Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakershjärta71 skrev:Någon som vet hur det går för Tim Atley? Åkte han inte över till Amerikat? Hittar han inte längre på ET.
defence skrev:http://pucksnack.com/2014/11/23/kaosen-vaxjo-juniorverksamhet/
£ak3rs skrev:Klart det är sant, och allt börjar med dom två såkallade ansvariga.
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
£ak3rs skrev:Utsparkad från klubben av Björklund i måndags. ikväll hattrick. En helt vanlig vecka i Växjö Lakers.
£ak3rs skrev:Utsparkad från klubben av Björklund i måndags. ikväll hattrick. En helt vanlig vecka i Växjö Lakers.
singapore skrev:Måste säga att Storm har imponerat på mig hittills, emellertid han inte har spelat så många minuter. Tror han kan bli ett tillskott om ett par säsonger.
Svartvadet skrev:Det har varit dåligt med spelare från Lakers i Hockeysveriges "Bästa åldersgrupper" tills idag.
På listan Sveriges bästa 98:or hittar vi två Lakerspelare och vi har... *trumvirvel*... den som är nummer ett!!
"12. Linus Högberg, B, Växjö (13)"
"1. Alexander Andersson, B, Växjö (10)
Kommentar: Flyttade från Huddinge till Växjö där han fått stort förtroende under hösten i lagets J20. Har varit lagets bästa back vilket resulterat i ett par träningar med A-laget. Modern smart back med bra spelsinne, rörlighet och puckkontroll. Bra på att avväga offensivt och defensivt arbete och kan spela alla former av situationer."
Så, jag skickar en utmaning till SamHall - Låt unge Andersson göra något byte i SHL redan i mellandagarna! Skicka lite sköna signaler till de yngre att det går!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster