Växjö Lakers J20 vs Mariestad (J20 Södra Elit)

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Växjö Lakers J20 vs Mariestad (J20 Södra Elit)

Inläggav Junis » ons jan 17, 2007 7:57 pm

Hej hallå alla goa gubbar därute!

Ville bara uppmuntra er att komma och stötta Lakers J20 när dom tar sig an Mariestad BOIS på lördag klockan 15:30!

det har varit några händelserika veckor nu, Yngwes flytt, viktor stråhle's axeloperation, och Robin Hedström's ledband och korsbandsskada.

men som tur är finns det fler killar med lite mindre speltid i kroppen, men desto mer träningstid, som får chansen att visa upp sig!

så kom och kolla på matchen, så kanske ni märker nån ny spelare som ni tjötiga göbbar kan prata om så slipper ni slösa tid på lassemajas inlägg!

INFO:

Lakers J20 vs Mariestad BOIS (J20 Elit)

matchstart: 15.30 ( värming 15:00 )

ta med ett glatt humör och varsin fickplunta, det är tillochmed gratis att gå in! :wink:

// Junis
Junis
 

Inläggav Lakers00 » ons jan 17, 2007 9:38 pm

Jag har inte sett J-20 spela så det skulle passa bra. Jag kommer.....
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Användarvisningsbild
Lakers00
Forumterrorist
 
Inlägg: 2176
Blev medlem: sön sep 15, 2002 2:25 pm
Ort: Växjö (Norr)

Inläggav Junis » ons jan 17, 2007 10:26 pm

vafan är det inget liv härinne på kvällarna? :P

jag förväntade mig mer än en åskådare, inte för att det är dåligt, utan för att det stället fullt av hockeytokiga män som borde suga i sig all hockey omkring sig.

komigen nu, släpp sargen och kom in i matchen! 8)
Junis
 

Inläggav Lakers00 » ons jan 17, 2007 10:30 pm

Vore kul om det kunde komma lite folk på Junior matcher. Jag tror dom skulle höja sig ett par snäpp kanske. Hur många brukar det vara Junis?
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Användarvisningsbild
Lakers00
Forumterrorist
 
Inlägg: 2176
Blev medlem: sön sep 15, 2002 2:25 pm
Ort: Växjö (Norr)

Inläggav Junis » ons jan 17, 2007 10:36 pm

tja, när jag spelar match brukar jag inte lägga märke till hur mycket publik det är, men det kanske beror på att det inte är så mycket. uppskattningsvis högst 100 pers? +/- funktionärer och cafe-personal.
Junis
 

Inläggav Lakers00 » ons jan 17, 2007 10:42 pm

Tycker Växjö skulle göra lite mer reklam för J-20, J-18 matcherna. Räkna in mig med familj på Lördag. Blir det väl lite över 100 pers då. Men det är ju typ va Växjö HC hade förr.
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Användarvisningsbild
Lakers00
Forumterrorist
 
Inlägg: 2176
Blev medlem: sön sep 15, 2002 2:25 pm
Ort: Växjö (Norr)

Inläggav Junis » ons jan 17, 2007 10:44 pm

hehe, så långt bak minns jag inte, men det stämmer säkert, du får gärna spridet ordet runt till dina forum/klack kompisar
Junis
 


Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster