Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Coffe #800 skrev:Håller med Kloker... de blir ju såhär när man inte kan föra en normal konversation... utan man måste hacka på andra saker för att skydda sig själva.
" titta här titta här - jag ser INGEN som gör ett hitler hälsning... där emot så ser det faktiskt ut som att Anders 83 gör en liten tendens till Hitler hälsning där i några sekunder och han är ju med i LL och är klackledare..."
Hör ni inte själva hur jävla illa de låter?
Ska ni debattera om detta så gör de på en vettig nivå för helvete !
TwoTwo skrev:Denna tråden är ett bevis på att LL gör allt för att smutskasta och kasta skit på oss!
PutteA skrev:TwoTwo skrev:Denna tråden är ett bevis på att LL gör allt för att smutskasta och kasta skit på oss!
Förklara det är du snäll!!!
Lakersfan_03 skrev:Jag har valt att inte skriva här på länge av flera olika anledningar. Men en dels okunskap i den här tråden är skrämmande faktiskt. En del av dina svar Putte visar att du verkligen är en bakåtsträvare, och om LL ville se framåt istället för bakåt så hade man kanske också utvecklat sin klackverksamhet och Inferno hade inte behövs ens. Att påstå folk som gör en rörelse i samband med KOMIGEN LAKERS visar bara vilken okunskap man har om läktarkultur. Det är en helt naturlig rörelse i de som vill skapa en fantastisk stämning. Sen så tar LL tillfälle i akt att klanka ner på precis allt som är nytt, inte konstigt att stämningen börjar avta på matcherna och då är det enklast att skylla på ett gäng unga personer vid namn Växjö Inferno.
Sedan påstår folk att poliserna aldrig gör fel och varför poliserna aldrig skulle plocka t ex Coffe eller dig själv Putte, ja du kan väl ställa dig den frågan själv? Jag själv är inte född i Sverige jag blir upptryckt mot väggen av poliser som har en jävligt taskig attityd, när man frågar vad det är frågan om så säger dom håll käften annars åker du in i häktet. Är det så man ska bemöta supportrar? Och om det nu stämmer som du säger, att folk hailade? Vad gör då jag där? De hade tillochmed plockat ner en mörkhyad person... Det säger väl det mesta om okunskapen. Vad det egentligen handalde om vet ingen. Riktigt pinsamt att flera inom LL står och spottar skit över oss verbalt när vi blir helt felaktigt behendlade av poliserna. När ni inte ens vet ett skit av vad som har hänt . Det är så typiskt LL att uppfatta allt på sitt egna sätt, för ni tror att om ni sänker andra så höjer ni er själva, det är precis tvärtom.
När till och med Lillklonis står och försöker skydda oss framför poliserna så kan man förstå att tillochmed han tyckte att det var konstigt att vi blev behandlade sådär. Respekt åt dig Lillklonis!! Men juste han sitter inte heller kvar i styrelsen, härligt LL
Men fortsätt ni att att ifrågasätta och klanka ner på Inferno. Antingen lyckas ni en dag att få ner en ung gruppering som vill höja stämningen, eller så blir det precis tvärtom, att det blir ännu fler och att det blir ännu värre. Istället för att försöka komma på ett samarbete när det nu finns ett yngre gäng individer som vill ha en egen gruppering, så ifrågasätter ni allt innan ni ens vet sanningen. Vad händer den dagen ni äldre inte orkar stå i klacken mer? Vilka ska ta tag i det då? Ja en viss ramsa var onödig igår men det var lördagsmatch och folk var, som malmström sa, på lyset. Väldigt många LL medlemar har också skrikit en del opassande saker men det är ingen som tagit tag i det, folk har skrattat istället. Att domaren har stor näsa, att domaren är en bananplockare, och allt vad det innebär.
Klonis skrev:Att ni bara orkar
Bamse_78 skrev:Om det nu är några som har gjort nått olagligt så hoppas jag dom blir straffade därefter. Om polisen har begått tjänstefel så hoppas jag dom blir straffade därefter.
Sen hoppas jag att den majoritet av människor som kommer till västra stå och hjälper till med den positiva stämningen fortsätter att komma och stå upp för vårt älskade lag trots eventuella tråkigheter som kanske har hänt eller kanske händer i framtiden.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst