Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
noneedforaname skrev:I övrigt, alla domslut såg helt korrekta ut, inga konstigheter. Obegripligt mycket gnäll på domarna. Känns för mig som en uttalad taktik som spårade ur.
Ja det är få nöjen som slår att sitta en morgon efter en go vinst, med en kopp kaffe, och läsa andra lags forum.Härmapan skrev:Roade mig med att läsa på Luleås forum - mycket underhållande
Överrepresentationen av personer vars föräldrar är syskon däruppe är pinsamt tydlig...
"Hade gärna sett oss spela kvartsfinql mot Saik istället för detta skit. Hatar Växjö och jag kommer aldrig mer sätta min fot i Småland. Har varit där för sista gången i mitt liv. Täckning på mobilen existerar inte 1 km utanför Växjö och med 20 mil i omnejd. Riktigt värdelöst landskap som borde jämnas med marken. Skåne gillar jag däremot. Halland älskar jag. Men Småland kan brinna i evigheter. Riktigt dynghål. Åk aldrig dit. Förstår att man förlorar där med tanke på hur lost allting är där. Tvi"
Mobiltäckningen haha - ja den lär ju vara bättre på kalfjället... [emoji38]
"Alltså det är så jävla mycket höjden av plast att ha Sweet caroline som måljingel och dessutom att speakern kör förnamn och publiken ska skandera efternamn. Kunderna och eventbesökarna i Vida arena måste ju vara helt till sig. Ger mig fan på att de har kiss cam i pausen också."
Hårdplast slår murket trä alla dar i veckanKiss cam och klappor borde för övrigt återupptas!
"Att få matchen stulen på detta sätt skulle få vem som helst att bli förbannad. Jag förstår våra spelare fullt ut."
Hahaha - Stölden...?Lasse-fjanten var ju bäst i Luleå!
"De filmar bättre. Det var det som avgjorde den här matchen" och
"Alla förstärkningar som Växjö kommit undan med får mig att må illa" och
"precis som jag har hävdat hela tiden så spelar BÅDE Oskarshamn och Växjö medvetet på att lura domarna med upprepade förstärkningar och filmningar. Nummer 60 och 37 förekommer ofta i situationer som är ruskigt tveksamma"
Hahaha - och det kommer från laget som faktiskt uppfann filmningar och är kända för att falla som pappfigurer![]()
Hela förra slutspelet vi mötte dom ägnade de åt att hata och skrika "Filmare" till Shinimin -och nu är det plötsligt deras största kelgris... Renskav och hembränt måste påverka minnet å det grövsta...?
Finns det en hockeygud så vinner vi imorgon och sen skickar ut rensodomiterna på fjällvandring på fredag!
bratsson skrev:Tänkte ni på en sjuk sak förra matchen.
Vi sköt högt! på 4-5 av målen.
Helt crazy.
Ja, detta är väl en av de värsta filmningar man sett sen Olausson blev ”medvetslös” när han och Versteg kolliderade lätt på väg till båset…Gravitrax Creator skrev:Har en stilla undran.
Varför fick den genom osympatiska Gris-Eriks filmning inte se dagsljus?
Towen skrev:Ignorerar Luleå. Lag fyra till fjorton i tabellen är inga riktiga ishockeylag. Trumpeterna ljuder över fjället: LUNDBERG SPELAR![]()
![]()
Härmapan skrev:Towen skrev:Ignorerar Luleå. Lag fyra till fjorton i tabellen är inga riktiga ishockeylag. Trumpeterna ljuder över fjället: LUNDBERG SPELAR![]()
![]()
Var har du läst att han spelar?
I smp så svarar han ju på frågan: Och om jag tolkar dig rätt vet du inte i dag om du kan spela match fyra?
– Nej, precis. Det vet jag inte...
Lundberg sa att han måste få klartecken från läkarna.StenhårtSlagskott skrev:Härmapan skrev:Towen skrev:Ignorerar Luleå. Lag fyra till fjorton i tabellen är inga riktiga ishockeylag. Trumpeterna ljuder över fjället: LUNDBERG SPELAR![]()
![]()
Var har du läst att han spelar?
I smp så svarar han ju på frågan: Och om jag tolkar dig rätt vet du inte i dag om du kan spela match fyra?
– Nej, precis. Det vet jag inte...
https://www.vaxjolakers.se/article/liw1alfji-4af7d/view
Jag tolkar det som att han kommer spela. Coach Jörgen vet om han spelar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster