Nybro - Växjö Lakers

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Nybro - Växjö Lakers

Inläggav Lakers till eliten » sön sep 25, 2005 2:11 pm

Kommer bli en mycket viktig "derby-match" för att visa vilka som regerar. Så se till alla växjö-bor och pallra er till Nybban, så ska vi sjunga så att taket i hallen lyfter.
Lakers till eliten
Forumamatör
 
Inlägg: 9
Blev medlem: mån aug 15, 2005 7:04 pm

Inläggav viktoriko » sön sep 25, 2005 2:48 pm

Efter att ha stört sig på några lakersfans på IK:s-forum både hoppas o tror jag att Nybro krossar er!!! :evil:
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
Användarvisningsbild
viktoriko
Forumamatör
 
Inlägg: 215
Blev medlem: sön aug 21, 2005 3:52 pm
Ort: Oskarshamn

Inläggav C70T5 » sön sep 25, 2005 3:02 pm

Ja uschhh, uuuussschhhhh, uuusschhhhhh, fyfyfyfyfyfyfyyyy - alla Lakersfansen med de pissgula tröjorna på sig är så dumma, fula och kaxiga...

...men 'Oskarshamns inlägg' på deras egna forum gällande Växjö Lakers höjer ju verkligen standarden på debatten...

Lite förvånad blir man allt när Fagervall pratar om att "pissa in reviret", se där...nu fick man en förklaring till en av färgerna i Lakers matchställ


Ok vi får se på onsdag gå och lägg dej och sug på mammas bröst ett tag till nu....


Tyvärr men man väljer inte popcorn om man kan få lövbiff, man hamnar i växjö för att man köps för svarta pengar


Mycket roligare att spela i pajasdräkter? Nej det är fortfarande så att Lakers får öppna plånboken ordentligt för att plocka dit spelare. Det börjar märkas på ekonomin också....


Riktig hall! Tillåt mig asgarva! Allsvenskans fulaste hall kanske!


Varför lägga energi på ett fegspelande tattarlag som Växjö? Misshandlar man motståndare i en träningsmatch så är man inget annat än ett tattarlag.


Så DU 'viktoriko' - dra igen brödrosten!!

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav erok » sön sep 25, 2005 3:07 pm

Kan du inte citra ut lite av vad Lakersfansen har sakt med.Känns lite enkelspårigt annars :wink:Eller rättare sagt ni som håller låg nivå i era skriverier kan väl förska höja er ett par snäpp så slipper vi sådanahäringa diskutioner
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Lakersfan_03 » sön sep 25, 2005 3:38 pm

Först krossar vi förbannade IK sen ska Nybban krossas det kan bli en trevlig start på säsongen i sådana fall.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Razzel » sön sep 25, 2005 5:32 pm

Jag har FULL förståelse för victoriko :!: Tyvärr
When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.
Razzel
Forumentusiast
 
Inlägg: 421
Blev medlem: lör mar 01, 2003 1:57 am

Inläggav Dragkampslakej » sön sep 25, 2005 5:38 pm

viktoriko skrev:Efter att ha stört sig på några lakersfans på IK:s-forum både hoppas o tror jag att Nybro krossar er!!! :evil:


En viss Perrolf kan jag tänka mig! Vet inte om denne är medlem i lakejerna och i så falll bör denne nog fundera på om det inte vore dags att lämmna suporterföreningen! Denne skriver bara dynga hela tiden, oerhört pinsamt att läsa!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon
 
Inlägg: 1058
Blev medlem: sön okt 10, 2004 5:59 pm
Ort: Teleborg

Inläggav Varanen » sön sep 25, 2005 5:40 pm

Sluta skriva dynga på andra lags forum och sluta fokusera på matcher som ligger längre bort än nästa. Vi måste ta en match i taget. Snacket om Nybro-matchen får tas EFTER att vi gjort sista bytet mot IKO.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Inläggav Lobo » sön sep 25, 2005 5:42 pm

Tyvärr så är det ofta så att många supportrar som kamperar på andras forum (inte bara lakerssupportrar) ofta har en tendens att sjunka väldigt lågt. Det är väll baksidan med att man är så anonym på nätet och framför allt på andras forum. Förhoppningsvis så förstår IKO-fansen att det inte är alla utan endast ett fåtal som sprider sin dynga och säkerligen är de inte ens riktiga fans eftersom de lägger mer energi på att smutskasta andra lag än att hylla sitt eget.
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist
 
Inlägg: 2485
Blev medlem: tor jan 01, 2004 7:14 pm
Ort: Växjö

Inläggav GS » sön sep 25, 2005 6:44 pm

Tycker också att det är oerhört pinsamt att läsa dessa inlägg som vissa s.k. lakerssupporters håller på med på andras forum.
Vi gnäller här om någon kommer hit till vårt forum och är stöddig men inte undra på som vissa håller på att fjanta sig på andras forum.

Bara att hoppas att dom till slut fattar vilken skada dom gör för oss och för laget som vi älskar.
Användarvisningsbild
GS
Forumdemon
 
Inlägg: 1194
Blev medlem: lör jan 11, 2003 9:06 pm
Ort: Växjö

Inläggav viktoriko » sön sep 25, 2005 8:48 pm

Det intrycket jag har fått från detta forum så verkar ni väldigt lugna o inte alls så segersäkra o stöddiga som de som härjar på IK:s forum är..

Kan tillägga att jag var rätt förbannad när ja skrev det efter att jag just läst deras inlägg. 8)
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
Användarvisningsbild
viktoriko
Forumamatör
 
Inlägg: 215
Blev medlem: sön aug 21, 2005 3:52 pm
Ort: Oskarshamn

Inläggav Räven » sön sep 25, 2005 8:58 pm

Ja, självklart är det trist om det inte skrivs på ett riktigt sätt, dravvel hör inte hemma någonstans, oavsett vem som skriver det.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg


Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 13 gäster