Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Modig skrev:Så du tror polisen reagerar för att du sträcker ut en arm under en ramsa?? Säg till när du är tillbaks i verkligheten.
Delpan skrev:Modig skrev:Så du tror polisen reagerar för att du sträcker ut en arm under en ramsa?? Säg till när du är tillbaks i verkligheten.
Nej, det var inte det polisen reagerade över, det är bara ll som har gjort det
PutteA skrev:Delpan skrev:Modig skrev:Så du tror polisen reagerar för att du sträcker ut en arm under en ramsa?? Säg till när du är tillbaks i verkligheten.
Nej, det var inte det polisen reagerade över, det är bara ll som har gjort det
Säger du att det var detta LL reagerat över. Du anser då alltså att majoriteten av VS är LL, och det är smickrande, och till viss mån sant, då stödet för föreningen är stort. Detta kommer största delen från människor runt omkring, och även från sittplats. Om det sedan är av en annan orsak som polisen plockar in dom kommer nog att klarna inom kort, tro mig. Att LL reagerar är inte så konstigt, det gör VLH också. Av den enkla anledningen att reaktioner på allt detta kommer från deras kunder och våra medlemmar. Det innebär att vi måste agera på ett eller annat sätt, för att föra våra medlemmars talan, och VLH har 5600 kunder inne i arenan, och dom är 100% prioriterade framför 20-30 st oroselement.
Modig skrev:Är du helt seriös med att du ser det som en "heilning" när man sträcker ut armen under tex "kom igen lakers"? Tillbaka till sittplats. Snälla.
erst91 skrev:Angående ramsor så var väl den enda olämpliga "alla suger kuk i Göteborg", enligt mig så är ju den ramsan lite med glimten i ögat och jag förstår inte hur de kan bli sånt liv om den, den kördes max 5ggr och då i ca 10 sek.
Svartvadet skrev:erst91 skrev:Vad händer då i ditt råtthuvud när ni gör sånt här? Jo, Lakers tappar kunder som inte vill gå dit pga det.
w0bben skrev:Svartvadet skrev:erst91 skrev:Vad händer då i ditt råtthuvud när ni gör sånt här? Jo, Lakers tappar kunder som inte vill gå dit pga det.
Bra, då kanske vi får några som sjunger istället för fikar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster