Pridevecka i SHL

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Pridevecka i SHL

Inläggav vlk » mån feb 20, 2023 8:57 am

Denna vecka bjuder på nya tröjor och nytt emblem. Regnbågsvecka i SHL. Bild
Bild
Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Pridevecka i SHL

Inläggav Towen » mån feb 20, 2023 3:51 pm

Pride?? Jag vill vara tydlig, jag har verkligen ingenting emot homosexualitet, HBTQ, Mathias BROMÈ och dessa varianter. Men pride?!? Har vi något att vara STOLTA över i dagsläget?

Det känns som att ALLT har gått käpprätt åt helve*e efter jul. Vi förlorar minst lika mycket som vi vinner; blir förnedrade av lag som 'Oskars' och 'Percy's' - förlorar seriefinalen och får kvitto på att SAIK är ett nummer för stora i år - samtidigt som en av få värdiga forwards i laget går skadad, och för första gången på 40 år bestämmer sig 'Chief' för att inte värva inför spurten. Strö sedan salt i såren med uppgifter om att att både RASMUSSEN och ENGSUND är förlorade i budkrig. Vi har alla ingredienser för att bli en klubb i det fruktade mittenträsket för flera år framöver.

STOLTHET?!?
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Pridevecka i SHL

Inläggav Kloker » mån feb 20, 2023 7:01 pm

Kossila skadad. Igen. Förhandsbreddningen av truppen inför slutspelet sitter som en Höneskit över hela VLH. :ajaj:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Pridevecka i SHL

Inläggav vlk » mån feb 20, 2023 7:14 pm

Kloker skrev:Kossila skadad. Igen. Förhandsbreddningen av truppen inför slutspelet sitter som en Höneskit över hela VLH. :ajaj:
Lugnt, vår trupp räcker ….lita på chefen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Pridevecka i SHL

Inläggav StenhårtSlagskott » mån feb 20, 2023 8:47 pm

Kan tröjorna göra laget bättre så...
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Pridevecka i SHL

Inläggav Aleks » mån feb 20, 2023 11:21 pm

Undrar när de tänker om kring vår vanliga matchtröja? Hur många säsonger har vi inte haft exakt samma design nu... uppenbarligen inte så komplicerat att plocka fram något nytt.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Pridevecka i SHL

Inläggav Dysterqvist » tis feb 21, 2023 12:51 am

Aleks skrev:Undrar när de tänker om kring vår vanliga matchtröja? Hur många säsonger har vi inte haft exakt samma design nu... uppenbarligen inte så komplicerat att plocka fram något nytt.

Sånt verkar man inte alls prioritera , det tog väll typ två tredje delar av sässongen innan det kom speciella tröjjor till värmningen . Alla lag utom Växjö då har även en tredje tröja , till lördags matcher osv . Division 1 nivå på mycket kring match stället facktiskt !

Med det sagt måsste jag säga att den nya blå Pride tröjan är riktigt snygg , kul att det händer nåt nytt i alla fall !
Dysterqvist
Forumproffs
 
Inlägg: 967
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Pridevecka i SHL

Inläggav noneedforaname » tis feb 21, 2023 1:19 pm

Utbytt matchtröja och särskrivningar på VLH:s twitterkonto. Vart vänder man sig om man vill ha lite ordning i sitt liv? Ok, jag hittar ut själv. Något om matchen bara: märkligt höga odds på HV när vi alla vet hur usla VLH varit på sistone.
noneedforaname
Forumentusiast
 
Inlägg: 278
Blev medlem: sön aug 03, 2014 4:52 pm


Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 22 gäster