SF-6: Pensioneringen av LUNDQVIST'S tröja 10/4

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

SF-6: Pensioneringen av LUNDQVIST'S tröja 10/4

Inläggav Towen » sön apr 09, 2023 10:09 pm

Hockeyguden kom till mig inatt med löftet att Växjö Lakers Hockey går in i Scandinavium resoluta och solida som i period tre senast. Växjö Lakers Hockey har alltid drömt stort. Det är de vi är. Dem som förverkligar drömmar, flyttar på berg och diverse skräp som "kultur" - för att spela finaler. (Jo det är sådant som vuxna män i skägg gör i april-maj varje år, LHC..)

Jag hoppas att grabbarna spelar för varandra - och för Joel - verkligen hjälper LUNDQVIST med den pensionering han själv gått ut i media och aviserat. Vi skall hylla en av SHL:s största profiler på senare år med en TIDIG SEMESTER :clap: :clap:

Tycker inte att Glenn's var något. De gnuggar lite. BORG söker Glenn's handske med nyllet. Och Glenn's mäktiga näve har ingenstans att ta vägen i trafiken som uppstår. Det blir en käftsmäll av det. Men ser fulare ut än vad det var tänkt. Hade Glenn gjort en TYSON och bitit i örat också, då hade jag köpt en avstängning.

Vågar vi hoppas på KAPTEN eller LUNDBERG?
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster