SM GULD - Stortorget

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

SM GULD - Stortorget

Inläggav Lakershjärta71 » fre jun 26, 2015 11:28 am

Nu skulle jag kanske ha informerat om detta långt tidigare, men bättre sent än aldrig. När Lakers´tackades av på stortorget och när all rök yrde omkring från bengaliska eldar eller vad det var för nåt..Men min jacka missfärgades av denna rök, och färgen gick inte ens bort i tvätten! Min blåa jacka blev istället blåröd. Hur många fler har råkat ut för samma sak, undrar jag?
Det kanske tål att tänkas på till nästa gång det beger sig.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav ratscore » fre jun 26, 2015 3:41 pm

Ska vi starta en insamling och kalla den för "det är så synd om mig"?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Thats Mr. Ratscore to you..!
Användarvisningsbild
ratscore
Forumproffs
 
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 30, 2009 12:42 pm
Ort: weXio

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Aleks » fre jun 26, 2015 5:08 pm

Om den blev blåröd så kan du alltid ställa dig i East Front
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Lakershjärta71 » fre jun 26, 2015 10:22 pm

Så roligt..
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav ivc » sön jun 28, 2015 5:59 pm

Aleks skrev:Om den blev blåröd så kan du alltid ställa dig i East Front



Haha, geni.
ivc
Forumamatör
 
Inlägg: 136
Blev medlem: tor aug 11, 2011 1:36 pm

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Lakershjärta71 » tis jun 30, 2015 12:08 pm

ratscore
Du tycker alltså generellt inte att allt sådant som förstör ska man se över och titta på eller rent av förbjuda? Det kunde ha hänt dig.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav ratscore » tis jun 30, 2015 1:05 pm

Hände inte mig, hände dig.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Thats Mr. Ratscore to you..!
Användarvisningsbild
ratscore
Forumproffs
 
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 30, 2009 12:42 pm
Ort: weXio

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Lakershjärta71 » tis jun 30, 2015 2:58 pm

Precis. Nästa gång kan det vara du, som jag sa. Så vad har du för rätt att förlöjliga detta? Bättre du är tyst i så fall.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav ratscore » tor jul 02, 2015 10:39 pm

Åh gud, hemska tanke!! Jag hoppas då innerligt att det inte händer mig. Jag vet inte om jag hade stått ut!

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Thats Mr. Ratscore to you..!
Användarvisningsbild
ratscore
Forumproffs
 
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 30, 2009 12:42 pm
Ort: weXio

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Lakershjärta71 » fre jul 03, 2015 11:15 am

ratscore, försök en gång till att skriva något som framstår att du har kommit ur krypstadiet och istället kan diskutera seriöst. Än så länge är jag inte övertygat. Om jag mot förmodan har fel så beter du dig respektlöst genom att skita ner tråden. Vad vill du uppnå och åstadkomma?
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav ratscore » lör jul 04, 2015 3:51 am

Saken är den att jag har väldigt svårt att tro att bengaler kan orsaka något sådant som du beskriver. Har du en bild på jackan möjligtvis?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Thats Mr. Ratscore to you..!
Användarvisningsbild
ratscore
Forumproffs
 
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 30, 2009 12:42 pm
Ort: weXio

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Aleks » lör jul 04, 2015 1:58 pm

Avdelning att vara oartig: "Alla skrattar åt dig. Ingen tror på dig om du inte har en källa."
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav vlk » lör jul 04, 2015 2:29 pm

Avslöja aldrig en källa, för då får du inte höra mer.....


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Aleks » lör jul 04, 2015 3:00 pm

Precis, men LH har lite svårt att förstå det. Det ryktet var ju guld värt så här i svälttider, ska man inte skriva om rykten kan vi bara stänga ner sillytråden och vänta på att nyförvärv presenteras på Lakers officiella hemsida.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Lakershjärta71 » lör jul 04, 2015 5:01 pm

ratscore skrev:Saken är den att jag har väldigt svårt att tro att bengaler kan orsaka något sådant som du beskriver. Har du en bild på jackan möjligtvis?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Du hade inte trott mig ändå ratscore. Men klart att det är sant. Källan är Stortorget med bengaler i jämförelse med andra som inte vågar avslöja en källa för ryktesspridningar om spelare. Jackan var blå innan bengalerna släpptes ut. Hade aldrig skyllt på något annat om jag inte visste att bengalerna hade missfärgat min jacka.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Aleks » lör jul 04, 2015 7:14 pm

Nu är det så här LH att det givetvis finns folk inne på detta forumet som känner personer som arbetar i klubben. Dessa sitter inne på information som de ibland delar med sig av i ett normalt socialt liv. Om man fått reda på något och sedan går ut med namn på den som berättat kan man vara säker på att inte få reda på något nästa gång. Du förlorar i förtroendekapital till människor som finns omkring dig.

Att din jacka blivit missfärgad är tråkig men jag efterfrågade inte någon källa på den händelsen. Kan påpeka för dig att stortorget och bengaler inte är en källa till att din jacka blivit missfärgad. Om det finns en person som kan bekräfta att din jacka tidigare varit blå och att röken från bengalerna missfärgade din jacka så har du funnit din källa :roll:
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav elvabo42 » lör jul 04, 2015 9:06 pm

Aleks skrev:Nu är det så här LH att det givetvis finns folk inne på detta forumet som känner personer som arbetar i klubben. Dessa sitter inne på information som de ibland delar med sig av i ett normalt socialt liv. Om man fått reda på något och sedan går ut med namn på den som berättat kan man vara säker på att inte få reda på något nästa gång. Du förlorar i förtroendekapital till människor som finns omkring dig.

Att din jacka blivit missfärgad är tråkig men jag efterfrågade inte någon källa på den händelsen. Kan påpeka för dig att stortorget och bengaler inte är en källa till att din jacka blivit missfärgad. Om det finns en person som kan bekräfta att din jacka tidigare varit blå och att röken från bengalerna missfärgade din jacka så har du funnit din källa :roll:

Vad har hänt med detta forum. Missfärgade jackor... Är alla omogna tonåringar eller är lakers en shl klubben?
elvabo42
Forumamatör
 
Inlägg: 1
Blev medlem: sön maj 10, 2015 9:48 pm

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav ratscore » sön jul 05, 2015 1:05 am

Off topic - heter hela detta kapitel på forumet ;)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Thats Mr. Ratscore to you..!
Användarvisningsbild
ratscore
Forumproffs
 
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 30, 2009 12:42 pm
Ort: weXio

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Lakershjärta71 » sön jul 05, 2015 2:28 pm

elvabo42 skrev:
Aleks skrev:Nu är det så här LH att det givetvis finns folk inne på detta forumet som känner personer som arbetar i klubben. Dessa sitter inne på information som de ibland delar med sig av i ett normalt socialt liv. Om man fått reda på något och sedan går ut med namn på den som berättat kan man vara säker på att inte få reda på något nästa gång. Du förlorar i förtroendekapital till människor som finns omkring dig.

Att din jacka blivit missfärgad är tråkig men jag efterfrågade inte någon källa på den händelsen. Kan påpeka för dig att stortorget och bengaler inte är en källa till att din jacka blivit missfärgad. Om det finns en person som kan bekräfta att din jacka tidigare varit blå och att röken från bengalerna missfärgade din jacka så har du funnit din källa :roll:

Vad har hänt med detta forum. Missfärgade jackor... Är alla omogna tonåringar eller är lakers en shl klubben?
Aleks ja det är klart att jag känner personer som kan bekräfta att jackan var blå.

Elvabo42, har du funderat på om det kan vara du som är omogen? Jag skapade en tråd för seriös diskussion men så kom det några snorungar och skitade ner den. Var är de jävla moderatorerna? Om det ska vara så här så kan jag skita ner varenda tråd i fortsättningen. Det är uppenbarligen ok.
Senast redigerad av Lakershjärta71 sön jul 05, 2015 2:37 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Modig » sön jul 05, 2015 2:36 pm

Lakershjärta71 skrev:
elvabo42 skrev:
Aleks skrev:Nu är det så här LH att det givetvis finns folk inne på detta forumet som känner personer som arbetar i klubben. Dessa sitter inne på information som de ibland delar med sig av i ett normalt socialt liv. Om man fått reda på något och sedan går ut med namn på den som berättat kan man vara säker på att inte få reda på något nästa gång. Du förlorar i förtroendekapital till människor som finns omkring dig.

Att din jacka blivit missfärgad är tråkig men jag efterfrågade inte någon källa på den händelsen. Kan påpeka för dig att stortorget och bengaler inte är en källa till att din jacka blivit missfärgad. Om det finns en person som kan bekräfta att din jacka tidigare varit blå och att röken från bengalerna missfärgade din jacka så har du funnit din källa :roll:

Vad har hänt med detta forum. Missfärgade jackor... Är alla omogna tonåringar eller är lakers en shl klubben?
Har du funderat på om det kan vara du som är omogen? Jag skapade en tråd för seriös diskussion men så kom det några snorungar och skitade ner den. Var är de jävla moderatorerna? Om det ska vara så här så kan jag skita ner varenda tråd i fortsättningen!! Det är uppenbarligen ok.


Och det brukar du inte göra?
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Användarvisningsbild
Modig
Forumentusiast
 
Inlägg: 327
Blev medlem: ons mar 23, 2011 11:04 pm

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav Lakershjärta71 » sön jul 05, 2015 2:43 pm

Det är klart att jag har varit efterklok ibland och ångrat saker som jag har skrivit.

Modig, så du tycker att det är ok att skita ner trådar bara för att du tycker att jag har gjort det tidigare? Du menar att du försvarar ratscore och Aleks i denna tråden som gör sig lustiga över min tråd?

Det är tillåtet att hålla en viss hård ton härinne men det är inte alltid lätt att veta var gränsen går.

Den medlem härinne som är fri från skuld kan kasta första stenen.

Ska vi hålla oss till tråden eller ska vi diskutera om gamla oförätter i varje tråd?
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: SM GULD - Stortorget

Inläggav PutteA » sön jul 05, 2015 3:23 pm

Jag tycker den här tråden gjort sitt och har mest handlat om annat än just det tråden rubrik hänvisar till. Därför låser jag den nu.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster