26/9 VLH-IKO 19.00

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav StenhårtSlagskott » lör sep 21, 2019 11:40 pm

Toppen vs botten. Vem fan hade trott det?

Well there's a bridge and there's a river that we still must cross
As we're going on the journey
Oh, We might be lost
And there's a road we have to follow, a place we have to go
Well no-one told us just how to get there
But when we get there we will know
Cause we taking it
Step By Step, Bit by Bit,
Stone By Stone , Brick by Brick
Step By Step, Day By Day, goal by goal

Time to switch to English so every player can read it!

Finns det något som talar emot tre poäng här?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4855
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav bnils » sön sep 22, 2019 12:33 am

Konstigt, givetvis tar vi 3p här... men ny torsk är inte ologisk heller... vad har hänt med världen...
bnils
Forumentusiast
 
Inlägg: 360
Blev medlem: ons mar 05, 2014 1:08 pm
Ort: Furuby

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav smashinlovely » sön sep 22, 2019 9:48 am

Läste att vi är det enda laget förutom Leksand som förlorat de fyra första matcherna (på 2000-talet). Leksand åkte ur SHL de fyra åren de inledde så. Osäker om vi inte blir första laget att torska de fem första.

Ett rekord igen då 8)

Denna matchen skulle jag säga känns svårare än både FBK och SkAIK, ett lag som kommer in som underdogs trots att de spelat så fruktansvärt mycket bättre hittills och har allt att vinna, inget att förlora. Ska vi vinna på torsdag känns det mer som att IKO behöver drabbas av lite hybris efter sin säsongsinledning, de har ju såklart överpresterat hittills.
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1805
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav smashinlovely » sön sep 22, 2019 11:38 am

Någon som vet något om skadeläget på P.Andersson?
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1805
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav Varanen » sön sep 22, 2019 3:30 pm

Vet ej.

En ny dag. Dags att försöka vara lite konstruktiv.

1) SH. Något måste göras och här är mina idéer:
a) Av någon anledning så tillåter vi passningen genom boxen och centrallinjen. Vi har inte ens en klubbspets som försöker vara i vägen. När motståndarna lyckats med den väntade passningen kollapsar keepern även om det inte blir direktskott. Skapar enorm otrygghet att motståndet när som helst, och helt ostört, har det som ett alternativ. Förändra positionen på forwarden längst bort för att försvåra den passningen. Nackdelen är att han hamnar längre bort från "PP-backen" i det krysset, men vi måste förändra och får ta tag i det hotet när det blir aktuellt.
b) Jag kan väldigt lite om MV-träning men just scenariot ovan, alltså att motståndet passar till varandra igenom boxen måste det kunna tränas på. Det är givetvis hela tiden en förflyttning som måste till men jag tror träningen snarare skall vara mental. Hur agerar jag när otryggheten är total? Är den egentligen total även när de leker med oss? Är det inte just i de lägena jag behöver hålla mig lugn? Har inte jag kontroll över mitt eget mål? Coach Andersson måste göra en insats här.

2) Förenkla och återgå.
Nu har vi hamnat i ett läge det var längesedan sist vi var i. Frustrerade spelare tappar omdömet och glömmer bort elementa i sina försök att bidra med mer. Ett bra exempel på detta är Gyngiläinen (någon måste ha ett finsk-klingande namn tills vi får in den äkta varan. Lotten föll på Nybros stora hjälte). Han är nere och hämtar puck lite då och då. I går var förvirringen total med backen och de krockade bakom eget mål. Hota Gyngiläinen med löneavdrag om han ska leka center. Backen vill ha dig uppe i banan - inte kramandes honom bakom mål. Samma frustrerade "jag-ska-ta-tag-i-det"-syndrom finns hos flera. Varför ser det ut som om EP spelar LW? Skall någon annan i kedjan hålla mitten? Återgå till grunderna. Om alla gör det de ska (och bara det till att börja med) så finns möjligheten att det börjar kugga i. Men om vissa istället åker omkring och tar märkliga initiativ för att "hjälpa" laget blir det bara mer knas.

3) Spelglädje kan inte tvingas fram. Men det kan lockas fram. De två första linorna har ingen intern glädje alls. Nya kedjekombinationer måste testas fram. Alla har en favoritposition även om de flesta spelare nekar. Centern som sa att han lika gärna vill spela ytter kanske inte innerst inne tyckte så. Flera spelare ser riktigt obekväma ut. Måste utredas på nytt även om preseason borde gett svaren.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14038
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav PutteA » sön sep 22, 2019 3:43 pm

Kanske är så att detta med många centrar tyvärr biter oss i foten istället för att ge oss det vi hoppades på. Vi kanske helt enkelt har spelare som är lite tjuriga just nu innerst inne för att dom inte innehar sin rätta position?


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16434
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav PutteA » sön sep 22, 2019 3:58 pm

Är det inte lite märkligt ändå att man tar två lediga dagar och inte återsamlas förrän på tisdag. Sam sa i tidningen att dom haft 4 matcher på 7 dagar och att man kanske inte hunnit med helhetsdelen. Nu får man några extra dagar till nästa match men med ledigheten får man ändå bara två dagar, sen är det matchdag igen? Känns lite märkligt tycker jag. Dom behöver givetvis ledigt också men å andra sidan så är det ju vanligtvis inga långa arbetsdagar dom har normalt.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16434
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav vlk » sön sep 22, 2019 5:00 pm

Ärligt talat, förlorar vi efter en plattmatch på torsdag då tror jag något huvud rullar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8487
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav Stupet » sön sep 22, 2019 5:35 pm

Håller med PutteA.
Det kanske är så att vi har för många centrar helt enkelt.
Och dom som spelar på kanten inte fixar det.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav Baker » sön sep 22, 2019 6:10 pm

Stupet skrev:Håller med PutteA.
Det kanske är så att vi har för många centrar helt enkelt.
Och dom som spelar på kanten inte fixar det.


Måste vara dags att skifta centrar. Ut med EP och JFR på en vinge och in med Davidsson och Horak som centrar. EP och JFR här inte gjort någon glad som centrar.
Baker
Forumproffs
 
Inlägg: 727
Blev medlem: ons jan 19, 2005 1:58 pm

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav StenhårtSlagskott » sön sep 22, 2019 6:56 pm

vlk skrev:Ärligt talat, förlorar vi efter en plattmatch på torsdag då tror jag något huvud rullar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Du måste ju vara en av internets mest negativa postare år ute och år in.
Självklart ska vlh inte sparka folk...ännu. Lugn behövs för att vända skutan. LUGN.

Hjäper inte det så måste man kanske agera men jag har mycket tålamod kvar. Det är spelarna som måste agera främst i min bok.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4855
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav vlk » sön sep 22, 2019 7:01 pm

StenhårtSlagskott skrev:
vlk skrev:Ärligt talat, förlorar vi efter en plattmatch på torsdag då tror jag något huvud rullar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Du måste ju vara en av internets mest negativa postare år ute och år in.
Självklart ska vlh inte sparka folk...ännu. Lugn behövs för att vända skutan. LUGN.

Hjäper inte det så måste man kanske agera men jag har mycket tålamod kvar. Det är spelarna som måste agera främst i min bok.


Det kommer att hända saker om det blir en pissmatch till. Det är jag övertygad om.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8487
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav smashinlovely » sön sep 22, 2019 7:13 pm

Vi tar in tokJanne i båset igen så blir ju uppenbarligen även j20 glada 8)
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1805
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav Varanen » sön sep 22, 2019 7:19 pm

Hehe...två flugor i en smäll. Det här laget kanske faktiskt behöver Tok-Janne?
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14038
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav smashinlovely » sön sep 22, 2019 7:49 pm

Vore ett lotteri, en del mår bra av en hårtork i nacken men en del bara viker ner sig ännu mer... Är rätt övertygad om att detta gänget är den sistnämnda sorten. Inget fel i det egentligen, jag förespråkar inte den sortens ledarskap, men samtidigt måste det få hända när det verkligen behövs.
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1805
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav Lakersfan_03 » sön sep 22, 2019 9:39 pm

Vi kommer garanterat vinna mot IKO. Det behövs en urladdning och Oskarshamn kommer få betala ett högt pris. Sams erfarenhet och lugn kommer att reda ut den här stormen.

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav vlk » sön sep 22, 2019 9:45 pm

Lakersfan_03 skrev:Vi kommer garanterat vinna mot IKO. Det behövs en urladdning och Oskarshamn kommer få betala ett högt pris. Sams erfarenhet och lugn kommer att reda ut den här stormen.

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk


Jag tror också vi vinner på torsdag. Det finns egentligen inget annat.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8487
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav Lakersfan_03 » sön sep 22, 2019 10:05 pm

Kan trådskaparen ändrs rubriken? Det är trots allt hemmamatch

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav PutteA » sön sep 22, 2019 10:24 pm

Lakersfan_03 skrev:Kan trådskaparen ändrs rubriken? Det är trots allt hemmamatch

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk


Fixat!! [emoji106]


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16434
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: 26/9 IKO-VLH 19.00

Inläggav Lakershjärta71 » sön sep 22, 2019 11:30 pm

Baker skrev:
Stupet skrev:Håller med PutteA.
Det kanske är så att vi har för många centrar helt enkelt.
Och dom som spelar på kanten inte fixar det.


Måste vara dags att skifta centrar. Ut med EP och JFR på en vinge och in med Davidsson och Horak som centrar. EP och JFR här inte gjort någon glad som centrar.
Fungerar inte det, ja då behöver Evertsson ta av sig ögonbindeln och värva spelare på riktigt med klarsynta ögon, spelare som enkelt kan anamma Lakers sätt att spela. Nu är han på väg att göra bort sig IGEN med att ha värvat fel spelare och som är för oskickliga för att mäta sig med övriga SHL-lag.
Han har redan nu slarvat med backuppsättningen för det finns ingen hårdskjutande och spelförande back med pondus. P Andersson gör det bra ibland men är ingen naturlig PP-back.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav Svartvadet » mån sep 23, 2019 12:00 am

Det finns ju en anledning till varför journalister etc tippat Lakers 1-6 - för vi har riktigt skillade spelare. Det handlar om att få ihop det.

Visst, jag kan tycka att man kanske sopat iväg lite väl mycket deg på spelare som kanske inte är värda det. Exempelvis Davidsson, Sylvegård och Erixon.

Davidsson är bra, men är han värd den feta lönen? Ytterst tveksamt. Känns som en Fröberg.
Sylvegård var värvad för att bryta mönster med sitt riviga spel, vara i nyllet på motståndarna och grisa. Sett NOLL av det hittills. Ser allmänt seg ut och oinspirerad.
Erixon är en tidigare talang, men vad hände sen? Han skulle bli en NHL-stjärna, men har harvat i AHL. Känns som om att han bara är "nöjd" med allt.

Blir ännu mer frågande när man ser Cederqvist, som varit topp-3 på isen i match efter match - varför värva spelare när vi har denna typ i J20? Lucas Edmonds är lika bra som Sylvegård, kan i princip garantera det.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6418
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav Varanen » mån sep 23, 2019 7:52 am

Håller inte med om sågningen av Sylvegård. Tycker han, som en del av 4:an, faktiskt gör många bra saker ute på isen. Till skillnad från de flesta högre upp i hierarkin. Kan han mer? Borde han ha större "impact" i matcherna? Det tycker jag. Jag är inte nöjd med många i VLH just nu. Men att särskilt peka ut Sylvegård är orättvist, när han är närmare sin normala standard än så många andra.

Jag vet inte varför så många tror att Sylvegård värvades hit som en stor stjärna? En allsidigare och mer teknisk version av sin storebror. Han hade periodvis svårt att platsa i MIF, antagligen för att det är svårt att hitta en naturlig plats för den typen av spelare. Inte tillräckligt konstruktiv för en topp2-plats, men lite för konstruktiv för en bottom6.

Vi behövde attityd förra säsongen. Är det något Sylvegårdarna är kända för så är det attityd. Tycker värvningen var fullt logisk från alla parter.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14038
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav bratsson » mån sep 23, 2019 8:23 am

Vågar man gnälla något på våran kapten?
Hur drivande är han?
Han själv menar att han visar med sin inställning men kanske behövs brandtal ibland? Jag saknar welch.

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3928
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav Person » mån sep 23, 2019 8:47 am

Finns definitivt spelare som kan hålla ett ”brandtal”. Fasth, Rahimi, Engström, Bohm m.fl. Finns karaktärer i detta lag.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1836
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav MalZon » mån sep 23, 2019 9:02 am

Satsar på 3 pinnar på torsdag!
MalZon
Forumentusiast
 
Inlägg: 386
Blev medlem: sön dec 02, 2012 3:45 pm

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav Svartvadet » mån sep 23, 2019 11:33 am

Varanen,

Jag håller fortfarande inte med dig. Det finns anledning att värva utfyllnad, absolut. Dock anser jag att han saknar 110% av den pondusen som jag hade hoppats på. Visst, han är mer "flashy" än sin storebror, men varför går han inte i närkamperna? Varför säger att han inte några väl valda ord till motståndarnas stjärnor?

Han är, som du skriver, exakt lika mycket på gränsen här som han var i MIF. Med skillnaden att han lämnade sina kulor i Malmö, vad det verkar.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6418
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav Varanen » mån sep 23, 2019 12:06 pm

Går in i närkamperna? Han leder vår tacklingsliga totalt, med 5 tacklingar fler än näst bäste forward (Shinnimin). Den största kritiken jag har mot Sylvegård är att han inte täckt ett enda skott hittills. Något som inte är acceptabelt, särskilt som han spelar i SH. Visst kan vi kräva mer av honom, men tänk då vad vi kan kräva av våra stjärnor som presterat nada. Jag kräver inte att de ska leda vår tacklingsliga, men en närkamp kanske man skulle kunna kräva av primadonnorna.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14038
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav vlk » mån sep 23, 2019 1:25 pm

Löjligt att lägga kritikfokus på en ung kille som är under utveckling och som inte har en femtedel i lön mot vad många sk stjärnor har.

Kritiken ska riktas mot de etablerade spelarna som har lön för att vara ledande. De har inte åstadkommit ett skit.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8487
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav Lakershjärta71 » mån sep 23, 2019 7:44 pm

Svartvadet skrev:Sylvegård var värvad för att bryta mönster med sitt riviga spel, vara i nyllet på motståndarna och grisa. Sett NOLL av det hittills. Ser allmänt seg ut och oinspirerad.
Exakt! Just nu är han bara mjuk, och när han är mjuk så tillför han inget speciellt. Har han sirap på skenorna?
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav Svartvadet » mån sep 23, 2019 10:15 pm

Ni missförstår mig.

Jag kritiserar att vi spenderar pengar på något vi redan har i föreningen med sannolikhet.
Jag tar Cederqvist alla dagar i veckan före Sylvegård, då han är i princip gratis och gör samma jobb.

Återstår att se vad Nilsson kan uträtta och även Engström - är ledarskapet från Engström avgörande? Kanske.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6418
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav Stupet » tis sep 24, 2019 2:24 pm

Kanske bänka Pettersson? Han tillför just nu ingenting och står på NOLL mål och NOLL assist. Han ska vara vår ledande center. Bättre att byta plats på honom och Davidsson eller plocka in Horak där istället. Eller varför inte bänka Emil.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav StenhårtSlagskott » tis sep 24, 2019 5:31 pm

Dax för alla att skita ner sig lite mer. Alla som tjänar över 150.000 får börja tvätta sina egna kläder! :clap:
Blir märkligt när materialarna är dem som jobbar hårdast i klubben på matchdagarna.

Alla mot arenan mot Oskars! :clap:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4855
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav Towen » tis sep 24, 2019 7:52 pm

Vet inte om det var Komodoödlan som lyfte tesen om att vi likt Cluben (Vi-vinner-aldrig-SM-guld-förrän-Mike Helber-går-på-Månen), slutat se oss själva som ett POPLAG - Den poppen börjar med oss supportrar:

Vi är Lakers. Klubben som definierar pop. Vi kan inte lägga oss på rygg likt en ryska i pälsjacka och karmosinrött läppstift - efter FYRA omgångar. Det är 48 [f-y-r-t-i-o-å-t-t-a] omgångar kvar. Det betyder att vi har Tiden. Vi har Kvaliteten (ev adderat ett par uppgraderingar i defensiven). Med Attityd, Konsekvens och Kyla skall vi inte annat än spela hockey i maj.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1623
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav västrastå » tis sep 24, 2019 8:12 pm

Engström med på torsdag, kul!
västrastå
Forumentusiast
 
Inlägg: 484
Blev medlem: sön mar 27, 2016 12:34 am

Re: 26/9 VLH-IKO 19.00

Inläggav Stupet » tis sep 24, 2019 8:19 pm

Såg precis hur viktigt det är med tacklingar och tekningsvinst i offensiv zon. Precis det som Brynäs gjorde nyss i sin match mot Leksand ikväll. Visst man ligger under med 4-1 men ändå ser man så tydligt hur mycket energi en hård takling skapar för hela laget och som nu resulterade i mål.
Kanske något som Rahimi & Co skulle ta efter.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Nästa

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster