SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav teddy » sön aug 25, 2019 9:30 am

Tycker vi borde mötas upp alla Lakersfans för att se premiären ihop.
På O’learys Kanske?
Eller om Lakers öppnar upp Vida Arena och sänder matchen på mediakuben.
Det har gjorts förr och kan med enkelhet göras igen.
Finns liksom inga ursäkter till att inte göra det, enbart lathet.

Lakers sände sista matchen första säsongen mot Luleå borta när vi var nära att knipa sista slutspelsplatsen (8:e plats).

Det har gjorts förr och bör göras igen.
Om det nu kostar en slant så kan dom se till att ha barerna öppna. Ändå lördag.
Dessutom är det ju en investering i fansen. Att man arrangerar en sådan här sak.
Vad kan tv rättigheterna kosta för att sända?
100 000???? Ingen aning. Men dom pengarna plus mycket mer får dom tillbaka i mat och alkoholförsäljning.

Som sagt. Enkelt gjort. Frågan är om viljan och kärleken till sitt lag och sina fans finns där?

Men vi håller tummarna.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3971
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav AN » sön aug 25, 2019 9:38 am

Alvesta Folkets Hus?
Användarvisningsbild
AN
Forumentusiast
 
Inlägg: 255
Blev medlem: mån sep 27, 2010 4:39 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav teddy » lör sep 07, 2019 10:35 am

Undrar hur tankarna går?

En vecka kvar till premiären. Ska den ses i Vida med tusentals lakejer och sjuhelvetes tryck.
Eller på O’learys nere i stan?

Har inte läst något från varken Växjö Lakers eller Lakers Lakejer.
Lite sent att komma med info en vecka innan.
För att ett sådant här event ska lyckas så måste ju infon komma flera veckor innan.
Så det känns rätt hopplöst nu.
Tråkigt då jag vet att många är väldigt sugna på den här säsongen och ser fram emot den otroligt mycket.

Att starta upp med ett mäktigt event hade varit körsbäret på toppen av drinken.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3971
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav StenhårtSlagskott » lör sep 07, 2019 7:03 pm

Det är ju luleå. Sveriges tråkigaste lag. Ingen som vill titta på dem. Hade varit mer publik om de gråat ut luleåspelarna. Tråkigare lag får man ju leta efter. Men nu är det premiär så det är ju fint som fan.

Fullfart mot Rögle så bygger vi på det :clap:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4854
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Svartvadet » lör sep 07, 2019 7:23 pm

Det gäller att vi är med från start i år.

Börja med Lulä borta, DIF hemma, FBK borta och SAIK hemma. Skulle kunna vara fyra förluster med lite oflyt.

Luleå borta: 10% chans till vinst, 50% oavgjort, 40% stryk
DIF hemma: 30% vinst, 50% oavgjort, 20% stryk
FBK borta: 10% chans till vinst, 30% oavgjort, 60% stryk
SAIK hemma: 50% chans till vinst, 30% oavgjort, 20% stryk

Skulle jag tippa rakt av, så säger jag:
LHF-VLH 3-1
VLH-DIF 3-2 (straffar)
FBK-VLH 4-1
VLH-SAIK 2-0

Det skulle innebära fem poäng, på fyra matcher isf.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6418
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Härmapan » sön sep 08, 2019 10:28 am

Ja, det är en tuff inledning!

Känslan är att det blir lite ”antingen eller”

Antingen står vi, efter 4 matcher, med 11 poäng eller med 1...

Men jag tycker att vi börjar med att spö lappjävlarna med 5-1!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3301
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Towen » sön sep 08, 2019 3:29 pm

Tycker ni är lite väl pessimistiska. Vi kan slå alla de här lagen alla dagar i veckan. Bara bra att möta tänkta topplag tidigt. Dessutom handlar inledningen mycket om nerver framför rooster. Ett haussat Luleå har jättepress på sig i hemmapremiären.
Här hoppas jag också att den vackra kärlekssagan mellan SHIN' och lulefansen tar ett tydligt avstamp tidigt på säsongen. Jag hoppas och tror att den lille kanadensaren kan bli den mest omtalade och hatade personen idrotten i Norrbotten någonsin upplevt - då är grunden till ett stabilt slutspel lagd 8)

Sen, FBK borta. Där sticker jag ut hakan och säger vinst/ oavgjort - Vi har aldrig haft respekt för FBK.

Snart är vi igång!!
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1623
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav StenhårtSlagskott » sön sep 08, 2019 6:02 pm

Bara jag får se lite disciplinerat bortaspel och lite fler mål så kommer poängen. Inget av det behärskade förra årets trupp.
Försäsongen säger att vi kommer ta fler poäng kommande år.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4854
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Lakershjärta71 » sön sep 08, 2019 10:17 pm

Hur det har gått i träningsmatcherna är inget facit på hur det kommer att gå under säsongen. Upp till bevis vad det här nykomponerade laget klarar av när det gäller som allra mest. Då måste laget steppa upp en nivå till, inte minst mentalt! Är det för många ungtuppar? Hur kommer Bodies +/- statistik se ut efter säsongen? Hur blir bortaspelet? Kommer Holmberg att göra mål?

Vilka svar vill ni andra ha?
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav StenhårtSlagskott » sön sep 08, 2019 10:53 pm

Det är inget facit men om du tittar på mer än resultaten och de flesta träningsmatcher så kan du se att laget ligger väl i par med senaste guldåret. Tittar du på föra säsongen så var försäsongen usel och resten blev inte så mycket roligare.

Sedan om det bara är önsketänkande så må det så vara. Jag är optimistisk.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4854
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Person » tor sep 12, 2019 9:35 am

Hallam sa igår i hockeynews att ”vi har några killar som har missat de sista två veckorna och den som kanske är mest tveksam till spel i premiären är Ludvig Nilsson. Vi hoppas att vi har tillbaka Jonas Engström som också har missat de sista två veckorna här. Men annars ett ganska bra läge”.

Han nämner inte ens JFK vilket jag tolkar som att han är redo till premiären. Är det någon som vet anledningen till att han inte spelade mot Rögle?

Om JFK och Engström är tillbaka hoppas jag på följande:
Horak-Pettersson-Gynge (tycker att Horak funkade bättre än Shinnimin i den kedjan)

Shinnimin-JFK-Lundberg (aggressiviteten från Shinnimin och Lundberg var brutal mot Frölunda, tycker att Shinnimin kom mer rätt i sin roll tillsammans med Lundberg och JFK:s smarta spel)

Holmberg-Karlström-Davidsson (mest självklara kedjan i nuläget, jag tror att Davidsson kan lägga i en växel till. Med hans speed är han gjord som ytterforward, gillar att Hallam ser Holmberg och Karlström som centeraltervativ före Davidsson)

Engström-Josefsson-Sylvegård (Sylvegård och Cederqvist kommer antagligen dela på uppgiften som ytter här, men i slutändan är platsen antagligen Nilssons).


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1836
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Towen » tor sep 12, 2019 2:51 pm

Ok. Då kan vi börja räkna ner. Skall bli oerhört spännande att se vad laget går för när det gäller något.

Kommer 27 leverera i seriespel och oväntat knipa en topp-6 plats?

Hoppas att man ger tjecken utrymme att växa med. Har 'Karate kid' sagt att det finns en nivå till på honom jämfört redan fina föregående måste han få en chans att visa det.

Tror hjärte-spontant på 2-3 OT = två pinnar hem.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1623
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Varanen » tor sep 12, 2019 5:43 pm

Luleå har ett par tuffingar på backen, men borde annars kunna passa våra anfallare bra. Och sedan har vi givetvis knas-jobbiga Olausson som trivs mot VLH. Speciellt äcklig är han i PP när han står still med pucken och bara väntar på att vi tappar position för att sedan smeka in en macka på någons blad.

Jag har inte sett en enda träningsmatch, så detta blir säsongspremiär för mig. Spännande! :D
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14038
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav StenhårtSlagskott » tor sep 12, 2019 10:17 pm

Varanen skrev:Luleå har ett par tuffingar på backen, men borde annars kunna passa våra anfallare bra. Och sedan har vi givetvis knas-jobbiga Olausson som trivs mot VLH. Speciellt äcklig är han i PP när han står still med pucken och bara väntar på att vi tappar position för att sedan smeka in en macka på någons blad.

Jag har inte sett en enda träningsmatch, så detta blir säsongspremiär för mig. Spännande! :D


Tuffingarna kommer förhoppningsvis gå slut på shinnimin och Lundbergs hårda jobb. Sedan kommer finsnickerier in med 14 och lägger flippmacka in i slottet där Gynge står parkerad och daskar till pucken på halvvolley. Vill tro att vi har fler hot och större bredd kör och Luleå är en av två storfavoriter till att ta hem serien så blir en bra värdemätare.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4854
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav vlk » tor sep 12, 2019 10:20 pm

Jag tror vi vinner 1-3


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8487
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Towen » fre sep 13, 2019 3:34 pm

Vad vi verkar möta imorgon (saxat fr Luleås forum):


Sjukdomsläget ljusnar. Här är femmorna som tränade ihop under fredagsträningen:


Förstaformation: Nils Lundqvist, Erik Gustafsson–Isac Brännström, Juhani Tyrväinen, Arttu Ilomäki.

Andraformation: Oscar Engsund, Pontus Själin–Austin Farley, Jack Connolly, Petter Emanuelsson.

Tredjeformation: Daniel Sondell, Fredrik Styrman–Robin Kovacs, Niklas Olausson, Filip Hållander.

Fjärdekedja: Karl Fabricius, Jonas Berglund, Einar Emanuelsson.

Extraforwards: Noel Gunler eller Carl Mattsson.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1623
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Svartvadet » fre sep 13, 2019 4:32 pm

Luleå har spelat väldigt bra hittills. Blir, som sagt, en utmaning deluxe.

Löven - LHF 0-1
Kärpät - LHF 2-3
LHF-SAIK 3-1
LHF-Augsburg 2-3 (S.O)
LHF- Liberec 4-1
Augsburg - LHF 4-5
Liberec - LHF - 4-5

7-1 i matcher hittills och obesegrade på fulltid.

IKO-VLH 2-1
VLH-FHC 4-2
Lukko - VLH 4-5
Lahti - VLH 4-3
RBK-VLH 2-3
VLH-MIF 6-3
VLH-RBK 4-5 (O.T)

4-3 i matcher, en i OT.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6418
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Towen » fre sep 13, 2019 5:52 pm

Ja det blir en hård karamell. Samtidigt en bra öppning att ha allt att vinna. Tänk vilken mardröm det vore att inleda med Oskarshamn borta - en "måste bara bli tre pinnar"-match direkt i premiären. Febrigt nervösa premiärnerver och en hysteriskt entusiastisk nykomling skulle kännas som en 50/50-match. Möter vi dem i omgång 20 kör vi över dem.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1623
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav StenhårtSlagskott » fre sep 13, 2019 6:40 pm

Det roligaste med Luleå är ju de har några av SHL mest komiska figurer som ledare. Först Lasu och nu Bulan. Sällan sett ledare göra bort sig så på presskonferenser och intervjuer. Roligast blir det när bulan argumenterar med sig själv.

En vinst i morgon och bulan kan nog ljuga ihop något spännande.

Tror dock att blir en mycket tuff uppgift.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4854
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav bratsson » fre sep 13, 2019 6:56 pm

Luleå har knappt aldrig förlorat en premiärmatch och blivande SM-vinnaren brukar inte vinna första matchen .

You do the math [emoji4]

Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3927
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav StenhårtSlagskott » lör sep 14, 2019 8:22 am

Om vi antar att uppställningen ser ut som förväntat och som den gjort de flesta matcher så ska det bli intressant att se om Luleå matchar sina linor eller om de bara rullar på.

Tycker faktiskt att båda lagen har bra bredd på sina forwards att de inte behöver matcha så mycket. Det är väl Josefssons lina som kan ta få en mer matchande roll.
Det viktiga nu är att det känns som vi har tre spännande offensiva linor med mer dynamiska hot än förra året. Tredjelinan kan avgöra likväl som första om det fortsätter som det gjort i träningsmatcherna. Förra året var shinnimin lite för viktigt för vårt offensiva spel. Kommande år är det fler gubbar som ligger före honom i offensiven vilket jag tror är bra för då kan han lugna ner sig lite i vissa situationer då tex gynge-petterrsson-horak kan gå in och ta en avgörande roll. lHorak är bra men när det komma till offensivskill så är Pettersson minst en nivå högre. Förra året saknade vi en tekniskt skillad center efter att Rosén tog semester.

Karlstöms lina går bara ut och kör. Omöjlig att scouta för vad som helst kan hända. JFK känns som en av lagets absolut viktigaste spelare även om han inte syns mest så ger han en stabilitet och ett lugn till laget med sin smarta hockey. Petterssons lina utstrålar offensiv råkraft som kan vara svårt att tygla.

Möjlig brist på det jag sett är möjligen att vi släpper för mycket mål hittills. Återfinns balansen helt plötsligt där bara för att det är tävlingsmatch?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4854
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Person » lör sep 14, 2019 10:38 am

Man märkte mot Rögle hur viktig och saknad JFK är när han var frånvarande.
Gällande defensiven är jag lite orolig över antalet insläppta. Dock har vi några som säkerligen steppar upp, Rahimi, Erixon, Bodie, Bohm och Andersson är nog inte de som bränner onödigt krut på en försäsong.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1836
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Varanen » lör sep 14, 2019 11:43 am

Personligen hoppas jag på att vi har någon/några fler evildoers, irriterande jävlar, som vågar stöka runt lite. Shinnimin var för ensam med de arbetsuppgifterna förra säsongen. Våga vara annoying.

- Men Varanen, hur kan du tro på laget när du myntat det gamla hockeyordspråket: Inga pinnar utan finnar?
- Jag ljög. :wink: :lol:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14038
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav smashinlovely » lör sep 14, 2019 1:08 pm

Varanen skrev:Personligen hoppas jag på att vi har någon/några fler evildoers, irriterande jävlar, som vågar stöka runt lite. Shinnimin var för ensam med de arbetsuppgifterna förra säsongen. Våga vara annoying.

- Men Varanen, hur kan du tro på laget när du myntat det gamla hockeyordspråket: Inga pinnar utan finnar?
- Jag ljög. :wink: :lol:


Dyker säkert upp någon finsk pinne till julklapp som räddar situtationen
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1805
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Person » lör sep 14, 2019 1:08 pm

Vi har ju i år en heltaggad Lundberg, Sylvegård, Shinnimin och Nilsson på forwardsidan som kommer vara jävligt jobbiga. Och är det något vår backsida är bra på så är det den fysiska närvaron (vi har ju inte direkt den spelskickligaste backbesättningen i serien).


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1836
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav StenhårtSlagskott » lör sep 14, 2019 1:26 pm

Varanen skrev:Personligen hoppas jag på att vi har någon/några fler evildoers, irriterande jävlar, som vågar stöka runt lite. Shinnimin var för ensam med de arbetsuppgifterna förra säsongen. Våga vara annoying.

- Men Varanen, hur kan du tro på laget när du myntat det gamla hockeyordspråket: Inga pinnar utan finnar?
- Jag ljög. :wink: :lol:


Hoppas verkligen det!
Vi har lämnat finnarna bakom oss. Luleå har dock två intressanta finnar. De lär kunna göra det hyfsat bra på den här nivån. Men det är ju inga Lajonen eller kiiskinen. Angående kiiskinen kommer det se konstigt ut när han gör självmål mot oss. Ingen som egentligen tror att han vill spela i Skellefteå. Bara njuta av lite fiske och hpva in fin pension.

Blir episkt när Skellefteå ska intervju kiiskinen.
"Vilket är ditt bästa hockeyminne?"
Kiiskinen: det måste vara när jag avgjorde SM-FINALEN i 4:e perioden och säkrade mitt och Växjös första guld.

"Om vi bortser från det då?"
Kiiskinen: måste vara känslan av att vinna andra SM-GULDET överlägset och finalen med 20-1 och fira guldet i den här arenan. Har bara fina minnen från Skellefteå.

:roflol:
Senast redigerad av StenhårtSlagskott lör sep 14, 2019 1:52 pm, redigerad totalt 7 gånger.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4854
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav teddy » lör sep 14, 2019 1:27 pm

Har vi någonsin spelat en säsong utan finnar i Växjös historia? Efter -97.
1944-1997 fanns det givetvis säsonger utan finnar.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3971
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Lakershjärta71 » lör sep 14, 2019 3:53 pm

I premiären går jag på magkänsla. Man ska ha respekt för Lakers stora spelaromsättning. Av intrycket av träningsmatchen mot Malmö att döma, låt gå att det var just en träningsmatch, men jag tycker att man ännu inte hittat tillräckligt bra "stäm" i 60 min totalt för att rubba Luleå. Våra målisar har heller imponerat hittills under försäsongen. Dock är PP och effektiviteten suveränt bra! Tror att Luleå har kommit längre i sina förberedelser därför tror jag att det nya Lakers får rejält däng ikväll och en "väckarklocka" inför Dif hemma.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Person » lör sep 14, 2019 3:59 pm

Luleå bygger bara vidare på fjolårssäsongen, Växjö bygger nytt. Jag tror att det kommer ta 15-20 matcher innan vi stadigt får se vad Lakers faktiskt går för. Vi behöver vara öppna för att det kommer ta tid, men sen vet jag ju att 90% kommer sitta här och såga lagbygget ifall det går sämre än förväntat första månaden. Det är nog också därför Hallam varit så tydlig med att de ska vara bäst i mars-april, inte nu. Han vet att det kommer ta mer tid än vad fansen antagligen förväntar sig.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1836
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Towen » lör sep 14, 2019 4:26 pm

Fuck Coop Arena ikväll.

Scandinavium klockan 16:23: Frölunda - Brynäs, 0 - 4...

Skadeglädjen är total. En högröd och frustande Roger är en mycket sevärd attraktion i SHL. Hoppas vi får se honom så ofta i höst :P
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1623
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Person » lör sep 14, 2019 4:36 pm

Andrén står ikväll. Engström är fortfarande borta, skulle inte han bara vila i någon vecka för att läka såret?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1836
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav StenhårtSlagskott » lör sep 14, 2019 4:43 pm

Jag trodde nog Horak skulle spela med Pettersson,Gynge. Verkar bli shinnimin där.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4854
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Towen » lör sep 14, 2019 4:53 pm

0 - 5 efter två perioder. :clap: :clap: :clap:
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1623
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Svartvadet » lör sep 14, 2019 4:55 pm

Andrén i kassen alltså. Hmm.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6418
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: SHL premiären Luleå - Växjö 14/9 18:00

Inläggav Towen » lör sep 14, 2019 5:05 pm

Har inte koll på stats'en. Han kanske gått bra i kassen just mot Luleå tidigare? Alternativt känner sig FASTH inte hundra för dagen. Då inleder man så här.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1623
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Nästa

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster