De förfördelade fula Ankorna - Växjö Lakers

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: De förfördelade fula Ankorna - Växjö Lakers

Inläggav Härmapan » fre mar 09, 2018 12:39 am

Svartvadet skrev:Måste fan bara skriva här att jag spyr på Peter Andersson, så ohyfsad tränare... Hur man inte ens kan skicka ett "Vill passa på att gratulera Elias också" eller något i den stilen, väldigt smaklöst och stinker dålig förlorare


Ja, helt otroligt dåligt!
Han valde i vanlig ordning att skylla förlusten på utvisningarna...

Hade Rahimi satt tacklingen som Warg satte på JP så hade inte Rahimi spelat mer i år!
(Men i det scenariot hade självklart den tacklade stackars pissfula ankungen legat kvar tills domaren gett 5+20 också)
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: De förfördelade fula Ankorna - Växjö Lakers

Inläggav noneedforaname » fre mar 09, 2018 12:54 am

En av de bästa kvällarna i Vida. Borde nästan bli film.
noneedforaname
Forumentusiast
 
Inlägg: 278
Blev medlem: sön aug 03, 2014 4:52 pm

Re: De förfördelade fula Ankorna - Växjö Lakers

Inläggav Kloker » fre mar 09, 2018 12:11 pm

Förutom smilfinken Andersson (han skulle aldrig få för sig att gratulera i sportslig anda typ Elias - han är helt enkelt för trög för det) så kan jag inte heller med hobby-sport-journalisten Johan Andersson. Hans alster är så jävla kassa och enögda att jag skulle fan inte använda dom skithuspapper. Han menar på att Växjö vinner eftersom vi kan spela ut, chanspassa och inte har något att spela för. Han nämner inte att VLH har rekord att spela för eller att VLH saknar tre tunga namn som Welch, Rahimi och Reddox och ändå vinner. Han erkänner helt enkelt inte att VLH är det bättre ishockeylaget på alla positioner och därför kör över Danskjävlarna!

Fullständigt helt jävla obegripligt hur denne plantan kan vara avlönad av Kvällsposten!
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: De förfördelade fula Ankorna - Växjö Lakers

Inläggav Sura-pelle » fre mar 09, 2018 12:23 pm

Antar att du menar johan svensson mrmadhawk. Har inte heller lätt för den typen. Ska skriva opartiskt åt expressen men Malmöhjärtat lyser i genom. Äckligt. Om han ändå hade varit lite professionell i sitt yrke eller hållt sig till sin Malmöblogg, då hade jag ändå accepterat skiten..
Användarvisningsbild
Sura-pelle
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: tor maj 31, 2007 3:43 pm
Ort: Växjö

Re: De förfördelade fula Ankorna - Växjö Lakers

Inläggav Kloker » fre mar 09, 2018 12:27 pm

Ja, MrRövhök. Det tog dock emot för mycket att ge hans alias reklam därav Johan Svensson. :D
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Föregående

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster