Lakej kortet/abonnemanget!!

Här diskuterar vi allt som gäller Vida Arena.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav PutteA » tor apr 21, 2011 1:21 am

Inget pris klart, dock är arbetet i full gång tillsammans med VLH!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav kajjind » tor apr 21, 2011 8:03 am

Är det så att förmånspriser även gäller sittplats?
GIMME SOME RASTA MONSTA! ok mon?
kajjind
Forumamatör
 
Inlägg: 31
Blev medlem: tis mar 02, 2010 10:26 am

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav Klonis » tor apr 21, 2011 10:11 am

kajjind skrev:Är det så att förmånspriser även gäller sittplats?



Kan bli så att vi kommer att ha en Lakejsittplats i anslutning till klacken men ni får mer info om det senare
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav PutteA » tor apr 21, 2011 12:15 pm

Som Klonis säger så kan det bli tal om en Lakej sittplats. Vi får se vad förhandlingarna genererar på den fronten!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav Lakersfan_03 » tor apr 21, 2011 5:10 pm

Tycker att den sittplatsen i anslutning till klacken bör bli lakejsittplats. Med andra ord den som är i ena hörnet. förmodar att det också är den som lakejerna snackar om :)
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav friberg » tor apr 21, 2011 9:23 pm

ja man får ju åsså hoppas på att det inte blir allför djävla dyrt heller så en annan som bor en bit iväg har råd att införskaffa.
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav ZAP » tis apr 26, 2011 5:15 pm

Rödlökarnas säsongskort för 2011-2012 kostar 1000kr för ståplats. I det ingår de 26 matcherna i grundserien + ev 3 playoffmatcher och ev 5 matcher i kvalserien. Det är ju visserligen Allsvenskan, men ett bra pris ändå...
Motsvarande ungdomsbiljett går på 500kr.
Användarvisningsbild
ZAP
Forumamatör
 
Inlägg: 136
Blev medlem: lör okt 02, 2004 7:57 am

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav Razzel » tis apr 26, 2011 5:21 pm

Om de tar sig till playoff dvs...
When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.
Razzel
Forumentusiast
 
Inlägg: 421
Blev medlem: lör mar 01, 2003 1:57 am

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav sid » lör apr 30, 2011 12:51 pm

Ska bli intressant att se vad priserna blir i Vida Arena, har gjort en kort sammanställning över pris för några av ES lagen. Kan ingå ev. slutspel hos några föreningar och andra inte.

Hv71 Ståplats vuxen 2 900 kr
Ståplats ungdom (t.o.m 17 år) / Student 1100 kr / 1795kr

LHC Ståplatskort, för alla 1295 kr
Slutspelstillägg Ståplats vid köp före seriestart* 600 kr
Slutspelstillägg Ståplats vid köp efter Grundserie 800 kr

FBK Ståplats vuxen 2015 kr
Ståplats Ungdom 1415 kr

DIF Ståplats "klack" 1995 kr
*Betala innan 31Maj 1495 kr

AIK Ståplats "klack" 1921 kr
*Supporterpris 1700 kr
Användarvisningsbild
sid
Forumproffs
 
Inlägg: 577
Blev medlem: sön sep 15, 2002 2:34 pm

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav Piggelin » lör apr 30, 2011 12:57 pm

Som jämförelse kan ni ju se vad dom tar i Hangaren i Tengsryj.

Sittplats sektion C: 6.000 kr (oavsett ålder)
Sittplats sektion B: 4.500 kr vuxen och 3.500 kr pens,stud,ungdom (leg krävs)
Sittplats sektion D: 4.500 kr vuxen och 3.500 kr pens,stud,ungdom (leg krävs)
Sittplats sektion A: 4.500 kr vuxen och 3.500 kr pens,stud.ungdom (leg krävs)

Ståplats vuxen: 3.000 kr
Ståplats pens,stud,ungdom 2.500 kr

Detta gäller enbart grundserien och träningsmatcher.
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3846
Blev medlem: ons maj 21, 2003 9:51 pm
Ort: Växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav Kloker » lör apr 30, 2011 1:09 pm

Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav friberg » lör apr 30, 2011 3:27 pm

ettpar tusen mer än nuvarande priser och nån hundralapp mer för enskild match hm
så vad kostade ett årskort i gamla hallen för ståplats? 3000 eller
ståplats enskild match 140.
verkar som de nya priserna hamnar på isåfall 5000för årsabonnemang och 240 för enskild, hualigen så dyrt det kommer bli att gå på match.
men det var bara lite spekulation från min sida inget mer.
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav Lakersfan_03 » sön maj 01, 2011 12:43 pm

Som det verkar på henne så får vi räkna med ca 4000 för årskort. Det tycker jag personligen är lite för dyrt. Men.. en sådan som har följt dem så pass länge så spelar priset nästan ingen roll. Jag kommer köpa Lakejabonnemanget oavsett pris.
Så länge vi inte har dyrast så är jag nöjd.
Som nykomling tycker jag inte vi borde tillhöra en av de dyraste klubbarna att se på, eller vad tycker ni?
Ligger vi i mitten på biljettpriser så kommer jag inte klaga!

Jag personligen tycker att vi Lakejer som är stor bidragande orsak till intresset varje match borde belönas med ett fint pris för vårt abonnemang. Om VLH vill ta pengar, gör de från de som ser 3-4 matcher om året. Det ska kosta att se enskilda matcher i mina ögon.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav nature » sön maj 01, 2011 1:03 pm

Blir ståplats 4000kr då har vi ju det dyraste i serien...ganska överlägset tror jag?

Färjestad tar 2015kr
HV71 2900 kr
Linköping 1295 kr
Luleå 1500kr/1300kr för supportrarna
Brynäs 2800kr/1000kr för supportrarna
Djurgården 1995kr/1495kr om du köper innan 31a Maj
Timrå 2000kr
Skellefteå 2400kr
AIK 1921 kr
Frölunda 3800kr
Modo 2000kr


2000 kr för ståplats skulle sitta fint
nature
Forumdemon
 
Inlägg: 1119
Blev medlem: ons nov 10, 2010 3:25 pm

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav PutteA » sön maj 01, 2011 1:31 pm

Lakersfan_03 skrev:Som det verkar på henne så får vi räkna med ca 4000 för årskort. Det tycker jag personligen är lite för dyrt. Men.. en sådan som har följt dem så pass länge så spelar priset nästan ingen roll. Jag kommer köpa Lakejabonnemanget oavsett pris.
Så länge vi inte har dyrast så är jag nöjd.
Som nykomling tycker jag inte vi borde tillhöra en av de dyraste klubbarna att se på, eller vad tycker ni?
Ligger vi i mitten på biljettpriser så kommer jag inte klaga!

Jag personligen tycker att vi Lakejer som är stor bidragande orsak till intresset varje match borde belönas med ett fint pris för vårt abonnemang. Om VLH vill ta pengar, gör de från de som ser 3-4 matcher om året. Det ska kosta att se enskilda matcher i mina ögon.


Det kan jag säga, att skulle LL-abonnemanget hamna på 4000 el. 3000 el. över huvudtaget mer än 2000 kr finns det ingen chans att vi kommer att teckna ett avtal om abonnemang för Lakejer. Ett sådan kort ska vara EXTREMT billigt. Uttrycket EXTREMT billigt uttalas även av Ordf. Öman när ämnet diskuteras. Vad sedan priset för ett ordinarie ståplatsabonnemang kommer kosta har jag inte den blekaste aning om. Men dom summorna ni diskuterar nu kommer inte att gälla nått LL-kort i alla fall, GARANTERAT.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav alfax » sön maj 01, 2011 4:33 pm

Överhuvudtaget mer än 2.000 kr??? menar du att det skulle bli billigare än förra säsongen :wink:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11960
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav PutteA » sön maj 01, 2011 5:03 pm

Inte ordinarie ståplats abonnemanget, utan LL-kortet! Titta på vad andra erbjuder sina supporterklubbar! Förra säsongens värsting var Brymäs som sålde ståplatskortet till Broklyn Tigers för endast 995 kr! Vi får se vart vi hamnar! Ska ha med oss hur det ser ut i andra klubbar, så vi får se! Det är ju ändå vi som säljer stämmningen i Arenan!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav alfax » sön maj 01, 2011 5:49 pm

Låter bra ,lycka till i förhandlingarna :ok:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11960
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav serra » mån maj 02, 2011 8:15 am

Tro fan att LL kortet ska vara billigare än förra årets ståplats abbonemang. SKANDAL annars
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav PutteA » mån maj 02, 2011 10:22 am

Jag gjorde en snabb koll på våra kolleger i ES inför kommande säsong.
Brydde inte mig så mycket om, om man hade ett supporterkort eller inte, en del har, andra inte.
Men man har olika typer av rabbater eller erbjudanden. En del har två priser, som vi vill ha.
Ett för supportrar och ett för den allmäna ståplatspubliken, andra har bara ett pris.

Jag hittade information hos samtliga utom hos en, av de 11 kolleger vi har. Den enda jag inte hittade
nått hos än var Frölunda. Jag tog och räknade på två sätt, först slog jag ihop samtliga med lägsta
pris (vissa har bara ett pris), och då blev snittpriset för ett ståplatskort för säs 11/12 drygt 1500 kr.
Sen tog de dyraste alternativen oc plussade ihop och delade med 10. Här blev snittpriset drygt 1800 kr.
Det dyraste ståplatspriset av dessa 10 klubbar är HV71 som bara har ett ståplatspris för alla som ligger
på 2900 kr/säs. Billigast är som vanligt Brynäs som säljer supporterkortet till medlemmar i bl.a
Broklyn Tigers för 1000 kr/säs. HV är på denna front outstanding dyrast i Elitserien.

LHC är sett till totalen billigast då dom bara har ett pris för ståplats på 1295 kr.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav Niles » mån maj 02, 2011 11:02 am

1000:- för en säsong som Brynäs tydligen har är ju för billigt för att vara rimligt. Ok för ungdomar kanske.

Jag betalade i år 2250:- för 26 matcher..i en skolåda i Allsvenskan. Vad är då 28 matcher..i Elitserien i en nybyggd hall värda? Ingen aning..för egen del skulle jag tycka 2500:- var billigt. Andra kanske inte tycker det. En del skulle säkert tycka 500:- för ett 10 års-abonemang är dyrt. Jag skulle också tycka det var lite konstigt om ett lakejabonemang skiljde sig ASTRONOMISKT MYCKET från ett vanligt ståplatsabonemang.

Till diskussionen hör också det faktum att vi har betydligt mindre sittplatser än våra Elitseriekonkurrenter har som drar in pengar till klubben. Vill vi konkurera sportsligt måste pengar in till klubben. Visst vill alla ha bra priser och visst skall supporterklubben ha det, men det finns flera sidor på ett mynt.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav nature » mån maj 02, 2011 11:52 am

Utöka arenan, då är problemet löst....

Vi är inte lika beroende av publikintäkter som vi var i Allsvenskan, så de kan sälja ståplats "billigt". Majoriteten av inkomsten kommer nu från Sponsorer och TV avtalet.
nature
Forumdemon
 
Inlägg: 1119
Blev medlem: ons nov 10, 2010 3:25 pm

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav Niles » mån maj 02, 2011 12:22 pm

Vi är precis lika beroende av publikintäkter som vi nånsin varit. Bara för att klubben kommer omsätta 100 miljoner innebär det ju inte att det blir 10 över. Det kanske inte blir en spänn över utan en förlust istället. Spelartruppen kan man knappast pruta på om man vill vara kvar och arenan kostar det som den kostar.

Att utöka arenan kostar minuspengar om ingen sitter på platserna. Löser ingenting per automatik.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav nature » mån maj 02, 2011 12:41 pm

Enligt Evert kommer spelarbudgeten att ligga på uppemot 38 miljoner kr, det är t.ex lika mycket som Djurgårdens spelarbudget. Då får man anta att han räknade med att gå +- 0, och räknade in de biljettpriser som Putte talade om.

Djurgården ligger väl någonstans i mitten när det gäller ES spelarbudget, och det duger mer än väl för lilla Växjö.
nature
Forumdemon
 
Inlägg: 1119
Blev medlem: ons nov 10, 2010 3:25 pm

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav serra » mån maj 02, 2011 12:46 pm

PERSONLIGEN så skiter jag i om kortet kostar 1000 eller 5000, jag ska ändå ha ett.
Men det vore ju kul att fylla VS med årskort, och ska man lyckas med det så tro jag att man måste komma ut med ett bra efbjudande till alla ca 850 medlemar i LL
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav PutteA » mån maj 02, 2011 1:02 pm

Här förstår jag inte riktigt din syn Niles. Varför ska inte en supporterklubb premieras med ett extremt bra pris. En bra supporterklubb med en bra klack har ett stort marknadsvärde för hockeyklubben. Vi hjälper till att locka nya besökare och ser sen till att dom återkommer genom ett idoget arbete, snickrande av TIFO:n och ramsor, och sen iscensatt på läktaren med ett jäkla ös. Här handlar det om good will, ge och ta. Jag ser inte i första hand LL som en kund till VLH utan som en av deras viktigaste samarbetspartners. Vi har inga guldgruvor med kapital att slänga in i VLH, men vi har nått som ser till att många pengastarka, både privatpersoner och företag kommer åter efter att ha upplevt 2.5 timmar med en härlig hockeystämmning. Det är inte på ståplats, VLH i första hand ska tjäna pengar och framför allt inte på dom som tillhör supporterklubben. Pengarna ska göras på övriga platser i Arenan, som vi hjälper till att fylla.
Den klubb i ES som anammat det bäst är Brynäs, och jag tror inte dom har det sämre ställt än nån anna ES-klubb. LHC som har 1295 kr rakt över, fantastiskt tycker jag. Med ett sånt pris tror jag inte det finns några gränser för hur många abonnemang vi skulle kunna sälja. Jag kan tänka mig ett pris på 2500 kr för ordinarie ståplatskortet. Då ligger vi upp mot de dyraste i ES. Tittar man generellt och jämför HA och ES är HA:s säsongskort dyrare än ES. Så det kan ligga lite i det nature säger.

Vi säger att vi säljer 500 ståplats för 2500 kr = 1 250000 kr. Sänker vi priset till 1500 kr så förlorar vi 500000 kr på ståplats, förutsatt att vi inte säljer mer pga det lägre priset. 500000 känns inte så våldsamt mycket i den värld vi kommer att leva i kommande säsong. Å andra sidan kan jag tänka mig att vi skulle öka försäljningen ståplats radikalt, så förlusten skulle trligtvis bli betydligt mindre, eller kanske t.o.m noll!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav Niles » mån maj 02, 2011 1:36 pm

Putte, det jag menar är bara att det finns flera synsätt på biljettpriser. Önskan om låga priser skall helst gå i samklang med fantastiska värvningar, en bra organisation osv. Jag önskar inget hellre än att LL´s medlemmar får ett bra pris på abonemanget, men det skall förenas med en fungerande klubbekonomi sett från Lakers sida. Det är ju inte LL´s problem i en förhandling, men det kan ju vara värt en tanke för det.

Jag har också andra farhågor, men det har inte med biljettpriser att göra och ingenting som berör läget just nu, eftersom solen skiner på alla som gillar Lakers för tillfället.

Hoppas att alla blir nöjda med biljettpriserna i alla fall.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt.
Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav PutteA » mån maj 02, 2011 2:31 pm

Då förstår jag lite mer hur du menar! Tror dock knappast att VLH står och faller med priserna på ståplats!! ;)
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav Lakersfan_03 » mån maj 02, 2011 3:34 pm

Ett pris för ca 2000:- hade jag personligen varit riktigt nöjd med Putte. Hoppas det blir ett bra pris ni förhandlar fram, har vi som köper årskort förtur då i vanlig ordning? lös-biljetter lär väl inte släppas förens i början av september?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav PutteA » mån maj 02, 2011 4:27 pm

Alla som hade kort förra säsongen har ju förtur enligt VLH!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav Lakersfan_03 » mån maj 02, 2011 4:31 pm

Men vi som inte haft kort och är medlemmar i LL då?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav PutteA » mån maj 02, 2011 4:50 pm

Du behöver inte vara orolig Amil, det kommer att finnas kort för dig. ;)

OM vi nu kommer överens med VLH så är det både LL:s och VLH:s önskan att LL ska stå som säljare. I så fall kommer vi att försäkra oss om att vi har kort så det täcker vårt behov!! Vi vill ju givetvis till en början ha 848 kort, det vi inte säljer får ju i så fall gå över som ordinarie säsongskort!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav friberg » mån maj 02, 2011 4:58 pm

nu är det ju så här då va putte lille att ja bokar då upp alla 847 korten till mig så ja får lugn å ro på läktarn ¨å får ni resten av lakejer slåss om det sista kortet hhahhaaha
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav serra » mån maj 02, 2011 9:25 pm

hmm..eller så köper jag alla 848 ll kort för att sedan sälja dom som vanliga :)
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Re: Lakej kortet/abonnemanget!!

Inläggav PutteA » tis maj 03, 2011 12:50 am

Hehehe, ni kan ju försöka.... 8)
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Nästa

Återgå till Vida Arena

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster