Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
BlindBoyGrunt från Björklövens forum skrev:Ha ha ha! Mannen som fick sparken från två olika positioner i samma klubb på typ två år! Mannen som orsakade så mycket protester att löven avbröt allt samarbete med tcim. Mannen som fick roffa berglund att gå in på kansliet och kasta in årskortet. Mannen som scoutade och scoutade och scoutade, och fann johan forsberg. Kort sagt, mannen med sockervadd i huvet.
VAD håller växjö på med?? Men, men. Han måste gjort ett bra jobb i mörrum, och kanske hade dolda talanger som han odlat efter löven-sejouren. Vad har han för meriter? Puckplockare i tälje, kicken i löven och en halv säsong i mörrum. Känns som att anrika växjö verkligen satsar på tränarrollen efter att de av någon obegriplig anledning gjort sig av med kempe. Men han kanske får jobbet av samma anlednig som han fick det här: lojal mot ledningen.
kobe71 skrev:Skulle hellre velat ha ett etablerat namn på tränarfronten.
kobe71 skrev:Gå in på ratsit.se och regga dig och kolla själv. Kostar inget
Inkomst av tjänst 2006, 40 985kr.
Visst han kanske har fått ett hus och bil, det kan jag ju inte se.
Men i rena pengar verkar han inte plocka någon lön.
Snoken skrev:Majoren passade inte så bra i Lakers men har gjort bra ifrån sig hos Löven. Olika tränarstilar passar olika lag bra. Janne kanske passar Lakers jättebra.
Dessutom...var han inte tre säsonger i Löven? Så dålig kan han ju inte ha varit då. Att det går bättre i år än förra året är ju för att i år har de pengar vilket de inte har haft tidigare. Hur bra tränare man än är så måste man ju ha materialet att jobba med också.
NEDOMANSKY skrev:Janne Karlsson var Sportchef i Löven när en MYCKET lyckosam Alexander Beljavski(nu Nyköping, intressant) petades något överraskande efter ett gott jobb med en klen trupp.
no.95 skrev:NEDOMANSKY skrev:Janne Karlsson var Sportchef i Löven när en MYCKET lyckosam Alexander Beljavski(nu Nyköping, intressant) petades något överraskande efter ett gott jobb med en klen trupp.
Petades och petades, hans kontrakt gick ut
Beckis skrev:no.95 skrev:NEDOMANSKY skrev:Janne Karlsson var Sportchef i Löven när en MYCKET lyckosam Alexander Beljavski(nu Nyköping, intressant) petades något överraskande efter ett gott jobb med en klen trupp.
Petades och petades, hans kontrakt gick ut
Jasså, om jag inte missminner mig så har Löven betalat lön för Beljavski detta året, men jag kan naurligtvis ha fel i detta ärende.
NEDOMANSKY skrev:
Vissa tycker Janne.K har meriter, Vår Ass Tränare Custemo ÄR Svensk Mästare, VARFÖR inte Han då????
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst