Växjö - Hv71 23e februari

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav vlk » sön feb 24, 2019 12:18 am

Känns fantastiskt att kunna skriva att vi genomför en riktigt bra match. Jag väljer att låta de minuterna efter 3-1 passera. Bra jobbat Lakers.

Vilket psykbryt HV klacken fick efter matchen. De trodde våra spelare hånade dem. Vilka puckon.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav smashinlovely » sön feb 24, 2019 12:32 am

Pingstkyrkornas genpool är i ett desperat behov av förnyelse för minskad nivå av linjeavel, annars ökar risken för att dessa beteenden yttrar sig i allt tätare intervaller. Beklagligt att de sinnessvagare smålänningarna från norr inte kan bete sig när de får möjlighet att besöka landskapets finare delar.

Angående kvällens batalj, Fy satan så jävla gott med 3p och att slippa förnedringen en fjärde förlust mot de blå kossorna skulle inneburit :clap:

Och åtminstone ungefär 50-55min närvaro i matchen från laget idag gav resultat
Användarvisningsbild
smashinlovely
Forumdemon
 
Inlägg: 1798
Blev medlem: tor jun 27, 2013 11:00 am

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav Svartvadet » sön feb 24, 2019 12:51 am

vlk skrev:Känns fantastiskt att kunna skriva att vi genomför en riktigt bra match. Jag väljer att låta de minuterna efter 3-1 passera. Bra jobbat Lakers.

Vilket psykbryt HV klacken fick efter matchen. De trodde våra spelare hånade dem. Vilka puckon.


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Jag kan förstå dem dock, det är fan inte så lätt att tolka i stridens hetta. Vi som vet att Rahimi alltid vinkar mot sina döttrar efter matchen förstår ju, men det kan ju inte HV-fansen vara inlästa på. Dock agerar de lite väl hårt, med att försöka vandalisera hallen
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav vlk » sön feb 24, 2019 12:56 am

Dom höll ju på att flå sig själva....


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8403
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav Lakersfan_03 » sön feb 24, 2019 11:40 am

Det var ju synd om pojkspolingarna från Jönköping som trodde de var med i någon huliganfilm [emoji851].
Stackarna ville ju så gärna skapa hets efter matchen i samband med vårat firande så skönt att lyckas tysta dom.

Nä Game Over för hv de prickade formen lite väl tidigt fortsätter raset så missar nog lillasyster slutspel
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav Varanen » sön feb 24, 2019 12:13 pm

Jag kommer mycket väl ihåg hur förbannad jag var när vi behölls kvar på läktaren, efter en förlust borta mot Troja, och deras spelare åkte ut och tackade sin klack. Självklart passade de på att åka framför oss först. Jag var inte arg på trojaspelarna, utan på vakterna som istället för säkerhet hade förnedring som mål. Oproffsigt.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav Kloker » sön feb 24, 2019 1:36 pm

Utlösningskänsla! Så gott med tre pinnar. Superviktiga poäng! På det stora hela så var nog denna matchen sett över sextio minuter den bäst genomförda som jag sett på länge. Lite darr på manschetten när reduceringen kom men ändå ingen fara på taket kändes det som. Det känns på något sätt som att det finns en växel till att slå på. Formtoppa nu inför slutspurten!

Hoppas att formtrenden håller i sig för det behövs. DIF och LHC kommande matcher. Jävligt viktig poängvecka nalkas.

(utdelning i pp är en faktor som kommer att bli avgörande framöver om man vill gå långt. trevligt att det så smått börjar ge resultat!)
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav PutteA » sön feb 24, 2019 7:19 pm

Jag kallar det reptilhjärnor på dom försökte välta hela arenan. Inte för att deras reptilhjärnor inte uppfattade att Hardt slängde en slängkyss till sin familj utan mer att deras reptilhjärnor fortsatte att inte kunde uppfatta Rahimi försök att förklara för dom med tecken att deras familjer sitter där uppe. Ett sjukt beteende som bara visar reptilnivån.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav Lakersfan_03 » ons feb 27, 2019 9:12 am

Viktor fasth mordhotad efter hv71 matchen enligt Aftonbladet. Man blir ju äcklad

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav StenhårtSlagskott » ons feb 27, 2019 9:41 am

Lakersfan_03 skrev:Viktor fasth mordhotad efter hv71 matchen enligt Aftonbladet. Man blir ju äcklad

Skickat från min BLA-L29 via Tapatalk


Pinsamt HV!

Något pucko insåg plötsligt att de är Smålands näst bästa lag både på isen och på läktarn. Utsjungna i sin egen hall och tog ut sitt raseri på Fasths fru. Jävligt fegt!
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav Varanen » ons feb 27, 2019 10:19 am

Mordhot för Jesus? Jesuiterna kanske inte är så blida och fromma trots allt. Mental ohälsa, antagligen i kombination med alkohol och/eller droger, är inget bra.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Växjö - Hv71 23e februari

Inläggav Towen » ons feb 27, 2019 6:18 pm

Underbart att se glädjen i HARDT's ögon på instagram efter målet - Lycklig som en sexåring på en studsmatta ser han på HALLAM - "Titta pappa jag kan flyga.." Nu vill jag se SLUTSPELSEUFORI i den blicken!
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Föregående

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster