för VLH.
I sina bästa stunder en grym center men en fantastisk skridskoåkning.
Känns som vi verkligen behöver stärka upp centerpositionerna, tillbaka med fröberg om 3e center. Jensen och Horak får leda topplinorna.


Jensen kan vara något om vi närmar oss deadline och inget bättre dykt upp. Men samtidigt. Varför är han i frysboxen hos brynäs?

Vad vill du göra med holmberg? Eller vill du flytta på josefsson?
Klar för Skellefteå tydligen

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk


Bra! Då slipper vi ha honom som en nödlösning för 170k i månaden. Sedan kan han nog få ett uppsving i Skellefteå. Men som sagt hoppas på något bättre.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » ons jan 23, 2019 1:26 pm

Något bättre? Vi snackar om en spelare som gjort 73 poäng på de senaste 119 matcherna i SHL. Med tanke på att ingenting ryktas till Växjö så blir det svårt att hitta något bättre.
Får isf hoppas på Emil P. Men det ska sägas oxå att Jensen inte är någon dålig spelare han behöver bara någon att lira med typ Hajen i Brynäs förra året eller typ Kiiskkinen hos oss.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Baker » ons jan 23, 2019 1:35 pm

Kloker skrev:Mitt sätt att stava? Stavar jag fel? Begriper du inte innebörden i vad jag rutar?

Förklara. Allvarligt! Idel öra.

Jo jag fattar innebörden, men för mig är du lite för barnslig att konversera med, så tack.
Baker
Forumproffs
 
Inlägg: 727
Blev medlem: ons jan 19, 2005 1:58 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » ons jan 23, 2019 6:24 pm

Hellre barnslig och realist än helt verklighetsfrånvänd och konflikträdd. Men tack för din vuxna point of view.

Heja Höneröven.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Sura-pelle » tor jan 24, 2019 11:03 am

Jaha förståsigpåare...behövs det nyförvärv eller ej. Vissa hävdade ju för nån vecka sedan att det behövs då rakt inte, detta laget är fullt kompetent. Nu hänger vi på gärdsgårn och det är inte ens givet att det blir play in för Evertssons mästarbygge. Laget ser allmänt ointresserade ut på bortaplan och vi spelar dötrist hockey förutom i tredjeperioderna hemma.
Användarvisningsbild
Sura-pelle
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: tor maj 31, 2007 3:43 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Jck » tor jan 24, 2019 2:39 pm

Jag tror på fullt allvar att med 1-2 injektioner på rätt plats så skulle detta laget gå från ett mediokert halvtrött gäng till en riktig guldutmanare.

I mitt tycke saknas det en sniper och en renodlad andracenter. Nu har jag ingen som helst aning om man tänker värva något alls men jag skulle bli förvånad om man inte gör det. Då måste det vara för att marknaden är snustorr.

Ortega kan ju inte ses som något annat än en flopp, förstakedjan med Horak har funkat rätt bra oavsett vilka lagkamrater han har med sig men tyvärr är ju målskyttet inte riktigt där det bör vara.

En fullgod andracenter har saknats hela säsongen anser jag. Hoppas innerligt på att åtminstone en av dessa två pusselbitar kommer så man kan få känna lite hopp inför slutspurten.
Jck
Forumamatör
 
Inlägg: 189
Blev medlem: fre jan 13, 2012 11:20 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » tor jan 24, 2019 3:49 pm

Ja, halvtrött är ordet. Man lunkar på i matcherna, men viker ner sig så fort någon gör allvarligt motstånd. Det ska vara smärtfritt och mysigt. Tror inte några nyförvärv kan fixa till det. De vaggas nog in i myset de med.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13978
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » tor jan 24, 2019 5:00 pm

Målvaktstränare. Vattenbärare. Andra tränare. Sportchef. VD. Vilket imponerande CV. Rövslickarräkmacka...

Vilken jävla Höne-soppa. Kritisera inte och ställ inga krav. Svenska regerande Mästarna Växjö Lakers skämmer ut sig utav helvete. Pinsamt.

Nya tag.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » tor jan 24, 2019 5:21 pm

Det är knappast chiefens fel att spelarna vägrar tagga till. Det trötta myset är mer coachstabens fel om vi ska gå utöver spelarnas egna ansvar.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13978
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » tor jan 24, 2019 6:50 pm

Men det är väl Hönan som värvat och pusslat ihop laget som med rak rygg ska kunna försvara Guldet?

Storhetsvansinne. Stor plånbok, jävla snålhet, stort ego och inget ifrågasättande från någon. Där har vi summan av kardemumman. VLHs styrelse, sitter dom där som en hoper fågelholkar och ett spel för galleriet och trycker på den gröna knappen för att arvodet ska trilla in?

Detta är illa och jävligt nedsvärtande för Växjö Lakers.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor jan 24, 2019 7:43 pm

Kloker skrev:Men det är väl Hönan som värvat och pusslat ihop laget som med rak rygg ska kunna försvara Guldet?

Storhetsvansinne. Stor plånbok, jävla snålhet, stort ego och inget ifrågasättande från någon. Där har vi summan av kardemumman. VLHs styrelse, sitter dom där som en hoper fågelholkar och ett spel för galleriet och trycker på den gröna knappen för att arvodet ska trilla in?

Detta är illa och jävligt nedsvärtande för Växjö Lakers.


Tre saker.

Tror få är nöjda med spelet eller alla värvningar. Evertsson och hallam allra minst. Det vrider nog och skruva så mycket de kan. Även om spelet inte ser bra ut behöver du väl knappast gnälla på evertsson konstant?

Du hävdar att ingen ifrågasätter och ställer de tuffa frågorna och ändå tar du den lättaste vägen ut. Sparkar konstant på högsta ansvariga utan att på något sätt visa hur du tänker eller tycker att man ska förbättra situationen. Snacka om att ta den enkla vägen.

Tiden för stora förändringar och stora utvärderingar bör inte vara under säsong. Det gör man efter säsongen. Kanske tar VD-arbetet tid från SC-jobbet och att en förändring är nödvändig.

Och en fjärde sak. Bara längtar tills man glider in här och ser att vi har klart med en ny center eller målspruta!
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » tor jan 24, 2019 8:40 pm

Jag håller med dig.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » tor jan 24, 2019 10:03 pm

Det tråkigaste i år är att det inte är kul att titta på när Växjö spelar hockey. Tredje perioden mot Frölunda var den roligaste perioden på typ hela säsongen.
Titta på förr förra året när vi åkte ut mot Malmö i slutspelet och det som saknades då var att vi inte hade någon som kunde ta och ge tacklingar och helt enkelt ta skiten. Vi värvade då in Shinnimin, M. Lundberg och Rahimi. Och 2 av dessa tog och gav som fan med skit. Men i år är alla 3 osynliga när det gäller denna saken. Visst att Shinnimin gör det ibland men en sån som Rahimi har det försvunnit totalt hos. Han sätter sig inte i respekt för 5 öre längre. Och när såg vi Rahimi sätta in en rejäl tackling senast? M. Lundberg behöver vi inte prata om. Han var inte bra förra året och i år är det ju ännu sämre. Nej som sagt går vi till slutspel i år så kommer det bli som för 2 år sen när vi inte hade någon som kunde ta och ge skit.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » tor jan 24, 2019 10:13 pm

Tror inte det spelar så stor roll om vi får in 2 spelare i detta laget.
Mycket handlar om inställningen och den är inget vidare i detta laget. Sen kan jag inte fatta varför man ger Ortega chans på chans på chans när man ser att det inte funkar. Hade varit så mycket bättre att lånat ut honom till Hockeyallsvenskan det första året. Bättre att satsa på juniorer istället isf.
Sen läste jag någon som skrev att konkuransen inte finns i detta laget vilket stämmer fullständigt. Tror vi har 12 eller 13 forwards friska i laget idag och hur mycket konkurans ger det? Inte ett skit. Det spelar ingen roll hur dåligt en spelare spelar för han vet att han kommer få mycket speltid i matchen efter ändå och det är ju inget vidare.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor jan 24, 2019 10:15 pm

Stupet skrev:Det tråkigaste i år är att det inte är kul att titta på när Växjö spelar hockey. Tredje perioden mot Frölunda var den roligaste perioden på typ hela säsongen.
Titta på förr förra året när vi åkte ut mot Malmö i slutspelet och det som saknades då var att vi inte hade någon som kunde ta och ge tacklingar och helt enkelt ta skiten. Vi värvade då in Shinnimin, M. Lundberg och Rahimi. Och 2 av dessa tog och gav som fan med skit. Men i år är alla 3 osynliga när det gäller denna saken. Visst att Shinnimin gör det ibland men en sån som Rahimi har det försvunnit totalt hos. Han sätter sig inte i respekt för 5 öre längre. Och när såg vi Rahimi sätta in en rejäl tackling senast? M. Lundberg behöver vi inte prata om. Han var inte bra förra året och i år är det ju ännu sämre. Nej som sagt går vi till slutspel i år så kommer det bli som för 2 år sen när vi inte hade någon som kunde ta och ge skit.


Tråkigt vet jag inte men mer av en lite plågsam känsla känner jag. Kanske lite backsmälla från förra året då alla överpresterade i förhållande till förväntning. Ja förutom Ben Youds då.

M. Lundberg har väl krigat på i några bplay men överlag inte jätte imponerande spelaretyp. Rahimi tacklar när läge finns men är väl ingen ide att åka runt och jaga tacklingar. Spelarna som lirar mot Växjö har bsolut koll på att Rahimi är på banan.
Shinnimin osynlig? Tycker han varit en av de bättre trots att han inte är en poängspelare.

Spontant tycker jag gnuggarna gör det hyfsat medans det är mer spetsen som brister. Men du kan säkert få rätt om slutspelet.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » fre jan 25, 2019 5:06 pm

Vi har ett otroligt ointensivt lag. Mängder med smarta spelare, men få som drar upp tempo och lockar motståndet till ett race. Shinnimin är ett undantag och Växjöpubliken fällde en glädjetår när Cederqvist belönades med ett kontrakt (självklart var svensk hockey tvungna att försöka "stävja" honom direkt med ett tramsigt matchstraff).

Vi är ett soft lag i en soft serie där allt ska vara soft. Domarnas uppgift verkar inte vara att döma regelbrott utan se till att kafferepet förblir ett kafferep. Målvakterna har knappt en chans att släppa ifrån sig pucken, tekning döms i mittcirkeln om en keeper råkar snubbla, och höga klubbor och andra utvisningar döms ut bara någon skriker: - AJ! DET GJORDE ONT! (helst ska man också vänta in massören som springer in med en nackkrage). Allt detta tar givetvis lång tid eftersom de 4 rättskiparna ska konferera, lagkaptener åka skytteltrafik mellan bås och domarkollektivet, den "skadade" maka sig till båset från att ha varit totalförlamad, sedan lite video-tajm, förvirring och gäspningar.

Kanske spelet kan komma igång så småningom, men nej. Assisterande domare har bestämt sig för att anamma ett pedagogiskt förhållningssätt och tekningen tar ytterligare 5 minuter att genomföra. Ihopslag och puckout! Mest spännande i dagens SHL-hockey. Var det ett ihopslag eller inte? Gläfsande valpar på isen har synpunkter. Domaren längst ifrån visar myndigt en täljande rörelse. Ny väntan på nästa stund av pedagogisk verksamhet (tekning).
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13978
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav smashinlovely » fre jan 25, 2019 7:09 pm

Klockren beskrivning av hur jag upplevt ett flertal matcher senaste tiden...
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1798
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » lör jan 26, 2019 4:19 pm

Varanen!

Kom tillbaka till Twitter. Vi behöver din hjälp där att försöka förklara för folk vilket mediokert lag vi egentligen har.

Kloker.... Kom du med till Twitter. Du hade passat perfekt där....

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav venomizer » lör jan 26, 2019 4:28 pm

Beskrivningen av hur soft ligan är borde skickas till någon ansvarig. Det där är spot on.
venomizer
Forumproffs
 
Inlägg: 569
Blev medlem: sön apr 17, 2011 3:30 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav mollers » lör jan 26, 2019 5:48 pm

Twitter är skräp.

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
mollers
Forumdemon
 
Inlägg: 1642
Blev medlem: lör nov 08, 2008 2:20 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Jones » lör jan 26, 2019 6:46 pm

Håller med dig till 100% Varanen :clap: . Hela ligan börjar bli ett riktigt skämt och Lakers blir bara softare och softare ju mer åren går. :oops: :oops: . Sen pratar "experterna" om att publiken vill ha fler mål, men jag tror dom flesta i publiken vill ha mer kamp och känslor på isen.
Användarvisningsbild
Jones
Forumamatör
 
Inlägg: 63
Blev medlem: fre maj 03, 2002 5:12 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » lör jan 26, 2019 8:02 pm

Kalibern på våra sk dyra spelare är inte i närheten av de vi har tappat. Vi är inte bättre än så här...jag har tappat tron på detta lag...det finns några stycken som försöker men stora flertalet visar bara upp mellanmjölk.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8400
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav steve_saviano_theking » lör jan 26, 2019 9:17 pm

Dags för Evertsson och Hallam att kliva åt sidan? :idea:
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Användarvisningsbild
steve_saviano_theking
Forumproffs
 
Inlägg: 564
Blev medlem: mån nov 06, 2006 5:33 pm
Ort: lammhult

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Romiro » lör jan 26, 2019 9:18 pm

Laget är för jävla klent uppbyggt! Med tanke på vad som lämnat och vad som kommit in. Nått måste hända....NU!!
Laget verkar inte synkat för fem öre pch allt känns så slarvigt. Ingen rolig hockey överhuvudtaget.
Romiro
Forumamatör
 
Inlägg: 23
Blev medlem: ons dec 26, 2018 9:12 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav smashinlovely » lör jan 26, 2019 9:29 pm

En gynge och en E.P (d.ä) så har vi chans på topp 6. Røndbjerg till ickedickedoa och Ortega till Troja.
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1798
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » lör jan 26, 2019 9:48 pm

steve_saviano_theking skrev:Dags för Evertsson och Hallam att kliva åt sidan? :idea:


Äh, gå och lägg dig!

Finns INGEN annan tränare eller sportchef i världen jag hellre har!

Vilka föreslår du istället?
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » lör jan 26, 2019 10:03 pm

Härmapan skrev:Äh, gå och lägg dig!

Finns INGEN annan tränare eller sportchef i världen jag hellre har!

Vilka föreslår du istället?

Snacka om blowjob på forumets och VLH's Bilderberggrupp.

Var bara tvungen...

:D
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav PutteA » lör jan 26, 2019 11:26 pm

Håller inte med om att våra framgångsrika ledare ska kliva av! Vad vi däremot kan kräva är någon typ av handling från vår sportchef när det gäller laget. Hallam kan inte trolla med knäna. Har inte det här laget vad som krävs så är det bara så. Då är det upp till Evertsson att försöka hitta något att förändra med. Eftersom vi faller som en gråsten just nu i tabellen så är även chansningar okej nu.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakershjärta71 » lör jan 26, 2019 11:38 pm

Om det bara beror på inställningen så kan man fråga sig varför denna gruppen inte förmår att jobba hårt tillsammans och göra grunderna rätt även på bortaplan. Man har sjabblat bort många poäng på slutet när man istället hade kunnat leda serien. Är ex Pesonen något år för gammal nu för att kunna visa vägen för dom andra och inte leverera i fler matcher som man förväntar sig av honom? Börjar både motivationen och orken tryta?
Floppen med collegespelaren Ortega svider. Här hade vi kunnat få in en betydligt stabilare poänggörare. Lakers borde haft så mycket stålar att man inte hade behövt chansa med den här sortens spelare. Vad var det egentligen som talade för att Ortega skulle lyckas producera bra med poäng i SHL? Eller handlar det om inställning här också?
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » sön jan 27, 2019 12:26 am

Tycker att det är helt rätt att chansa med en spelare som Ortega! Han är inte dyr och det kunde blivit succé!

MEN efter 15 omgångar med förtroende i förstakedjan och PP1 hade han kunnat få spela till sig i Troja!

Jag fattar inte varför han fortfarande får chansen och jag fattar inte varför alla experter (inkl Hallam själv) tror att han är en stjärna???

Nu krävs det underverk för att vända skutan...
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 24 gäster