Lakers vs Örebro 5 dec.

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Anders L » lör nov 30, 2019 11:44 pm

Kan Lakers ta Örebro oxå utav bara farten, efter Oskarshamn segern?
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Anders L
Forumdemon
 
Inlägg: 1658
Blev medlem: sön apr 14, 2002 11:40 am
Ort: Ranchen.

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Svartvadet » lör nov 30, 2019 11:49 pm

Gillade Shinnimin - Horak - Davidsson! Hög fart och skill, ska bli kul att se vad de kan åstadkomma!

Absolut ingen omöjlig match, men ÖHK är oss för två år sedan och vi är deras dito. Kommer bli knepigt.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav StenhårtSlagskott » lör nov 30, 2019 11:57 pm

Var går nya #19 in?

(Örebro är inte oss för två år sedan. De har ingen EP eller Rosen. Ett bra lag men klasser sämre VLHEP40.)
Senast redigerad av StenhårtSlagskott sön dec 01, 2019 12:00 am, redigerad totalt 2 gånger.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav PutteA » lör nov 30, 2019 11:58 pm

Förhoppningsvis med Emil.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav StenhårtSlagskott » sön dec 01, 2019 12:02 am

Nya 19 - EP14 - JFK(Gynge)

Nilsson kunde gått istället för JFK men tror inte hallam tycker så.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav smashinlovely » sön dec 01, 2019 12:58 am

Att kalla Örebro för att vara vad vi var för två säsonger sedan är ju en rejäl överdrift. De är ett lag som verkligen överpresterat på samtliga lagdelar. Därmed inte sagt att vi har någon vinstchans iom att vi har ett lag som ständigt gör raka motsatsen.
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1798
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Towen » sön dec 01, 2019 8:52 am

Vad vi var för två år sedan matchas bara av någon enstaka upplaga av Färjestad, i modern tid. Tror inte ens att Skellefteå när de var som bäst, eller Djurgården kring millennieskiftet var i närheten av den klass Lakers anno 17/18 visade upp. Briljans. Från första till sista rutan. Synd att den inte gick att konservera. Att frysa ögonblicket i tiden och bara sätta på repeat.

Just nu känns hockeyn bara för jävlig. Fattar inte hur vi kunde landa här. Det är en sak att sladda i tabellen, men att störtdyka ner i skräplagsträsket likt en döende svan på bara något år?!?

Örebro är Sveriges sjätte största stad. Sponsor- och publikunderlag är gott. De har några år i SHL på nacken nu, och intresset har varit högt även när de sladdat. Var bara en tidsfråga innan de skulle "få ihop det". Får hoppas vi spelar i samma serie det år de lyfter bucklan. Blir nog inte i år dock.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Stupet » sön dec 01, 2019 10:26 am

JFK platsar inte nånstans i denna truppen. Jo han platsar på läktaren.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Svartvadet » sön dec 01, 2019 1:06 pm

smashinlovely skrev:Att kalla Örebro för att vara vad vi var för två säsonger sedan är ju en rejäl överdrift. De är ett lag som verkligen överpresterat på samtliga lagdelar. Därmed inte sagt att vi har någon vinstchans iom att vi har ett lag som ständigt gör raka motsatsen.


Det är just det jag menar? Menar inte att de är lika bra, men de överpresterar med sitt lag.

Var ju aldrig någon på förhand som trodde att EP40 skulle in och vara så överlägsen som han var. Inte heller Joel P eller Calof t.ex.

Salminen ville ju inte ens vi ha kvar, för han jobbade alldeles för lite.
Näkyvä var en gång bra, men blev skeppad till massa olika lag därefter (utan att imponera)
Weinstock spelar sin livs bästa hockey - vid 35.

Nä, jag vet faktiskt inte. Visst, Stoa fattade ju alla att han skulle leverera, men sen? Jag utmanar vem som helst, gå in på Eliteprospects och tala om för mig vem ni skulle vilja ha ifrån deras trupp (utom Bromé och andra ovan)? Utmanar er alla dagar i veckan. Finns en anledning till varför många tippade ÖHK i botten denna säsongen. Jörgen Jönsson är en stjärna på att maximera ett lag - thats it.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav StenhårtSlagskott » tis dec 03, 2019 10:02 pm

Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav bratsson » tis dec 03, 2019 10:12 pm

StenhårtSlagskott skrev:https://m.youtube.com/watch?v=m7PspNah318

Nya 19 debut? Papper klara?
Våran NHL-stjärna [emoji294][emoji294][emoji294][emoji93][emoji93][emoji93][emoji293][emoji293][emoji293]
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav StenhårtSlagskott » tis dec 03, 2019 10:25 pm

Är inte så dåligt ändå. Har ju inte så många som faktiskt målat i NHL. Bara JFK,Horak,Erixon väl?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav bratsson » tis dec 03, 2019 11:04 pm

StenhårtSlagskott skrev:Är inte så dåligt ändå. Har ju inte så många som faktiskt målat i NHL. Bara JFK,Horak,Erixon väl?
Hoppas han ska överraska. Kanske en ny Iggulden?
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav StenhårtSlagskott » tis dec 03, 2019 11:35 pm

bratsson skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Är inte så dåligt ändå. Har ju inte så många som faktiskt målat i NHL. Bara JFK,Horak,Erixon väl?
Hoppas han ska överraska. Kanske en ny Iggulden?


En överraskning skulle sitta fint nu.ni positiv bemärkelse då :clap:
Iggulden hade ju ändå lite teknik och finess. Jag tolkar den här spelaren mer som en enklare, rakare version än en tekniker. En som hellre dumpar puck och jagar efter än att försöka en dragning på blå.

Sällan eller aldrig har väl förväntningarna varit såhär låga på en spelare från andra sidan Atlanten. Förväntar mig inga poäng direkt.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Stupet » ons dec 04, 2019 6:12 am

Hoppas att det ser ut såhär på torsdag.
1:a linan. Shinnimin - Horak - Davidsson
2:a linan. Nilsson - Pettersson - Bailey
Våra 2 första linor måste vara bra iaf. Och jag ser ju mycket hellre Nilsson istället för JFK.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Varanen » ons dec 04, 2019 10:42 am

Inga pjåkiga kedjor, men du behöver inte lägga till att du hellre ser spelare x än JFK i vilken kedja det än må vara. Jag tror nästan du hellre spelar med 4 man än med JFK. :lol:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav StenhårtSlagskott » ons dec 04, 2019 12:15 pm

Nu har jag inte sett nya 19 spela men jag hade hellre velat se JFK där. Vill se Shinnimin, Nilsson och nya 19 i tre olika inledningsvis.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Per Carlsson » ons dec 04, 2019 3:11 pm

Saxat från minhockey.se

– Bailey kommer in, så vi har en forward mer, i övrigt tror jag att det blir samma trupp som senast men att vi addera ytterligare en forward, säger tränaren Sam Hallam.

Att döma av träningen på onsdagen paras nyförvärvet ihop med Fredrik Karlström och Martin Lundberg.

– Tycker att vi hade fungerande kedjor senast och vill inte göra några större förändringar. Där kommer han (Bailey) naturligt in, det är alltid ett pussel att lägga när nya spelare tillkommer för balansen sett över hela truppen. Han kommer in i en miljö där han inte måste producera direkt, men jag hoppas givetvis att han gör det, han får en gedigen center bredvid sig och det känns spännande. Jag känner att vår bredd utökas lite mer.
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8467
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:55 pm
Ort: Växjö

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav vlk » ons dec 04, 2019 4:04 pm

Per Carlsson skrev:Saxat från minhockey.se

– Bailey kommer in, så vi har en forward mer, i övrigt tror jag att det blir samma trupp som senast men att vi addera ytterligare en forward, säger tränaren Sam Hallam.

Att döma av träningen på onsdagen paras nyförvärvet ihop med Fredrik Karlström och Martin Lundberg.

– Tycker att vi hade fungerande kedjor senast och vill inte göra några större förändringar. Där kommer han (Bailey) naturligt in, det är alltid ett pussel att lägga när nya spelare tillkommer för balansen sett över hela truppen. Han kommer in i en miljö där han inte måste producera direkt, men jag hoppas givetvis att han gör det, han får en gedigen center bredvid sig och det känns spännande. Jag känner att vår bredd utökas lite mer.


”Har kommer in i en miljö där han inte måste producera direkt” . Ok, det innebär att de två första linorna har krav på sig att leverera i matcher. Så som det ska vara. Varför flyttas inte vissa bort då som är helt iskalla? Varför hackar man vidare i samma hjulspår? Rakt på sak; Sätt JFK i en checkingline och låt honom slita för lönen där, utan direkt krav på produktion. Flytta upp någon annan och ge chansen. Det är plågsamt att följa nuvarande parodi. Självförtroendet kommer att åka hiss rakt ner i mörka gruvan på pojken. Ge honom en ny roll, han är i nuläget inte byxad en roll i producerande linor. Tror inte ens han i dagsläget skulle producera i Troja.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Kloker » ons dec 04, 2019 4:13 pm

Det som är riktigt frustrerande är att två av våra förväntade offensiva snipers är helt värdelösa. JFK borde ha fått kicken igår och enligt rapporter så är Gynge lååångt ifrån redo för spel om ens överhuvud taget mer denna säsongen.

MYCKET pengar i dessa två som går helt åt Hönans FIASKO-helvete.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav PutteA » ons dec 04, 2019 4:25 pm

Gynges lön sköts väl snart helt och fullt av försäkringskassan väl??


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Kloker » ons dec 04, 2019 4:54 pm

Jo men ändå. Vet inte riktigt hur det funkar men fram tills sjukskrivningen så spelade han ju inte gratis. En skadebenägen belastning för VLH framöver som inte känns bra.

Sam om Gynges status från Minhockey;
– Oförändrat. Det är ett tråkigt svar, men det sanna. Han jobbar på, åker skridskor men har smärtpåverkan som gör det omöjligt att spela. Medicinskt tror jag att vi har gjort alla möjliga vinklar och undersökningar. Till slut kommer det ned till tid.

Optimala vore att skeppa Gynge och JFK och få hit två spelare som lever upp till ryktet. Men det är nog lättare sagt än gjort.

Tyvärr.

Netik och Pilar?

(tanken från vlh är väl att rosén ska komma tillbaka nästa säsong och återförenas med gynge. fan vet hur det går...)
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Anders L » ons dec 04, 2019 6:57 pm

PutteA skrev:Gynges lön sköts väl snart helt och fullt av försäkringskassan väl??


Nej. Jag har för mej att försäkringskassan står för 70% resterande få Lakers stå för.
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Anders L
Forumdemon
 
Inlägg: 1658
Blev medlem: sön apr 14, 2002 11:40 am
Ort: Ranchen.

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Primeau » ons dec 04, 2019 7:04 pm

Per Carlsson skrev:Saxat från minhockey.se

– Bailey kommer in, så vi har en forward mer, i övrigt tror jag att det blir samma trupp som senast men att vi addera ytterligare en forward, säger tränaren Sam Hallam.

Att döma av träningen på onsdagen paras nyförvärvet ihop med Fredrik Karlström och Martin Lundberg.

– Tycker att vi hade fungerande kedjor senast och vill inte göra några större förändringar. Där kommer han (Bailey) naturligt in, det är alltid ett pussel att lägga när nya spelare tillkommer för balansen sett över hela truppen. Han kommer in i en miljö där han inte måste producera direkt, men jag hoppas givetvis att han gör det, han får en gedigen center bredvid sig och det känns spännande. Jag känner att vår bredd utökas lite mer.


Är det Karlström han menar är den gedigna centern...???? :eeeh:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Varanen » ons dec 04, 2019 7:10 pm

NHL-gediget noggrann vid linjerna. Kommer synka perfekt med Bailey. No surprises there. :lol:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav PutteA » ons dec 04, 2019 7:32 pm

Primeau skrev:
Per Carlsson skrev:Saxat från minhockey.se

– Bailey kommer in, så vi har en forward mer, i övrigt tror jag att det blir samma trupp som senast men att vi addera ytterligare en forward, säger tränaren Sam Hallam.

Att döma av träningen på onsdagen paras nyförvärvet ihop med Fredrik Karlström och Martin Lundberg.

– Tycker att vi hade fungerande kedjor senast och vill inte göra några större förändringar. Där kommer han (Bailey) naturligt in, det är alltid ett pussel att lägga när nya spelare tillkommer för balansen sett över hela truppen. Han kommer in i en miljö där han inte måste producera direkt, men jag hoppas givetvis att han gör det, han får en gedigen center bredvid sig och det känns spännande. Jag känner att vår bredd utökas lite mer.


Är det Karlström han menar är den gedigna centern...???? :eeeh:


Borde vara Lundberg han menar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Primeau » ons dec 04, 2019 8:04 pm

November gav 12 poäng; alltid nåt, men VLH harvar fortfarande i bottenträsket. Utan Melart, och i viss mån Koivisto, så hade man varit helt jävla rökta. Nu kanske nye Bailey också kan bli en injektion, annars tycker jag decembers matcher ser luriga ut, bl a dubbelmöte mot FHC. Jag har inga större förhoppningar, vare sig på jänkaren eller laget, går det som jag misstänker så blir det blir skrala 5 poäng i december. Bättre är dom inte. Dom får såklart gärna motbevisa mig, med start imorrn:
VLH - ÖHK 0p
VLH - FHC 0p
RBK - VLH 1p
VLH - DIF 1p
FHC - VLH 0p
VLH - IKO 3p
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav StenhårtSlagskott » ons dec 04, 2019 8:31 pm

Primeau skrev:November gav 12 poäng; alltid nåt, men VLH harvar fortfarande i bottenträsket. Utan Melart, och i viss mån Koivisto, så hade man varit helt jävla rökta. Nu kanske nye Bailey också kan bli en injektion, annars tycker jag decembers matcher ser luriga ut, bl a dubbelmöte mot FHC. Jag har inga större förhoppningar, vare sig på jänkaren eller laget, går det som jag misstänker så blir det blir skrala 5 poäng i december. Bättre är dom inte. Dom får såklart gärna motbevisa mig, med start imorrn:
VLH - ÖHK 0p
VLH - FHC 0p
RBK - VLH 1p
VLH - DIF 1p
FHC - VLH 0p
VLH - IKO 3p


Utmaning accepterad.
VLH - ÖHK 3p
VLH - FHC 2p
RBK - VLH 1p
VLH - DIF 3p
FHC - VLH 0p
VLH - IKO 3p
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav jahak » ons dec 04, 2019 8:55 pm

Hur i helvete kan Karlström få chans på chans? Han är makalöst svag. Visst finns väl lite skills men har ju noll hockey-IQ? tar så mycket idiotiska beslut och sätter hela laget i skiten. Ändå spelar han fantamig match efter match samt PP. Vad är hållhaken?
Användarvisningsbild
jahak
Forumamatör
 
Inlägg: 131
Blev medlem: tor apr 21, 2011 2:30 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav StenhårtSlagskott » ons dec 04, 2019 8:58 pm

jahak skrev:Hur i helvete kan Karlström få chans på chans? Han är makalöst svag. Visst finns väl lite skills men har ju noll hockey-IQ? tar så mycket idiotiska beslut och sätter hela laget i skiten. Ändå spelar han fantamig match efter match samt PP. Vad är hållhaken?


Få kroppar plus att han var väldigt bra inledningsvis. Unga spelare måste få vara lite ojämna.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav jahak » ons dec 04, 2019 9:32 pm

Får vara lite ojämna? han var OK på försäsongen sen klappkass. visst unga spelare kan dippa MEN det Karlström gör är att spela med huvudet under armen? Provocerande jävla idiotiska beslut gång efter annan.
Användarvisningsbild
jahak
Forumamatör
 
Inlägg: 131
Blev medlem: tor apr 21, 2011 2:30 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav StenhårtSlagskott » ons dec 04, 2019 10:49 pm

Kanske. Tycker bara gandka många enkla misstag begåtts av mer rutinerat folk.

Håller med att han inte tänker hockey men tycker själv det är en av hans styrkor. Får en känsla av att han bara kör och saker händer utan att det är planerat. Ibland bra och ibland dåligt :D
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav bratsson » ons dec 04, 2019 11:25 pm

Primeau skrev:November gav 12 poäng; alltid nåt, men VLH harvar fortfarande i bottenträsket. Utan Melart, och i viss mån Koivisto, så hade man varit helt jävla rökta. Nu kanske nye Bailey också kan bli en injektion, annars tycker jag decembers matcher ser luriga ut, bl a dubbelmöte mot FHC. Jag har inga större förhoppningar, vare sig på jänkaren eller laget, går det som jag misstänker så blir det blir skrala 5 poäng i december. Bättre är dom inte. Dom får såklart gärna motbevisa mig, med start imorrn:
VLH - ÖHK 0p
VLH - FHC 0p
RBK - VLH 1p
VLH - DIF 1p
FHC - VLH 0p
VLH - IKO 3p
Brynäs då?
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Primeau » ons dec 04, 2019 11:32 pm

Oupps, Sorry!
BIF - VLH 1p

Så, 6p under december månad är mitt tips. Hoppas jag har fel.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Re: Lakers vs Örebro 5 dec.

Inläggav Aleks » ons dec 04, 2019 11:57 pm

Nu startar vi en positiv trend! Se så, upp med hakan alla!
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Nästa

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 17 gäster