Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker skrev:- Vi har hela filmen men valde att publicera just denna sekvensen. Detta är en kort sekvens som vi vet är egentligen mycket längre. Men vi vet inte vad som hände före eller efter.
ollebolle skrev:Kloker skrev:- Vi har hela filmen men valde att publicera just denna sekvensen. Detta är en kort sekvens som vi vet är egentligen mycket längre. Men vi vet inte vad som hände före eller efter.
Är detta ett ordagrant citat? Intressant i så fall att de väljer att endast offentliggöra det som talar mest till Evertssons nackdel. Men det är väl det de menar med att komplettera bilden. Jisses vilka stolpskott.
Ett korrekt journalistiskt handhavande hade förstås varit att offentliggöra hela filmen eller inte alls.
Men journalistisk heder är väl inget de kan stava till.
redwel skrev:Klart är väl att man definitivt kan fira ett guld på ett mer diskret sätt.
Var utanför PM i fredags vid 16-tiden och fick beskåda SH, AJ och JH tillsammans
fira. Gick därefter in för att tacka.
OCH jag kan bara säga att AJ skulle ALDRIG varit på PM, detta såg inte bra ut
direkt efter detta försvinner AJ med en taxi... senare såg jag heller aldrig AJ på
Stortorget...
Gillar inte alkohol & sport, tillsammans alltså!
alfax skrev:Är övertygad att Radio klanteberg har fått punga ut pengar för filmen.Om det nu är så andvänder man licenspengar till detta, finns det någon möjlihet att stämma fjantarna på radion för detta.
Daniel skrev:vad har Evertsson med att Andre Selander blev nedtryckt av 3 vakter att göra
nu får vi nog hålla isär detta lite.
redwel skrev:Daniel skrev:vad har Evertsson med att Andre Selander blev nedtryckt av 3 vakter att göra
nu får vi nog hålla isär detta lite.
Du menar André, lr?
Det jag har hört är att hela lakers laguppställning spårade ganska duktigt denna kvällen och drygade med diverse folk på Grace.
Evertsson hade då försökt skydda sina spelare och velat slåss med de som lakers hade drygat med och råkat, eller med vilje tagit sönder en skjorta på en person.
När dessa killar sedan hade mött Evertsson på Storgatan så hade de sagt att han skulle betala en skjorta till killen som han hade haft sönder skjortan på så hade Evertsson sagt något i stil med ''Vilken skjorta, jag behöver ingen skjorta'' och slitit av sin egen skjorta.
Och några sekunder hade filmen börjat spelats in.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster