Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Niles skrev:Är det så många tvivlare då?
Vad jag minns av Mikka är en mer målfarlig variant av Stig. Ganska bra skott, framför allt med tanke på storleken. Ganska kvick på rören. Högerskytt dessutom.
Läktarexperten skrev:Niles skrev:Är det så många tvivlare då?
Vad jag minns av Mikka är en mer målfarlig variant av Stig. Ganska bra skott, framför allt med tanke på storleken. Ganska kvick på rören. Högerskytt dessutom.
Nä, det kanske bara är jag som tvivlar. Och är det inte fler så är det ju bara bra.
Jag har också goda minnen av Mika. Vad sägs om den här krönikan: http://www.lakerslakejer.se/2005-08-10.html
"Förlusterna är inte mycket orda om, men det finns en spelare som jag vet kommer att lämna ett stort tomrum efter sig och det är Miikka Männikkö. Det var en fröjd att se Miikka trampa iväg i turbofart och kriga med ett sådant stort fighterhjärta, den finska sisun riktigt sprutade ur öronen på honom. Det är få lag förunnat att ha en sådan spelare med i laguppställningen. Men som sagt Växjö Lakers är ett lag av det rätta virket och kommer att bli ett lag att räkna med!"
Men detta , mina herrar, det var år 2005.....när vi harvade i Allsvenskan och spelade mot Nybro och andra lag. Nu tror Jag Evertsson har bättre koll på en hockeyspelares kvaliteer än jag, men det känns som att det runnit en del vatten under broarna sen det sist begav sig.
Coffe #800 skrev:Som sagt miikka är varmt välkommen tillbaka! Men han är 33år, och ta för tillfället ingen plats i tappara....... Han är för dålig för det helt enkelt.... Måste ju betyda något, men man kan ku hoppas att jag inte har rätt
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 1 gäst