Va händer.....

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderatorer: Klonis, PutteA

Va händer.....

Inläggav Glans » tor jul 19, 2007 12:59 pm

med Lakers Lakejershemsida ? Verka som ingen vill ta ansvar för den biten. Va är alla bilder och filmer som ni lovade skulle läggas ut på sidan, har dom bara sprungit bort eller är det okunskap bland it-nissarna. Min 10-åriga son hade gjort det bättre. Ne fy--an skärp er nu om ni vill ha nya medlemar till lakejerna. Samma sak gäller det Vöxjö Laker Hemsida. Nu låter väl jag som en riktig gnällspik, det är väl på tiden att någon sticker ut hakan och talar om hur värdelös hemsidorna är. Nu lär jag väl få mogna påhopp efter detta.

Ha en skön sommar med mycke kall ÖL.
Glans
 

Inläggav Daniel » tor jul 19, 2007 1:59 pm

ja det var väldigt konstruktiv kritik :roll:
Daniel
Forumterrorist
 
Inlägg: 2944
Blev medlem: lör apr 13, 2002 12:26 pm
Ort: Växjö

Inläggav Varanen » tor jul 19, 2007 2:51 pm

Glans - Tack för din input. Den viktigaste delen av LL i cyberspace är forumet där du just ventilerat din åsikt i. Driftssäkerheten är närmast 100% och ribban ligger högt.

Vad det gäller filmer och foton är det beroende på hur aktiva vi alla är. Filmer finns dessutom upplagda. Du hittar de under klack-fliken. Foton verkar det inte finnas många av då vi efterfrågat tidigare. De flesta koncentrerar sig på matcherna, kvaliteten är för dålig eller hårddisken är formaterad.

Övrigt innehåll är än en gång beroende på allas aktivitet. Det är inte roligt att läsa krönika efter krönika av just mig. Blir über-drygt. Jag lovar. Vill man som Lakej göra en insats går det bra att kontakta exempelvis mig.

Kritik mot hemsidorna har framförts med jämna mellanrum, så du sticker inte ut hakan på något unikt sätt. Det stora problemet är att alla vet vad som skall göras, men få känner sig kallade.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Inläggav Primeau » sön jul 22, 2007 3:34 pm

Här är en rätt sunkig sida där inte heller mycket händer, Lakers hemsida har faktiskt haft lika många nyheter senaste veckorna :D
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am


Återgå till Om hemsidan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 7 gäster