Thelemakos skrev:Ska den ställa upp i Melodifestivalen?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Precis min tanke! Visst, killen är duktig, men jag gillar verkligen inte genren.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Thelemakos skrev:Ska den ställa upp i Melodifestivalen?
Anders83 skrev:kajjind skrev:Detta är precis varför jag hatar Lakers Lakejer. Så fort någon konstaterar fakta, i detta fallet att låten borde sjungas av Eric Saaaaade och ställas upp i melodifestivalen så kommer alltid tre tusen försvarare och säger emot. Bara för att..
För fan detta var den mest pinsamma låten jag hört. Att inte alla bara erkänner att dom tycker det är fruktansvärt i mina ögon. Herregud säger jag bara.
Va faen håller ni på maed? Som Sebastian Dawkins hade sagt.
Väl mött.
ratscore skrev:Man kan väl fortfarande stoppa in en slant på bankgiro/plusgiro och märka med "PREMIÄRTIFO"?
Vad händer om man inte får in de här 60 000:-? Premiärtifo blir det ju, men hur bra det blir är beroende på hur mycket pengar man får in, eller? Hur har man tänkt att jobba fram det här premiärtifot? Är allt beroende av pengar? Kan tänka mig att tifot mer eller mindre, redan är planlagt för hur man vill att det ska se ut med tanke på att det bara är ett fåtal veckor kvar till hemmapremiären.IceWOMEN skrev:Så här är det. Av det som återstår att samla in (c:a 30.000:-)upp till målet 60.000:- bidrar VLH med samma belopp som vi själva får in. Får vi in ytterligare 3000:- bidrar VLH med 3.000:-, 7.000:-/7.000:- o s v.....upp till max 15.000:-.
Alla bidrag är guld värda! Det kostar stora pengar att arrangera ett oförglömligt premiärtifo. Insamlingshinkarna kommer att cirkulera under träningsmatcherna och på bussarna till Göteborg.
Lakershjärta71 skrev:Vad händer om man inte får in de här 60 000:-? Premiärtifo blir det ju, men hur bra det blir är beroende på hur mycket pengar man får in, eller? Hur har man tänkt att jobba fram det här premiärtifot? Är allt beroende av pengar? Kan tänka mig att tifot mer eller mindre, redan är planlagt för hur man vill att det ska se ut med tanke på att det bara är ett fåtal veckor kvar till hemmapremiären.IceWOMEN skrev:Så här är det. Av det som återstår att samla in (c:a 30.000:-)upp till målet 60.000:- bidrar VLH med samma belopp som vi själva får in. Får vi in ytterligare 3000:- bidrar VLH med 3.000:-, 7.000:-/7.000:- o s v.....upp till max 15.000:-.
Alla bidrag är guld värda! Det kostar stora pengar att arrangera ett oförglömligt premiärtifo. Insamlingshinkarna kommer att cirkulera under träningsmatcherna och på bussarna till Göteborg.
Och vill det sig väl med insamligen, vart går de pengar som eventuellt kan bli över?
EHS skrev:Glöm inte att ladda upp tifobilder ifrån denna säsongen här http://www.ehsforum.org/showthread.php? ... on-2011-12
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster