Lakers - Huddinge

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Fredrik R » ons feb 07, 2007 11:02 pm

Per Carlsson skrev:Morgan Johansson dömer matchen! :wallbang: :asshole: :321: :nope: :ajabaja: :ajaj:


Att Mr Morgan aldrig ger upp! :notOK: :ajaj:

Skitsamma lakers ska åka ifrån Huddinge och Morgan ska fa* inte hindra lakers i den här matchen också!

Full fart framåt, skit i Morgan!!! :evil:
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5134
Blev medlem: ons sep 28, 2005 10:13 am
Ort: Växjö, Söder

Inläggav Lobo » tor feb 08, 2007 12:09 am

Finns det inget man kan göra? tvångsskriv Målgan i Växjö så är han förbjuden att blåsa i pipan i våran hall iaf.
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist
 
Inlägg: 2485
Blev medlem: tor jan 01, 2004 7:14 pm
Ort: Växjö

Inläggav NEDOMANSKY » tor feb 08, 2007 3:12 am

Kommer troligtvis att bli en besvärlig match mot Huddinge, minns senaste mötet, Lakers Skall besegra ett Lag som Huddinge, just därför KAN det bli bekymmer, se upp för LINUS KLASEN.

Lakers är på många sätt ett föredöme som inte ger sig i kast med orealistiska målsättningar och värvningar, tycker att det Lag som satts på benen till denna säsongen är OK, och målsättningen 7:e plats rimlig.

De små stegens framgångsmodell är en sansad variant som känns genomtänkt. Finns klubbar som uppvisat ett större mått av Fiaskovärvningar och storhetsvansinne än Lakers och som lyckats betydligt sämre än Vi så här långt denna säsong både i Allsvenskan och ES.

Att Vi och Jag själv kan ha kritik mot Spelare/Tränare/Sportchefer hör till och bör finnas, Jag tycker att Laget har en placering som är rimlig men att prestationerna i ett antal Matcher varit IG med de Spelare Vi har, dessutom har en del värvningar inte lyckats, åtminstone inte så här långt.
Min största kritik är dock HUR Laget har satts ihop och Matchats inför och under Matcher, en viss orutin och oförmåga kan skönjas enligt Mig.

Att inte Klubbens Ekonomi äventyras för att tillfredställa Play-Off till varje pris är en styrka.

Att Bygga en stomme börjar med en Tränar och Ledarfråga, Duktigt folk på dessa platser ger resultat i trivsel och kvalitativ utveckling som gör att vissa Spelare stannar Länge och för gott och som även ger egna Talanger chansen TIDIGT, detta bildar en stomme med Klubbkänsla som sen spetsas utifrån år från år, se vad Larry Pilut betytt för TAIF sedan han kom dit, Jerry Andesson i Troja t.ex.

Vi får se vilken väg lakers går, Custemo är en, Yngvesson nästa, Markusson/Romö/CJ/Saviano, se till att han får ihop det med någon tjej från trakten så kan han gör en Pilut the Popcorn Way!

Full FART M....osv
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 3972
Blev medlem: mån mar 06, 2006 3:04 am
Ort: ZinkensDamn

Inläggav Stupet » tor feb 08, 2007 3:08 pm

1 insläpt mål på 2 matcher mot Almtuna 1 och AIK 0 det är riktigt bra av
Karjalainen!!!!! Jag tippar 8-0 i matchen mot Huddinge och det är inte bara för att dom är sugna på att göra mål i och med 0:an mot Almtuna men det är bara 3 poäng som gäller annas får dom inte godkänt av mej iallafall???? VI SKA BARA TILL PLAY OFF
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1974
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Inläggav serra » tor feb 08, 2007 3:11 pm

"men det är bara 3 poäng som gäller annas får dom inte godkänt av mej iallafall????"

Tja, hur ska vi veta om det är godkänt enligt dig när du inte ens själv vet det...?
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Inläggav KalleB » tor feb 08, 2007 7:05 pm

Hade det inte varit jävligt kul att dra en morgan ramsa av något slag innan matchen? För att hylla han på ett ironiskt sätt!
Inte någon hatramsa utan nåt trevligt, han kanske inte fattar det ironiska och dömmer till våran fördel (det var ironiskt), men restrerande i hallen skulle bara tycka det va kul tror jag. :lol:
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon
 
Inlägg: 1679
Blev medlem: fre aug 26, 2005 12:46 pm
Ort: Där gräset är grönare

Inläggav Piggelin » tor feb 08, 2007 7:18 pm

Jag för min del tycker det är dags att sluta fokusera på domaren. :?
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3846
Blev medlem: ons maj 21, 2003 9:51 pm
Ort: Växjö

Inläggav KalleB » tor feb 08, 2007 7:25 pm

Piggelin skrev:Jag för min del tycker det är dags att sluta fokusera på domaren. :?


Ja, det tycker jag med, men det är i själva matchen. Om det genomförs innan matchen så är det ju bara en kul grej! Och hockey ska väl vara kul?
Det här med att vi BARA ska fokusera på egna laget får ju inte gå till överdrift, måste ju kunna ha lite pikningar och roliga ramsor också. :wink:
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon
 
Inlägg: 1679
Blev medlem: fre aug 26, 2005 12:46 pm
Ort: Där gräset är grönare

Inläggav Fredrik R » tor feb 08, 2007 8:47 pm

Snälla, inget mer domarsnack, ska vi byta trådens namn till Morgan Johansson istället eller? :? :|
Låt Morgan göra sitt så sköter laget sitt!!!

Snacka matchen i sig istället, det blir dessutom mycket roligare att läsa...
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5134
Blev medlem: ons sep 28, 2005 10:13 am
Ort: Växjö, Söder

Inläggav Räven » tor feb 08, 2007 9:24 pm

Om man nu ska säga något om domaren, så måste väl våra spelare ha lärt sig hur Morgan fungerar på isen, det gäller att de försöker rätta sig efter hans pipa så gott det går, då ordnar det sig.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Inläggav Medgångssupportern » fre feb 09, 2007 7:05 pm

Som vanligt så samlas vi på Restaurang Tipshallen

Kolla in menyn på --> http://www.lakerslakejer.com/p1247/p124 ... article=71
Användarvisningsbild
Medgångssupportern
Site Admin
 
Inlägg: 1027
Blev medlem: sön okt 01, 2006 8:35 pm

Inläggav serra » fre feb 09, 2007 7:52 pm

FAN ÄR HAMBURGETALLRIKEN??????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Senast redigerad av serra lör feb 10, 2007 2:33 pm, redigerad totalt 1 gång.
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Inläggav A-sta » fre feb 09, 2007 7:56 pm

Det duger väl med en bit gris till dig Serra! :oops:
Användarvisningsbild
A-sta
Forumdemon
 
Inlägg: 1359
Blev medlem: fre nov 07, 2003 3:55 pm

Inläggav serra » fre feb 09, 2007 8:51 pm

A-sta skrev:Det duger väl med en bit gris till dig Serra! :oops:


Nä, skulle aldrig vilja äta någon av din familj..
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Inläggav Charlamov » lör feb 10, 2007 12:53 am

serra skrev:FAN ÄR HAMBURGE
TALLRIKEN??????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hur fan särskriver du egentligen greken??? Hoppade du av efter fyran eller?
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist
 
Inlägg: 2877
Blev medlem: sön jan 09, 2005 10:41 pm
Ort: CSKA, Växjö

Inläggav Servo » lör feb 10, 2007 5:07 pm

Charlamov skrev:
serra skrev:FAN ÄR HAMBURGE
TALLRIKEN??????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hur fan särskriver du egentligen greken??? Hoppade du av efter fyran eller?



För mig ser det ut som helt vanlig växjödialekt.
Servo
Forumamatör
 
Inlägg: 23
Blev medlem: tis jan 23, 2007 10:30 pm

Inläggav Fredrik R » lör feb 10, 2007 5:13 pm

Ja det var väl att ta lite, visst smålänningar utelämnar ofta R i många ord men vi ser skildnad på stora och små bokstäver. :wink:
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5134
Blev medlem: ons sep 28, 2005 10:13 am
Ort: Växjö, Söder

Inläggav Lakersfan_03 » lör feb 10, 2007 10:36 pm

Man är lite smått sugen på hockey. Imorgon ska vi bara vinna matchen även om det går småtrögt ska vi göra vårat jobb från läktaren. Huddinge slog för övrigt Nybro med 3-2.
3 hemmamatcher kvar innan playoff om vi nu tar oss dit . nu vaknar vi lakejer på allvar sen får vi långt uppehåll.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav puff » sön feb 11, 2007 8:54 am

Känns som det är lång tid sedan föregående match.
Idag tror jag inte att det finns någon risk för underskattning. alla vet vad som som gäller, 3 poäng och det får man inte om det inte är full satsning. Det gäller också att vi fans är laddade och inte har en njugg inställning. Vi måste också höras, så att spelarna tänds.
puff
Forumdemon
 
Inlägg: 1103
Blev medlem: lör sep 11, 2004 9:17 pm

Inläggav Åryd Lakej » sön feb 11, 2007 1:08 pm

Ja ni alla!Nu är det bara full fart framåt å håll tätt bakåt som gäller 8) Idag SKA vi bara ha tre points med oss...Hoppas spelarna är lika taggade som vi här hemma!Så sugen på hockey..........
Användarvisningsbild
Åryd Lakej
Forumdemon
 
Inlägg: 1671
Blev medlem: sön sep 29, 2002 10:57 am
Ort: Åryd Förstås

Föregående

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster