Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
bratsson skrev:Tycker det är fantastiskt vad Frölundas juniorer gör det bra.
Samuel Fagemo i senaste matchen.... Vilket mål. Hade Emil Pettersson haft lika bra självförtroende så......
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Baker skrev:bratsson skrev:Tycker det är fantastiskt vad Frölundas juniorer gör det bra.
Samuel Fagemo i senaste matchen.... Vilket mål. Hade Emil Pettersson haft lika bra självförtroende så......
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Och mellan vårt a-lag och j-20 är gränsen lika säker som mellan Nord och Sydkorea.
Lakershjärta71 skrev:Utomordentligt märkligt att inte Emil tränar och strävar mot att bli en lika vass skytt som sin bror. Det kanske han gör, men har haft gott om tid på sig att ta hjälp av sin lillebror.
Towen skrev:Sam, EP och Gyngis borde titta på videor från deras tidigare sejour i klubben - vilka lägen var det grabbarna grus kom i då som resulterade i poäng, som de inte kommer i idag?
Towen skrev:Skönt att EP den yngre verkar ha hittat formen i alla fall. Hoppas att han kliver upp på podiet i en Lakerströja när han hämtar Hart Trophy en gång i framtiden.
Man får glädjas åt det lilla och vända blicken över Atlanten, nu när det visat sig att vi är supportrar till ett allsvenskt lag.
Varanen skrev:I min värld så startade vi säsongen idag. Den här arbetsinsatsen borde vi stått för redan omgång 1, men nu valde vi att inte göra det. För första gången ser vi ut som ett normalt lag på den här nivån.
Bra och bra, Frölunda spelar uselt.PutteA skrev:En av de bästa perioderna den här säsongen faktiskt. Ett driv jag inte sett tidigare. Hoppas dom nu kan konservera detta så vi slipper se det andra jävla ansiktet nu i andra perioden.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Härmapan skrev:Det är VI som behöver såna slump-studs-mål...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster