Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Härmapan skrev:Hallam är nöjd för vi gör mycket bra därute - men saknar lite edge...
Jag tycker att de flesta har tappat allt med några få undantag.vlk skrev:Tycker Netterberg har tappat allt...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
PutteA skrev:Jag hoppas aldrig Hallam sågar laget i TV. Tror han kan vara hyfsat tuff bakom dörrarna och det räcker. Tror man är ganska medvetna vad som är problemet och man söker garanterat lösningar. Men jag hoppas ändå man är kyliga och inväntar rätt spelare, så man inte tar vad som helst i panik.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Härmapan skrev:Jag tycker ändå att vi gör en bra match idag! Tycker faktiskt att vi borde vunnit!
Utvisningen på Rahimi som ger 1-0 är ju direkt löjlig och vi är (för första gången i Hovet på typ 3 år) bättre än diff!
Att vi inte gör mål är ju besvärande men att hitta målskyttar är nog den lättaste uppgiften för en sportchef! Hade varit värre om back- och grundspel inte funkat!
Härmapan skrev:Jag tycker ändå att vi gör en bra match idag! Tycker faktiskt att vi borde vunnit!
Utvisningen på Rahimi som ger 1-0 är ju direkt löjlig och vi är (för första gången i Hovet på typ 3 år) bättre än diff!
Att vi inte gör mål är ju besvärande men att hitta målskyttar är nog den lättaste uppgiften för en sportchef! Hade varit värre om back- och grundspel inte funkat!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster