Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav västrastå » sön jan 13, 2019 10:16 pm

BOOOOOOOM!!
Beau Bennett (!!) ska vara på gång enligt hyfsat säkra källor :clap: Gick 20a i draften 2010 och var extremt lovande, har dock bara spelat 3 matcher i Minsk iår och fått kicken. Känns som en riktigt spetsig spelare
https://www.youtube.com/watch?v=WrjaaIEH3Mo
västrastå
Forumentusiast
 
Inlägg: 471
Blev medlem: sön mar 27, 2016 12:34 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » sön jan 13, 2019 10:19 pm

Konstigt om det nu är han, han har inte spelat sedan i September?

Annars är han ju typ det mesta av det vi saknar
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav västrastå » sön jan 13, 2019 10:32 pm

Svartvadet skrev:Konstigt om det nu är han, han har inte spelat sedan i September?

Annars är han ju typ det mesta av det vi saknar


Ifall han har varit på is regelbundet sedan oktober ska det väl inte vara några problem egentligen? Bara matchtempot och anpassningen som måste sättas
västrastå
Forumentusiast
 
Inlägg: 471
Blev medlem: sön mar 27, 2016 12:34 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jan 13, 2019 11:31 pm

västrastå skrev:BOOOOOOOM!!
Beau Bennett (!!) ska vara på gång enligt hyfsat säkra källor :clap: Gick 20a i draften 2010 och var extremt lovande, har dock bara spelat 3 matcher i Minsk iår och fått kicken. Känns som en riktigt spetsig spelare
https://www.youtube.com/watch?v=WrjaaIEH3Mo


Vad har han sysslat med sedan han fick kicken och varför har ingen plockat upp honom? För dyr eller för dålig tidigare?

Nu vet jag inte om ditt rykte stämmer men om han ska in vore det intressant med en kommentar till vad han sysslat med.

https://www.eliteprospects.com/player/4 ... au-bennett

Ett intressant CV men verkar ha varir mycket skadad under sin karriär.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » mån jan 14, 2019 12:30 am

BENNETT har en intressant profil. Är jag nyfiken? Ja. Men jag skulle vilja veta vad som hände i Minsk och hur matchtränad flickan är.

Det har varit tyst om Emil PETTERSSON men jag hoppas fortfarande. En drömvärvning ur ALLA aspekter, sportsligt, marknad etc.

Vid sidan av 1-2 nya spetsar är nyckeln till GULDFESTEN 2019 två superfinnar som redan finns i roostern - PESO' och KIISK' - får dessa herrar vara FRISKA under våren har vi bredd och spets till att vinna säsongens sista match.

Kuriosa: Har ni tänkt på hur lik Brendan "King" SHINNIMIN är en viss ung ettrig back i timrå för några år sedan - Sanny LINDSTRÖM :wink:
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » mån jan 14, 2019 12:47 am

Johan SUNDSTRÖM som någon namedroppade däremot, kommer inte spela för Lakers förrän Mats GRAUERS beslutar sig för att Frölunda HC skall läggas om till BALETTAKADEMI :wink: - som om 'Robban' ROSÉN skulle flytta hem och signa för HV..
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Sura-pelle » mån jan 14, 2019 10:09 am

Tukonen lämnar tack och lov enligt minHockey
Användarvisningsbild
Sura-pelle
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: tor maj 31, 2007 3:43 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav teddy » mån jan 14, 2019 10:41 am

Hur pass seriöst rykte är Bennett?
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » mån jan 14, 2019 11:49 pm

Låter spännande, men allt handlar såklart om i vilken form han är både fysiskt och mentalt. Är han skadad och helt ur form tror jag inte Evertsson skulle nappa. Om det nu är så att han är klar har han drygt en månad att hitta matchtempot och sen kan det bli trevligt.

Hoppas han inte kom till Europa för att glida runt på skridskorna som Colby Armstrong bara...
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bnils » tis jan 15, 2019 5:22 pm

Härligt! Josen förlänger två år till enligt minhockey.se!
bnils
Forumentusiast
 
Inlägg: 360
Blev medlem: ons mar 05, 2014 1:08 pm
Ort: Furuby

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav PutteA » lör jan 19, 2019 11:51 pm

Indikerar Enestubbe att Pettersson den äldre kan vara på ingång?

http://www.minhockey.se/article/enestub ... ias-marke/


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jan 20, 2019 1:01 pm

PutteA skrev:Indikerar Enestubbe att Pettersson den äldre kan vara på ingång?

http://www.minhockey.se/article/enestub ... ias-marke/


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Tror jag inte utifrån rubriken.

Men vill du ha svar får du vara vänlig och saxa innehållet.
När har enestubbe haft rätt om Lakers?

Att pettersson den äldre måste röra på sig känns ju givet.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Lakersfan_03 » sön jan 20, 2019 1:59 pm

Vi måste definitivt få in 2 offensiva krafter för att slutspelet skulle vara intressant. Jag tror att Evertsson kommer att presentera en rejäl bomb inom kort.

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » sön jan 20, 2019 3:23 pm

Jag anser att du överdriver. Det tar tid att spela ihop ett lag. Inget händer över en säsong. Alla måste få en ärlig chans om och om igen. Vi har en killer offensiv spets (edge!) som uppvaktas av både Asplöven HC och Moraträsk Hockey men den måste behållas till varje pris. Det hoppas jag att Hönan håller benhårt på. Man ska stå för sitt ord. Differensen mellan en syltrygg och en rakrygg är Vida hårfin.

Ha i åtanke att grundspelet finns där nååågonstans. Titta bara på bortamatchandet. Respekt! Facit talar sitt tydliga språk. Den sätter skräck i alla lag i SHL.

Så att bröla ut något missnöje angående lagbygget som det ser ut nu tycker jag inte är berättigat. Jag tror inte heller att det finns några stora plånbokssponsorer och dyrt betalande supporters som anser att VLH just nu spelar undermålig damhockey och känner sig blåsta på konfekten.

Hafv förtröstan och ta en gösser eller hundra.

Ingen fara på taket för de regerande Mästarna. Tampongbyte på alla och nya tag!
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jan 20, 2019 3:45 pm

Kloker skrev:Jag anser att du överdriver. VLH har redan Mästarresurserna tillhands. Det tar tid att spela ihop ett lag. Inget händer över en säsong. Alla måste få en ärlig chans om och om igen. Vi har en übergiftig offensiv spets (edge!) som uppvaktas av både Asplöven HC och Moraträsk Hockey men den måste behållas till varje pris. Det hoppas jag att Hönan håller benhårt på. Differensen på en syltrygg och en rakryggad är Vida hårfin.

Ha i åtanke att grundspelet finns där nååågonstans. Titta bara på bortamatchandet. Respekt! Facit talar sitt tydliga språk. Den sätter skräck i alla lag i SHL.

Så någon oro i laget som det ser ut nu tycker jag inte är berättigad. Jag tror inte heller att det finns några stora plånbokssponsorer och dyrt betalande supporters som anser att VLH just nu spelar undermålig damhockey.

Ingen fara på taket. Tampongbyte på alla och nya tag!


Oro - Nej. Missnöje - kanske. Men då är frågan vad man ska vara missnöjd med?

Resulteten senaste åren talar sitt tydliga språk. Ingen kan väl vara missnöjd med det?

Så året tycker jag påminner om året med Gynge i laget. Klarade precis en 6:e-plats i sista sekunden i sista omgången. vann över LHC i kvart och sedan ut i Semi!

Skillnaden att vi då hade EN MYCKET stark förstalina och därefter ingenting! Iår har vi ingen riktigt bra förstalina men istället ett gäng lite halvhyfsade kedjor.

Faktum är att det nästa är roligare när fler kan göra det även om det hackar lite. Alla blandar och ger.

Så nej. Missnöjd med spelet är man ju. framförallt anfallsspelet men är ingen kris eller läge att tokhandla eller vad du nu vill göra?? Än mindre att göra förändringar i ledningen. Har stort förtroende för tills motsats visas.

Så vad är du ute efter egenligen? vilka förändringar vill du göra?

Med lite tur är inte BOKK tillräckligt redo för AHL/NHL utan behöver ett år till! Horak trivs och stannar. shinnimnin stannar. Holmberg växer och börja hitta lite mål. Burström växer in i det offensiva spelet och vi är med och sloss i övre delen av tabellen där vi hör hemma :clap:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » sön jan 20, 2019 4:08 pm

Att du bara orkar. Kliv ur Lakejbubblan och anamma verkligheten. Du ordbajsar milsradlängder hypotetiska scenarion om vad som KAN hända.

Nu är NU. Vakna för fan och skippa skönhockeykuriosan för den mästrar du inte.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jan 20, 2019 4:20 pm

Kloker skrev:Att du bara orkar. Kliv ur Lakejbubblan och anamma verkligheten. Du ordbajsar milsradlängder hypotetiska scenarion om vad som KAN hända.

Nu är NU. Vakna för fan och skippa skönhockeykuriosan för den mästrar du inte.


Okej,
Så vad menar du att vi ska göra? eller ska bara alla gnälla på allt och vara missnöjda med allt?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » sön jan 20, 2019 4:39 pm

Gnälla? Rätt ord är att ifrågasätta. Och det tycker jag är jävligt berättigat. Tycker inte du det?
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jan 20, 2019 5:15 pm

Kloker skrev:Gnälla? Rätt ord är att ifrågasätta. Och det tycker jag är jävligt berättigat. Tycker inte du det?


Okej. Låt inte mig stoppa dig.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » sön jan 20, 2019 5:27 pm

Någon måste ju (våga...) göra det. Att stoppa huvudet i sanden och låta hemska ting flyga förbi är ingen bra melodi. Då kan man drabbas av nickedocka nacke. Inte bra. Hur känns din?
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav noneedforaname » sön jan 20, 2019 5:57 pm

PutteA skrev:Indikerar Enestubbe att Pettersson den äldre kan vara på ingång?

http://www.minhockey.se/article/enestub ... ias-marke/


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro



Ja, så tolkar jag också texten. En hoppingivande indikation.
noneedforaname
Forumentusiast
 
Inlägg: 278
Blev medlem: sön aug 03, 2014 4:52 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav jahak » sön jan 20, 2019 10:42 pm

Jesper Jensen utanför laget i Brynäs. Känns som han borde vara intressant för VLH.
I sina bästa stunder en grym center men en fantastisk skridskoåkning.
Känns som vi verkligen behöver stärka upp centerpositionerna, tillbaka med fröberg om 3e center. Jensen och Horak får leda topplinorna.
Användarvisningsbild
jahak
Forumamatör
 
Inlägg: 131
Blev medlem: tor apr 21, 2011 2:30 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jan 20, 2019 11:13 pm

jahak skrev:Jesper Jensen utanför laget i Brynäs. Känns som han borde vara intressant för VLH.
I sina bästa stunder en grym center men en fantastisk skridskoåkning.
Känns som vi verkligen behöver stärka upp centerpositionerna, tillbaka med fröberg om 3e center. Jensen och Horak får leda topplinorna.


Jensen kan vara något om vi närmar oss deadline och inget bättre dykt upp. Men samtidigt. Varför är han i frysboxen hos brynäs?

Vad vill du göra med holmberg? Eller vill du flytta på josefsson?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » mån jan 21, 2019 1:41 pm

Helt sjukt tyst det är från Växjö på Sillymarknaden.
Även om man inte värvar någon innan fönstret stänger så brukar det iaf vara något rykte. Men det är verkligen knäpptyst.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » mån jan 21, 2019 3:11 pm

Skulle bli mycket förvånad om det inte händer något inom de 3 veckor som återstår!

Enda möjliga förklaring i så fall är att det är helt tomt på spetsspelare på marknaden (alternativt att de eventuella prospekten är ohemult dyra)
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav jahak » mån jan 21, 2019 3:54 pm

StenhårtSlagskott skrev:
jahak skrev:Jesper Jensen utanför laget i Brynäs. Känns som han borde vara intressant för VLH.
I sina bästa stunder en grym center men en fantastisk skridskoåkning.
Känns som vi verkligen behöver stärka upp centerpositionerna, tillbaka med fröberg om 3e center. Jensen och Horak får leda topplinorna.


Jensen kan vara något om vi närmar oss deadline och inget bättre dykt upp. Men samtidigt. Varför är han i frysboxen hos brynäs?

Vad vill du göra med holmberg? Eller vill du flytta på josefsson?


Dktiga spelare har hamnat i frysboxen förr. Lex Emil Pettersson, ser inget konstigt med det.
Ang. Holmberg tycker jag han har dippat ordentligt senaste tiden, vilket inte är så konstigt. Ung duktig spelare som inte ska förväntas bära ett topplag redan nu. Holmberg kan gå som ytter alt börja som 13e forward.

Pesonen - Horak - Kiiskinen
Juntilla - Jensen - Holmberg/X?
Bokk - Fröberg - Shinnimin
Cederquist - Josen - Reddox
Holmberg/Netterberg.
Användarvisningsbild
jahak
Forumamatör
 
Inlägg: 131
Blev medlem: tor apr 21, 2011 2:30 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » mån jan 21, 2019 4:57 pm

KHL har inte kickat spelare som tidigare säsonger. Har de fått ett spelarfack?
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » mån jan 21, 2019 7:34 pm

jahak skrev:
StenhårtSlagskott skrev:
jahak skrev:Jesper Jensen utanför laget i Brynäs. Känns som han borde vara intressant för VLH.
I sina bästa stunder en grym center men en fantastisk skridskoåkning.
Känns som vi verkligen behöver stärka upp centerpositionerna, tillbaka med fröberg om 3e center. Jensen och Horak får leda topplinorna.


Jensen kan vara något om vi närmar oss deadline och inget bättre dykt upp. Men samtidigt. Varför är han i frysboxen hos brynäs?

Vad vill du göra med holmberg? Eller vill du flytta på josefsson?


Dktiga spelare har hamnat i frysboxen förr. Lex Emil Pettersson, ser inget konstigt med det.
Ang. Holmberg tycker jag han har dippat ordentligt senaste tiden, vilket inte är så konstigt. Ung duktig spelare som inte ska förväntas bära ett topplag redan nu. Holmberg kan gå som ytter alt börja som 13e forward.

Pesonen - Horak - Kiiskinen
Juntilla - Jensen - Holmberg/X?
Bokk - Fröberg - Shinnimin
Cederquist - Josen - Reddox
Holmberg/Netterberg.


Visst är det så. Tänkte mer om du luskat i varför. Inte persterat tillräckligt bra, kontraktsförhandling eller annan anledning. Skulle vi dessutom få Brynäs att betala lite av lönen skulle det vara bonus. Eller vill du trade:a Ortega eftersom han saknas i ditt lag?

Eller blir det sviten för Ortega och Röndbjerg med ett glas skumpa?

Håller med att Holmberg har gått ner sig lite. Kanske behövar han vila lite.

Något kommer nog hända snart :roll:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav jahak » mån jan 21, 2019 10:07 pm

Nej ingen inside-info. Men de Brynäsare jag pratat med säger att han varit helt under isen och knappt lycktas med något denna säsongen. Men att han onekligen har något i sig.

Jag kan gärna kicka Ortega. Den största floppen någonsin i VLHs historia. Klen, dålig inställning, kass puckhantering... listan kan göras lång. Skicka!
Användarvisningsbild
jahak
Forumamatör
 
Inlägg: 131
Blev medlem: tor apr 21, 2011 2:30 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » tis jan 22, 2019 1:12 am

Elias har har en bror som heter Emil och han kan åka skridskor och är en i mängden. Enestubbe är inte dum han. Hönan raggar nog där i brist på annat. Skulle inte förvåna mig. Bara för att.

VLH blöder på målgörare. Snipers!
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » tis jan 22, 2019 5:23 pm

Jag vet inte hur skatter och övergångar funkar i KHL men när man kollar EP så ser man att vissa lag är mer eller mindre avhängda. Ett lag som vad jag förstår är TOTALT avhängt och inte längre kan gå till slutspel (ens teoretiskt) är HC Slovan Bratislava!
Där spelar bland andra Jeff Taffe, vilket är en spelare jag jag kunnat tänka mig i Lakers. Förvisso lite till åren men en stadig poänggörare!

https://www.eliteprospects.com/player/9385/jeff-taffe

Det finns några till i andra lag (som ligger riktigt brunt till) som skulle kunna funka:

Varför inte en finsk duo från stryklaget Neftekhimik Nizhnekamsk:

https://www.eliteprospects.com/player/8 ... -puustinen
https://www.eliteprospects.com/player/5 ... l-ruohomaa
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tis jan 22, 2019 7:24 pm

Härmapan skrev:Jag vet inte hur skatter och övergångar funkar i KHL men när man kollar EP så ser man att vissa lag är mer eller mindre avhängda. Ett lag som vad jag förstår är TOTALT avhängt och inte längre kan gå till slutspel (ens teoretiskt) är HC Slovan Bratislava!
Där spelar bland andra Jeff Taffe, vilket är en spelare jag jag kunnat tänka mig i Lakers. Förvisso lite till åren men en stadig poänggörare!

https://www.eliteprospects.com/player/9385/jeff-taffe

Det finns några till i andra lag (som ligger riktigt brunt till) som skulle kunna funka:

Varför inte en finsk duo från stryklaget Neftekhimik Nizhnekamsk:

https://www.eliteprospects.com/player/8 ... -puustinen
https://www.eliteprospects.com/player/5 ... l-ruohomaa



Hur många finnar bör vi ha egentligen?

Skulle vara Puustinen då. de andra. Nej, tack!

Dels är han R vilket vi verkligen skulle behöva i PP. Men kan spela både LW och RW.

https://www.youtube.com/watch?v=PhLrCqbBPWc

Självklart skulle han lira i sin GULDHJÄLM bara för att psyka alla andra :clappy:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » tis jan 22, 2019 7:41 pm

StenhårtSlagskott skrev:Hur många finnar bör vi ha egentligen?

Hur många finnar är den ultimata mängden? Så många ska vi ha.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » tis jan 22, 2019 8:19 pm

Jag bryr mig inte så mycket om var spelarna vi har är födda - så länge de levererar, och finnar har väl historiskt varit ganska lyckosamma så...
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » tis jan 22, 2019 9:04 pm

Jag gissar på att Hönan gör slag i saken och panikspenderar pengar för att visa att här finns det resurser och jag är den bästa tvåfotade målvaktstränaren i hela värl..universum!

Blev du stött Varanen? Perkele! :wink:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster