Bandy versus Hockey 19/12

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Bandy versus Hockey 19/12

Inläggav PutteA » fre dec 20, 2019 12:15 am

smashinlovely skrev:Rögle känns ju inte heller superstabila, inte med denna matchen som referens utan att de tog mer eller mindre alla sina poäng i början av säsongen.


Dock blir ju dom livsfarliga om och när dom får tillbaka sina skadade spelare.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Bandy versus Hockey 19/12

Inläggav Varanen » fre dec 20, 2019 12:20 am

Först har vi Shinnimins klockrena analys av 2:a perioden (se ovan)...

Sedan bedyrar Lundberg att han var den mest oskyldig av alla i intermezzot efter slutsignalen:

Vad kan du säga om bråket?

Vi kör ihop. Krockar lite. Vi var lite sura på varandra och började brottas lite, men det var ganska lugnt. Det är inte ofta det blir bråk nuförtiden och jag kan inte tänka mig att det blir några påföljder efter det där. I alla fall inte min situation.

I alla fall inte min situation... :lol:

Helt klart oldschool-vibbar. Det är så här hockeyn ska vara. Kamp, humor, kamp och lite finess för finsmakarna.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Bandy versus Hockey 19/12

Inläggav vlk » fre dec 20, 2019 1:19 am

Varanen skrev:Först har vi Shinnimins klockrena analys av 2:a perioden (se ovan)...

Sedan bedyrar Lundberg att han var den mest oskyldig av alla i intermezzot efter slutsignalen:

Vad kan du säga om bråket?

Vi kör ihop. Krockar lite. Vi var lite sura på varandra och började brottas lite, men det var ganska lugnt. Det är inte ofta det blir bråk nuförtiden och jag kan inte tänka mig att det blir några påföljder efter det där. I alla fall inte min situation.

I alla fall inte min situation... :lol:

Helt klart oldschool-vibbar. Det är så här hockeyn ska vara. Kamp, humor, kamp och lite finess för finsmakarna.


Det slutar säkert med ett antal matchers avstängningar och så var det roliga slut.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Bandy versus Hockey 19/12

Inläggav Varanen » fre dec 20, 2019 1:27 am

Det gör det säkert. Men det roliga har ju redan varit, och jag vet inte om tråkiga intervjuer blidkar liga-bossarna nämnvärt. Bättre de förbjuder intervjuer helt om Shinnimins och Lundbergs intervjuer är över gränsen.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Bandy versus Hockey 19/12

Inläggav smashinlovely » fre dec 20, 2019 6:26 am

PutteA skrev:
smashinlovely skrev:Rögle känns ju inte heller superstabila, inte med denna matchen som referens utan att de tog mer eller mindre alla sina poäng i början av säsongen.


Dock blir ju dom livsfarliga om och när dom får tillbaka sina skadade spelare.


Vem saknades idag?
Zaar såg jag inte, Everberg vs tillbaka. Har lite dålig koll på rögle känner jag.
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1798
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: Bandy versus Hockey 19/12

Inläggav bratsson » fre dec 20, 2019 7:20 am

smashinlovely skrev:
PutteA skrev:
smashinlovely skrev:Rögle känns ju inte heller superstabila, inte med denna matchen som referens utan att de tog mer eller mindre alla sina poäng i början av säsongen.


Dock blir ju dom livsfarliga om och när dom får tillbaka sina skadade spelare.


Vem saknades idag?
Zaar såg jag inte, Everberg vs tillbaka. Har lite dålig koll på rögle känner jag.

Eric Gelinas, Nils Höglander, Mattias Sjögren, Nick Sörensen, Craig Shira och Dominik Bokk och Zaar
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Föregående

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster