Jerry Andersson

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderatorer: Klonis, PutteA

Inläggav Beckis » tis jan 13, 2004 10:29 am

Snoken:

Det är så rätt så, inte är jag/vi ensamma på ngt vis....
och tror sannorlikt att ingen bryr sig nämvärt om hurvida ett matchreferat skall ligga till grund som beslutsunderlag för sponsring.....

Tror snarare att det stärker lojaliteten/känslor bland sponsorer & föreningen när det skapas lite hat/kärlek klubbarna mellan!!!!

Beckis
Användarvisningsbild
Beckis
Forumproffs
 
Inlägg: 720
Blev medlem: ons maj 14, 2003 8:57 pm
Ort: Växjö

Inläggav carl » tor jan 15, 2004 11:25 am

Jag var inne på både "Matchreferat" och "Presskonferens" idag (dagen efter ni mött Arboga) för att jag var nyfiken på hur er match mot Arboga var.

Matchreferatet gav mig en mycket tydlig bild av matchen. Det var dessutom skrivet på ett respektfullt sätt. Mycket bra, tycker jag!

Presskonferensentexten innehöll inga sarkasmer. Jag lyssnade på konferensen och fick på så sätt del av vad som sagts. Kanon!
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Inläggav ao » tor jan 15, 2004 11:51 am

Anledningen till att referatet blev som det blev, (respektfullt, enligt dig), är p.g.a. min högst personliga åsikt att Arboga spelade en fartfylld och snabb hockey som är rolig och se på. För mig är det respektingivande att en lag försöker spela hockey, särskilt på bortaplan.

Trojas spel senast mot oss var inte direkt respektingivande, med tanke på att fokus låg på något annat än just hockey. Kanske därför referatet o övrig text var något mer "kritiskt".
njae
Användarvisningsbild
ao
Forumproffs
 
Inlägg: 646
Blev medlem: fre jan 24, 2003 2:51 pm
Ort: Weätschö

Inläggav carl » tor jan 15, 2004 11:57 am

Bara för att ett lags spel inte är respektingivande, betyder ju inte det att man kan skriva i respektlösa ordalag om föreningen och enskilda spelare. Men gällande detta känner jag att mina åsikter framkommit.

Är glad att se att en förändring har skett.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Föregående

Återgå till Om hemsidan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster