SHL: VLH - SAIK 10/10

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Varanen » lör okt 10, 2020 5:18 pm

Wingerli undervisar oss i hur man får lyft på pucken. Kanske skulle kunna visa sekvensen vid nästa genomgång. Tror spelarna måste se det flera gånger.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav vlk » lör okt 10, 2020 5:23 pm

Varför skulle spelare som inte på hela förra säsongen levererade helt plötsligt börja leverera ?

Pettersson kan vi skeppa omgående. Han har ju inte ett rätt knappt.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Primeau » lör okt 10, 2020 5:24 pm

Det är ingen slump att VLH gjort minst mål, så sjukt trubbiga och tråkiga framåt.
Nu plockar man målvakten och sätter in.... Josen, poängkungen.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav bratsson » lör okt 10, 2020 5:26 pm

Äh, en kass match... Det kommer alltid.

Målskyttet släpper efter jul.....

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Primeau » lör okt 10, 2020 5:30 pm

bratsson skrev:Äh, en kass match... Det kommer alltid.

Målskyttet släpper efter jul.....

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk

Hahaha, ja! Och sen bygger man kommande trupp baserat på det.... Har vi sett det förut? :lol:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Varanen » lör okt 10, 2020 5:32 pm

Surt att tafaren krossade oss. Det räcker alltså att täcka allt längs isen för att fullständigt förlama oss.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav vlk » lör okt 10, 2020 5:36 pm

Vi har inte ens spets att förvalta att vi har kanske bästa playmakern i PP. Ju snabbare vi inser desto bättre. 14, 10, 22 kommer aldrig att på SHL nivå att leverera i nivå som förväntas av producerande spelare i två leading line. Nu börjar deras oförmåga sprida sig på spelare som 13. Han är i en hopplös miljö.
Så länge lakers inte ställer högre krav på spelare i våra ledande linor blir detta tungt att dra runt, trots bra struktur och intentioner.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Senast redigerad av vlk lör okt 10, 2020 5:41 pm, redigerad totalt 1 gång.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav bratsson » lör okt 10, 2020 5:38 pm

Primeau skrev:
bratsson skrev:Äh, en kass match... Det kommer alltid.

Målskyttet släpper efter jul.....

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk

Hahaha, ja! Och sen bygger man kommande trupp baserat på det.... Har vi sett det förut? [emoji38]
Fast så här stabilt har vi inte spelat på år och dar [emoji846]

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Varanen » lör okt 10, 2020 5:41 pm

Sant. Trots att ingen kan lyfta pucken mer än 2 dm så tar jag hellre detta än förra säsongens clowneri.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Kloker » lör okt 10, 2020 5:42 pm

Vårt PP och offensiv är åt helvete för dålig. När man ser på pappret vilka som ska vara tungan på vågen när det svajar men är fullständigt alibi. Men betalt ska dom ha!
:bash:
Senast redigerad av Kloker lör okt 10, 2020 5:44 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav vlk » lör okt 10, 2020 5:43 pm

Varanen skrev:Sant. Trots att ingen kan lyfta pucken mer än 2 dm så tar jag hellre detta än förra säsongens clowneri.
Ge det några förluster till så ska vi nog få se clowneri är jag rädd. Det kommer att sprida sig en osäkerhet i takt med att de inser att de inte har målskyttar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Towen » lör okt 10, 2020 6:02 pm

Jag har inte kunnat se den här matchen, men jag gillar sättet vi stänger den på efter ROSÉN's 1-0.. Mästarklass rakt igenom - NOT.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav PutteA » lör okt 10, 2020 6:29 pm

Ja, laget gör ju en bra första period. Men med tanke på den klena offensiva utdelning vi har så räcker det med att försvarsspelet havererar som det gjorde idag så är vi illa ute. Vi är fortfarande alldeles för omständiga i offensiven. När vi dessutom spelar med små marginaler i egen zon så straffar det sig till slut.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav vlk » lör okt 10, 2020 6:39 pm

PutteA skrev:Ja, laget gör ju en bra första period. Men med tanke på den klena offensiva utdelning vi har så räcker det med att försvarsspelet havererar som det gjorde idag så är vi illa ute. Vi är fortfarande alldeles för omständiga i offensiven. När vi dessutom spelar med små marginaler i egen zon så straffar det sig till slut.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Vi har på forwardsidan samma grundstomme som förra året. Den är lika trubbig nu som då. Tyvärr.
Extra plågsamt syns det i PP. Men vi kanske kan bli ett hyfsat lag lite över nedersta halvan om vi håller i strukturen. Hota på riktigt kommer vi inte att kunna.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Svartvadet » lör okt 10, 2020 6:54 pm

Samtidigt - resultatet är lite vad som är förväntat!

Jag tycker vi ska lyfta blicken lite, då det inte är 2018 längre. Vi har inte en maskin som ska gå in och "vinna varje match". Detta är ett lag som ska kriga kring sjätteplatsen. Då kommer det vara ömsom vin/ömsom vatten.

Det positiva hittills är defensiven, BP och våra keepers. Kan vi få lite bättre effektivitet, sätta våra f@*king straffar och ha lite nya idéer i PP så kan vi bli en dark horse framåt våren.




Tyvärr tror jag dock att denna säsongen inte kommer bli färdigspelad heller. Hur ska de ha ett slutspel om det bara finns fyra lag kvar för att resten konkat? Ska man göra WO på alla matcher för lagen som inte kan spela mer? Jag tar för givet att det inte är aktuellt. Det betyder mao att SHL troligtvis satt en egen deadline internt för när de sätter säsongen på paus.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6378
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav vlk » lör okt 10, 2020 7:09 pm

Svartvadet skrev:Samtidigt - resultatet är lite vad som är förväntat!

Jag tycker vi ska lyfta blicken lite, då det inte är 2018 längre. Vi har inte en maskin som ska gå in och "vinna varje match". Detta är ett lag som ska kriga kring sjätteplatsen. Då kommer det vara ömsom vin/ömsom vatten.

Det positiva hittills är defensiven, BP och våra keepers. Kan vi få lite bättre effektivitet, sätta våra f@*king straffar och ha lite nya idéer i PP så kan vi bli en dark horse framåt våren.




Tyvärr tror jag dock att denna säsongen inte kommer bli färdigspelad heller. Hur ska de ha ett slutspel om det bara finns fyra lag kvar för att resten konkat? Ska man göra WO på alla matcher för lagen som inte kan spela mer? Jag tar för givet att det inte är aktuellt. Det betyder mao att SHL troligtvis satt en egen deadline internt för när de sätter säsongen på paus.
Jag tror inte heller att säsongen kommer att spelas klart. De allsvenska lagen kommer snart att gå på knäna också. Några kommer att ramla bort.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav PutteA » lör okt 10, 2020 7:19 pm

Tittar på HV mot FBK. Vilken skillnad det är just med hur man attackerar mål från båda håll. Närmsta vägen mot mål hela tiden. Vi söker hörnorna, och spelar runt och runt. När vi väl tar avslutet så har läget blivit så dåligt att det är omöjligt att få in pucken. Vi skulle behöva få in någon som visar vägen. Jag tror inte den här gruppen löser just den uppgiften. Vi kan absolut vara med i alla matcher så länge defensiven är solid. Men vi måste kunna prestera mer framåt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav StenhårtSlagskott » lör okt 10, 2020 8:06 pm

Sur förlust!
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Svartvadet » lör okt 10, 2020 8:47 pm

vlk skrev:Varför skulle spelare som inte på hela förra säsongen levererade helt plötsligt börja leverera ?

Pettersson kan vi skeppa omgående. Han har ju inte ett rätt knappt.

Skickat från min iPhone med Tapatalk


Vi spelar ju han i en helt ny roll också. Han känns sjukt vilse på kanten, dont like it.

Drury känns inte som en Center i EU. Han skulle göra sig bäst på en kant. Hade varit skoj om Sam kastade om helt och hållet och gick BANANAs:

Drury - Rosén - Gynge
Karlström - EP14 - Davidsson
Forslund - Holmberg - Sylve
Lundberg - Josen - Nilsson

Så får Drury spela med rätt kompisar. EP14 får lira CENTER. Karlström får gå upp ett hack. Forslund får en speedig kompis i Holmberg. Fjärde är ren och skär shut-down.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6378
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav vlk » lör okt 10, 2020 9:08 pm

Svartvadet skrev:
vlk skrev:Varför skulle spelare som inte på hela förra säsongen levererade helt plötsligt börja leverera ?

Pettersson kan vi skeppa omgående. Han har ju inte ett rätt knappt.

Skickat från min iPhone med Tapatalk


Vi spelar ju han i en helt ny roll också. Han känns sjukt vilse på kanten, dont like it.

Drury känns inte som en Center i EU. Han skulle göra sig bäst på en kant. Hade varit skoj om Sam kastade om helt och hållet och gick BANANAs:

Drury - Rosén - Gynge
Karlström - EP14 - Davidsson
Forslund - Holmberg - Sylve
Lundberg - Josen - Nilsson

Så får Drury spela med rätt kompisar. EP14 får lira CENTER. Karlström får gå upp ett hack. Forslund får en speedig kompis i Holmberg. Fjärde är ren och skär shut-down.
Tror inte det hjälper offensivt hur vi än vrider på det. Det är i grunden samma spelare, möjligen skulle Drury hitta målet bredvid rosen ett par gånger. Mer händer nog inte.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Svartvadet » lör okt 10, 2020 9:12 pm

Det sjuka är att det saknas EN spetsspelare till. Lägg in Calof och du har fyra fina kedjor.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6378
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav vlk » lör okt 10, 2020 9:18 pm

Svartvadet skrev:Det sjuka är att det saknas EN spetsspelare till. Lägg in Calof och du har fyra fina kedjor.
Fyra fina kedjor blir det när åtminstone 2 av dom får igång en jämn produktion i verkligheten och inte bara är en pappersprodukt , typ 22 , 14


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Primeau » lör okt 10, 2020 10:25 pm

Nu börjar tombolan snurra, Cirkus Lakers är i stan!
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav vlk » sön okt 11, 2020 8:47 am

Primeau skrev:Nu börjar tombolan snurra, Cirkus Lakers är i stan!
Trams !


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Svartvadet » sön okt 11, 2020 9:23 am

Primeau skriver ju bara när det går dåligt. Kolla hans senaste inlägg - finns inget i någon matchtråd där VLH har vunnit... När han inte kan följa sitt TAIF live, då är han inne här och sprider sin dynga
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6378
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav bratsson » sön okt 11, 2020 11:43 am

https://www.facebook.com/21582853511721 ... 126312582/

Sam inte nöjd, inte vi heller.

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Varanen » sön okt 11, 2020 12:12 pm

Jag gillar rak kommunikation. Det finns tyvärr en myt om att man aldrig ska erkänna svaghet eller brister utåt av någon anledning. Speciellt i sammanhang där machokultur kan vara förekommande. Anledningen är väl att man tror det skapar oro och osäkerhet. Men för mig är det precis tvärtom. Om coach Hallam hade suttit och lallat på PKn och sagt att vi är perfekta, men att domaren, motståndarnas fulspel, iskvalitéen och otur var orsaken till förlusten så hade jag varit orolig nu.

Detta var ett återfall i de gamla synder som tyvärr härjat hos oss under de senaste säsongerna. Nu vet vi hur det känns även under denna. Ingen rolig känsla. Bättre att snabbt hitta tillbaka till mentaliteten vi hade dessförinnan.

Och det är inte förbjudet att skjuta högt ibland, även om man diskuterat folk framför kassen som ska slå in returer.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Härmapan » sön okt 11, 2020 2:58 pm

Nä, detta är väl första matchen där vi faktiskt förlorar välförtjänt...

Vi borde slagit Fbk och definitivt haft med oss ett antal poäng från Luleå...

Alla gör dåliga matcher ibland så låt oss hoppas att vi hittar tillbaka snabbt (gärna med en tillspetsad offensiv och åtminstone ett mediokert PP...)
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3275
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Kloker » sön okt 11, 2020 3:42 pm

Lite tråkigt att inte Källgren får betalt för sitt gedigna jobb i målet av lagets utnämnda offensiva spelare för han har verkligen varit skitbra! Det måste kännas surt att stå på huvudet och hålla laget kvar i matchen när det inte levereras ett förbannat (något enstaka...) jota framåt - eller tillbaka till honom. Powerplay och sniper-offensiven måste bli bättre! Jag vill inte peka ut enskilda spelare, men jag tror att de flesta vet vilka det är som inte fixar sina tilltänkta offensiva roller. Backar som forwards. Och det håller inte om man har som ambition att vara på övre halvan och till och med ha råd att torska någon match utan att behöva ha kniven mot strupen. Så vitt jag vet så finns det något som stavas timeout. Det skulle vara ett friskhetstecken att se de styrande använda det kortet ibland när det börjar fuskas och knaka i fogarna.

Det bästa vore ju om man kunde skeppa bort dessa överskattade golddiggers l truppen och ersätta med värdiga Krigare. Men så easy peasy och friktionsfritt är det inte. Tyvärr.

Slutordet får bli att en rejäl jävla offensiv uppryckning och skärpning i PP framöver förväntas!
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav bratsson » sön okt 11, 2020 5:37 pm

Varanen skrev:Jag gillar rak kommunikation. Det finns tyvärr en myt om att man aldrig ska erkänna svaghet eller brister utåt av någon anledning. Speciellt i sammanhang där machokultur kan vara förekommande. Anledningen är väl att man tror det skapar oro och osäkerhet. Men för mig är det precis tvärtom. Om coach Hallam hade suttit och lallat på PKn och sagt att vi är perfekta, men att domaren, motståndarnas fulspel, iskvalitéen och otur var orsaken till förlusten så hade jag varit orolig nu.

Detta var ett återfall i de gamla synder som tyvärr härjat hos oss under de senaste säsongerna. Nu vet vi hur det känns även under denna. Ingen rolig känsla. Bättre att snabbt hitta tillbaka till mentaliteten vi hade dessförinnan.

Och det är inte förbjudet att skjuta högt ibland, även om man diskuterat folk framför kassen som ska slå in returer.
Menar du så här högt Varanen?
Pavel Datsyuk, 42 år ung. Bild

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav vlk » sön okt 11, 2020 5:39 pm

Den höjden får vi inte upp pucken till...


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Flamma » sön okt 11, 2020 7:11 pm

Härligt att Melart är tillbaka. Skulle inte pp kunna spela med Melart och Joel som backpar. Vi behöver ju någon med det där grymma slagskottet.
Användarvisningsbild
Flamma
Forumamatör
 
Inlägg: 60
Blev medlem: tor sep 22, 2016 4:17 pm

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav Jocke86 » mån okt 12, 2020 6:07 pm

PutteA skrev:Tittar på HV mot FBK. Vilken skillnad det är just med hur man attackerar mål från båda håll. Närmsta vägen mot mål hela tiden. Vi söker hörnorna, och spelar runt och runt. När vi väl tar avslutet så har läget blivit så dåligt att det är omöjligt att få in pucken. Vi skulle behöva få in någon som visar vägen. Jag tror inte den här gruppen löser just den uppgiften. Vi kan absolut vara med i alla matcher så länge defensiven är solid. Men vi måste kunna prestera mer framåt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Gjort samma iaktagelse Putte. Vi spelar runt i hörnorna hela tiden. Tror taktiktavlan ser ut så här.Bild

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Användarvisningsbild
Jocke86
Forumterrorist
 
Inlägg: 2321
Blev medlem: fre dec 19, 2008 6:04 pm
Ort: Uppsala

Re: SHL: VLH - SAIK 10/10

Inläggav PutteA » mån okt 12, 2020 6:52 pm

Jocke86 skrev:
PutteA skrev:Tittar på HV mot FBK. Vilken skillnad det är just med hur man attackerar mål från båda håll. Närmsta vägen mot mål hela tiden. Vi söker hörnorna, och spelar runt och runt. När vi väl tar avslutet så har läget blivit så dåligt att det är omöjligt att få in pucken. Vi skulle behöva få in någon som visar vägen. Jag tror inte den här gruppen löser just den uppgiften. Vi kan absolut vara med i alla matcher så länge defensiven är solid. Men vi måste kunna prestera mer framåt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Gjort samma iaktagelse Putte. Vi spelar runt i hörnorna hela tiden. Tror taktiktavlan ser ut så här.Bild

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk


Hahahaha :D


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Föregående

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster