Kvartsfinal 1:7 Örebro

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Svartvadet » tor mar 05, 2015 10:30 pm

Jahapp, nu vart det klart att det blir Örebro. Det har varit en ganska rolig säsong iaf, hoppas på vi kan komma etta nästa år!
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6423
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav m0b0 » tor mar 05, 2015 10:50 pm

Fan vilken kanon inställning! Tror på 4-2 till växjös fördel! Öhk orkar inte!
/m0b0
Användarvisningsbild
m0b0
Forumentusiast
 
Inlägg: 444
Blev medlem: sön nov 04, 2007 7:42 pm
Ort: Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Svartvadet » tor mar 05, 2015 11:16 pm

Jag har bra inställning, men historiken säger att vi kommer bli totalt uppätna. Örebro har kört sönder oss i tidigare möten... Den som lever får se...
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6423
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Talismanen » tor mar 05, 2015 11:25 pm

Är det en bra inställning att redan "tacka" för säsongen och hoppas på att komma etta nästa? Öhhhh nääää!!!
När vi gick upp i ES förlorade vi alla matcher mot Örebro i serien. Sen slog vi dom i kvalserien både hemma och borta. Bonus att vi t om gick upp i ES i Berhn Arena. Glöm allt som hänt i serien. Nu börjar det!!!

F ö röstar jag på att det skapas en ny matchtråden till denna fighten. En där läsare kan tagga till rejält för att kunna ge ALLT i Vida. Inte en där nån redan kastat in handduken.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Lillklonis » tor mar 05, 2015 11:31 pm

Håller med starta en ny tråd och ta bort denna!! Jävla pajas inställning!
"fest med lakers lakejer;)"
Lillklonis
Forumdemon
 
Inlägg: 1726
Blev medlem: mån feb 03, 2003 2:52 pm
Ort: Vitteryd

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Härmapan » fre mar 06, 2015 12:07 am

Vad grundar man den pinsamt redan kastade handduken på?

Serielunksstatistik mot ett lag där vi i samtliga matcher varit helt oinspirerade????

Förra året lipades det å det grövsta när vi fick Luleå! Pga statistiken!
Sen låg vägen mot final öppen när vi fick Färjestad med samma logik...

Vi vet ju hur det gick...

Jag är skitnöjd med Örebro! Tar mycket hellre dem än både HV, Linköping och Färjestad!

Nu jävlar börjar det!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3304
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Orange » fre mar 06, 2015 1:53 am

Krossa :bash:
Orange
Forumamatör
 
Inlägg: 239
Blev medlem: lör jul 13, 2013 2:51 am

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Niles » fre mar 06, 2015 11:22 am

Hade varit kul med HV men Örebro är nog bättre trots allt. Det ska vara en bra chans. Slutspel är nåt alldeles speciellt..längtar :twisted:
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Lakershjärta71 » fre mar 06, 2015 12:12 pm

Örebro har alltför många vassa forwards som kan avgöra matcher. Det är bara att studera deras forwardsuppsättning som kanske är SHL:s bästa, dels har de Hudacek i mål. Lakers har väl inte varit någon större scoutare av sina motståndare men nu krävs det krafttag med den biten annars kan det här bli en angenäm resa för Örebro. Somliga kan verka pessimistiska här men Örebro är det sista laget jag hade velat möta i en kvart. Hade faktiskt hellre sett de möta Skellefteå. Så är det bara.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Härmapan » fre mar 06, 2015 12:18 pm

Svartvadet skrev:Jag har bra inställning, men historiken säger att vi kommer bli totalt uppätna. Örebro har kört sönder oss i tidigare möten... Den som lever får se...


Du har det nog allmänt rätt jobbigt om du anser att ovanstående är en positiva inställning...
Undrar hur det hade låtit om du varit negativ?

Om vi tittar på historien i hårda fakta (vilket du ju gör) och skiter i att det är skillnad mellan serie/slutspel, motivationsfaktorer (Örebro har spelat i trans och Lakers har långa perioder haft svårt att motivera sig, speciellt mot betydligt sämre lag såsom Örebro, Leksand mfl), slutspelsrutin och lagpotential mm. så ser det ut som följer de två senaste åren mot Örebro:

Vunna VunnaOT FöroradeOT Förlorade Gjorda mål Insläppta mål
4 1 2 3 32 27

Vi har alltså förlorat 3 av 10 matcher under ordinarie tid!
Vad i den historiken är det som skrämmer dig så mycket och som gör att vi kommer att bli "totalt uppätna"

Eller ska vi bara titta på den senaste matchen mot Örebro och dra alla växlar från den?

Eller syftar du på sista året i AS men krossade Örebro då det verkligen gällde (mycket på grund av rutin och motivation)?

Eller vet du något som ingen annan vet?
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3304
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Härmapan » fre mar 06, 2015 12:33 pm

Lakershjärta71 skrev:Örebro har alltför många vassa forwards som kan avgöra matcher. Det är bara att studera deras forwardsuppsättning som kanske är SHL:s bästa, dels har de Hudacek i mål. Lakers har väl inte varit någon större scoutare av sina motståndare men nu krävs det krafttag med den biten annars kan det här bli en angenäm resa för Örebro. Somliga kan verka pessimistiska här men Örebro är det sista laget jag hade velat möta i en kvart. Hade faktiskt hellre sett de möta Skellefteå. Så är det bara.


SHLs bästa forwardsuppsättning??? På vilket sätt då? Bevisligen inte i poängprotokollet i alla fall!

Men du menar att de har en bättre och bredare forwardsbesättning än vi?

Personligen tar jag hellre Örebro än: Saik, Frölunda, Linköping, HV, Färjestad. mot Brynäs är jämt skägg!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3304
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav mollers » fre mar 06, 2015 1:36 pm

Fattar inte heller denna hypen av Örebro. Hade dom varit så bra som många påstår så hade dem legat bättre till i tabellen. Bäst av 5 i grundserien jämfört med bästa av 7 i slutspel är helt skilda världar! Jag personligen tycker detta är drömmotståndaren i kvarten

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
mollers
Forumdemon
 
Inlägg: 1648
Blev medlem: lör nov 08, 2008 2:20 pm

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Svartvadet » fre mar 06, 2015 2:00 pm

Så ja, nu vaknade några till lite :lol:
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6423
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav singapore » fre mar 06, 2015 2:20 pm

Håller med Härmapan. Örebro kom för helvete sexa i tabellen. Finns således väldigt många lag som är bättre än dem i tabellen och på pappret. Har folk tänkt att vi ska möta Modo, Leksand och sedan Brynäs i finalen? I ett slutspel är alla motståndare tuffa, men jag tar fan så mycket hellre Örebro än HV eller LHC redan i en kvart.

Vi har många spelare som gått och väntat hela jävla säsongen på slutspelet. Många av våra spelare kommer att spela som vithajar ute på jakt. Det kryllar av typer i vårt lag som är bäst när det gäller,som lyfter sig och spelar på nivåer som aldrig funnits tidigare. Kommer ni inte håg Johansson etc förra året? Det Lakers som man möter i slutspelet är det Lakers som spelade skiten ur HV,SAIK och Frölunda hemma i de viktiga sexpoängsmatcherna inför fullsatta läktare. Inte det Lakers som mötte Örebro en kall tisdagskväll i oktober inför typ 4000 på läktaren. De Lakejerna man möter/spelar inför är de som blev hyllade för den kokande stämningen ifjol. Fan vad kul det här ska bli.
Ett skott ett mål för Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Vi sjunger vi krigar vi älskar vårt Lag
singapore
Forumentusiast
 
Inlägg: 271
Blev medlem: tor sep 19, 2013 10:58 pm
Ort: Singapore/Kalmar

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Klonis » fre mar 06, 2015 6:14 pm

Hockeybussen rullar ni bokar er väl
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Härmapan » fre mar 06, 2015 6:57 pm

Svartvadet skrev:Så ja, nu vaknade några till lite :lol:


Tja, jag förstår verkligen inte vad du grundar din totala uppgivenhet på, men tack för ett uttömmande svar i alla fall...
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3304
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Lakershjärta71 » fre mar 06, 2015 7:19 pm

Alla ligger inte i toppen på poängligan men laget är offensivt och spelare nedan är alltid att se upp med. Flera är dels rightare vilket gör de är aviga och luriga.
Örebro har bara gjort två mål färre än Lakers..

Hudacek
Antiila
Lethonen
Ryan
Viksten
Vitalouma
M. Johansson
Lövdahl
Wiklander
A. Eriksson
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav PutteA » fre mar 06, 2015 7:44 pm

Lite statistik mellan lagen här under sett till poängskörden. Vi ser att Örebros forwards gör lite mer poäng än Växjös men att det är fler forwards i Växjö som gör poängen. Däremot har vi en betydligt vassare backbesättning sett till poängen. Det som är anmärkningsvärt sett till Örebros 313 poäng på forwardssidan är att Derek Ryan och Martin Johansson tillsammans har gjort 106 av dessa 313 poäng. Alltså gör dessa två 34% av Örebros poäng. Örebro har 6 spelare som gjort 10 mål eller fler, i Växjö är det endast 4 spelare som gjort 10 mål eller mer. Så som jag ser det är det ganska jämnt skägg i det mesta mellan dessa två. Jag vill säga att Örebros forwardsspets är lite vassare än Växjös, medan Växjö har fler som kan avgöra matcher. Däremot är Växjö betydligt bättre på backposition.

Poäng Växjö:

Forwards: 292p (fördelat på 17 spelare)
Backarna: 114p (fördelat 8 spelare)
TOTALT: 406p (fördelat på totalt 25 spelare)
Mål: 158st (fördelat på 24 spelare)

Poäng Örebro:

Forwards: 313p (fördelat på 14 spelare)
Backarna: 79p (fördelat 9 spelare)
TOTALT: 392p (fördelat på totalt 23 spelare)
Mål: 156st (fördelat på 22 spelare)
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16438
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Ettan » fre mar 06, 2015 8:33 pm

Lakers största problem denna säsong har varit att tända till tycker jag. Men alla matcher mot Saik Frölunda och HV har varit riktigt bra(medel mot Linköping). Vi tog ändock plats 3 på en skridsko (fast de berömda domarna+waroom oftast var emot oss). Mot Örebro har det varit riktigt sömnigt. Nu är det kvartsfinal och dags för alla 4a cylindrana att mullra igång. Ska bli tokskoj det här!

Tur att man Slipper Fuskgården iallafall i kvarten, känns som den svåraste motståndaren för Lakers..
Lakers e det gottigaste
Ettan
Forumamatör
 
Inlägg: 219
Blev medlem: lör maj 24, 2008 11:28 pm

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Dannedd » fre mar 06, 2015 9:04 pm

I år har vi byggt ett lag för slutspel, det är nu det gäller. Alla matcher och statistik från serielunken är helt OINTRESSANT! Fokus 100% på match nr1 mot Örebro, just nu står det 0-0, inga gjorda mål, inga poäng, inga räddningsprocent, det är nu det börjar...

NU KÖR VI!!!!!!!
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Varanen » fre mar 06, 2015 9:08 pm

Vi är kokta. Spring för era liv!
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14042
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav mollers » lör mar 07, 2015 4:47 pm

Jag hoppas Örbro välkomnas med samma visselorkan som det var i slutet av MODOmatchen för ett tag sedan! Örebro ska kännas sig ovälkomna och överkörda från första sekund dom entrar isen!
mollers
Forumdemon
 
Inlägg: 1648
Blev medlem: lör nov 08, 2008 2:20 pm

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Kloker » lör mar 07, 2015 4:59 pm

Örebro var det laget som jag hoppades på. I grund och botten och på de flesta platserna på isen så är Vi bättre. Semifinalen ser jag redan framemot.

Två spelare är det i Örebro som måste tas väl hand om - och det ska göra ont;

- Derek Ryan (Laakso)
- Marko Anttila (Prällen)

(utgår ifrån att Torpet är mer tränad och fokuserad än på länge...)

Fixas den ekvationen så är saken biff.

:ok:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Baloo » lör mar 07, 2015 10:33 pm

https://www.youtube.com/watch?v=xhWZHaBZzrE

Nu taggar vi till och som Möller skriver, en orkan av visslingar och även en massa ramsor på uppvärmningen,,,,
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Användarvisningsbild
Baloo
Forumdemon
 
Inlägg: 1875
Blev medlem: fre aug 20, 2004 3:51 pm
Ort: Hovshaga

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Härmapan » lör mar 07, 2015 10:58 pm

Jag Klokfaxar... Igen!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3304
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Kenny jönsson » sön mar 08, 2015 10:52 am

Man blir alltid laddad av ett par riktiga kronwall tacklingar :lol:
"Lakershjärta71 skrev"Jag är inte helt övertygad om att vi behöver Rasmussen i laget. Jag tycker han är överskattad och det håller nog flera med mig om också.
Användarvisningsbild
Kenny jönsson
Forumamatör
 
Inlägg: 181
Blev medlem: sön dec 01, 2013 7:29 pm

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Dannedd » sön mar 08, 2015 11:00 am

Ingen som kan gissa hur laguppställningen kommer se ut? Lajunen tillbaka? Laakso tillbaka?
Vart placera Kallio? Vart placera Alex så att han får blomma ut i slutspelet igen? Har labbats en del sista matcherna...
Det enda säkra är väl Rosén, Johnson, kiiskinen. Är Lajunen tillbaka så blir det väl tillsammans med Reddox, men vem går in som nr3? Jag hoppas på Alex. Sedan hoppas jag det blir hennesy, tambellini och rhett. 4:e får bli josen, lundh och nr3?
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Lakershjärta71 » sön mar 08, 2015 12:39 pm

Bänka Kallio. I dagsläget tillför "Stjärnan" för lite, mer en belastning. Han ser på ålderns höst mest ut som en nybörjare som glömt bort hur man gjorde..Hans skills är som bortblåst. Laget har dels fungerat bättre med Kallio utanför laget. I ett slutspel skulle jag inte bli förvånad om han blir osynlig.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Malul » sön mar 08, 2015 3:53 pm

Perfekt lottning!

Örebro slog oss sen avslutade de uselt så känslan de kommer in i slutspelet är väl inte 100%-ig.
Antilla är den enda jag räds i det där laget. Weinstock ska hållas kort med.

Våra jänkare tycker om slutspel och jag räknar iskallt med att laget höjer sig två nivåer. Hallam kommer injicera övermod och smartness.

Deras nyckelmatch är den första,seger där och vi får det lite tuffare. Seger för oss och ett avslappnat Lakers kör över dem uppe i Behrns Arena och efter 3-0 i matcher så slutar det 4-0 alternativt 4-1.

Jag kommer mer fokusera på vilket lag som kommer skrälla bort SAIK,Luleå är kapabla och då kan plötsligt vägen till la Gold ligga öppen. Men skulle gärna besegra SAIK i en final med förstås.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Dannedd » sön mar 08, 2015 10:38 pm

Lakershjärta71 skrev:Bänka Kallio. I dagsläget tillför "Stjärnan" för lite, mer en belastning. Han ser på ålderns höst mest ut som en nybörjare som glömt bort hur man gjorde..Hans skills är som bortblåst. Laget har dels fungerat bättre med Kallio utanför laget. I ett slutspel skulle jag inte bli förvånad om han blir osynlig.


Kan bara hålla med men tror du verkligen Sam bänkar vår kapten i ett slutspel?
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Orange » mån mar 09, 2015 1:47 am

Dannedd skrev:Ingen som kan gissa hur laguppställningen kommer se ut? Lajunen tillbaka? Laakso tillbaka?
Vart placera Kallio? Vart placera Alex så att han får blomma ut i slutspelet igen? Har labbats en del sista matcherna...
Det enda säkra är väl Rosén, Johnson, kiiskinen. Är Lajunen tillbaka så blir det väl tillsammans med Reddox, men vem går in som nr3? Jag hoppas på Alex. Sedan hoppas jag det blir hennesy, tambellini och rhett. 4:e får bli josen, lundh och nr3?


Gissar på KiskinenRosenJohnson HennessyJeffRhett JaniRedoxKallio AlexPeppeJosen MurphyNoah LaksoVarakas ErixonLungren Martinsson


OM alla är friska
Orange
Forumamatör
 
Inlägg: 239
Blev medlem: lör jul 13, 2013 2:51 am

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Lakershjärta71 » mån mar 09, 2015 5:31 pm

Dannedd skrev:
Lakershjärta71 skrev:Bänka Kallio. I dagsläget tillför "Stjärnan" för lite, mer en belastning. Han ser på ålderns höst mest ut som en nybörjare som glömt bort hur man gjorde..Hans skills är som bortblåst. Laget har dels fungerat bättre med Kallio utanför laget. I ett slutspel skulle jag inte bli förvånad om han blir osynlig.


Kan bara hålla med men tror du verkligen Sam bänkar vår kapten i ett slutspel?
Absolut inte. Sam tycker han är skitbra.. :roll:
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Ahbez » tis mar 10, 2015 10:38 pm

Lakershjärta71 skrev:Bänka Kallio. I dagsläget tillför "Stjärnan" för lite, mer en belastning. Han ser på ålderns höst mest ut som en nybörjare som glömt bort hur man gjorde..Hans skills är som bortblåst. Laget har dels fungerat bättre med Kallio utanför laget. I ett slutspel skulle jag inte bli förvånad om han blir osynlig.


Bänka den spelare i laget med mest slutspels-rutin? Tror Kallio kan bli en stor tillgång :)
Ahbez
Forumentusiast
 
Inlägg: 482
Blev medlem: lör okt 15, 2011 10:15 pm
Ort: Braås

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Lakershjärta71 » tis mar 10, 2015 11:27 pm

Ahbez, det går inte att leva på gamla meriter hur länge som helst trots många slutspel i ryggsäcken när man blir gammal och tappat skillsen och slutat att jobba hårt. Och med tanke på hur hans säsong har varit hittills så kommer han att hamna i bakgrunden.
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4130
Blev medlem: fre jun 26, 2009 12:52 pm
Ort: Växjö

Re: Kvartsfinal 1:7 Örebro

Inläggav Orange » ons mar 11, 2015 12:49 am

Lakershjärta71 skrev:Ahbez, det går inte att leva på gamla meriter hur länge som helst trots många slutspel i ryggsäcken när man blir gammal och tappat skillsen och slutat att jobba hårt. Och med tanke på hur hans säsong har varit hittills så kommer han att hamna i bakgrunden.


Vet inte varför ni gnäller på Kallio hela tiden.... kapten o bakom första femman och Reddox ingen mer i poäng.
Orange
Forumamatör
 
Inlägg: 239
Blev medlem: lör jul 13, 2013 2:51 am

Nästa

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster