Ingen omröstning

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderatorer: Klonis, PutteA

Ingen omröstning

Inläggav alfax » tor okt 10, 2002 4:36 pm

Detta var lite diffust , för min egen del tycker jag att man har omröstningarna enbart på hemmamatcherna eller också alla matcher, tar vi bort vissa bortamatcher då tycker jag att den spårar ur lite .Roligt att höra hur andra tycker , jag kanske är helt ute och cyklar.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav Snoken » tor okt 10, 2002 4:49 pm

Jag är beredd att hålla med dig fast det blir ändå fel...vissa matcher är det ju tillräckligt med folk för att skapa en omröstning.

Man kanske borde fixa så att röstningen förklaras som ogilitig om det inte blir 50 st röster.
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav Per Carlsson » tor okt 10, 2002 5:07 pm

Som ansvarig för omröstningen får jag lägga ett svar här då.

Vi har beslutat att endast ha omröstning de resor vi har folk till och på hemmamatcherna.
Igår var det endast 10 personer som såg matchen från Växjö. Så svara mig Alfax, tycker du då det är rimligt att ha en omröstning rätt att det fanns folk där ?? Det kommer säkerligen droppa in 40-50 röster eftersom alla har sina favoriter i laget och röstar på dom så fort man har chansen. Det är inte rättvist.

Nånstans måste gränsen dras.
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8467
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:55 pm
Ort: Växjö

Inläggav alfax » tor okt 10, 2002 5:40 pm

PeR håller helt med dig ,var det inte mer än 10 personer igår? men det svåra är var drar man gränsen .Mitt förslag full buss = minst 50 personer Plus bilkörande som kommer till ,Annars ingen omröstning , det måste finnas en regel för detta annars blir det bla,,blaha.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö


Återgå till Om hemsidan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster