Vida Arena: Bilder

Här diskuterar vi allt som gäller Vida Arena.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Klonis » tis mar 01, 2011 3:01 pm

Pajas facket
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Power Play » tor mar 03, 2011 12:06 pm

Vi hade en mycket bra genomgång av arenan igår på en sponsorträff på jobbet. Lars visade upp hela insidan i 3D och tog oss med på en sajberrundvandring i de olika etagen. Jag säger bara hell yea!! Sicken arena vi kommer att ha. Denna utstuderade grytan, med de branta läktarna, kommer bli huuur bra som helst.

En mycket trevlig grej han berättade om är att de kommer på fjärde etage att bygga en loge i samarbete med bl.a. Ronald McDonald och ett par organisationer till, dit de kommer att bjuda in sjuka barn för att se på hockey, barn som dagarna i ända bara ser sitt sjukhusrum. Mycket beundransvärt initiativ!

Jag vet inte om fler av er som var med på medlemsmötet när vi bjöds in i arenan, reagerade på en konstig detalj på norra långsidan. Där var liksom ett avbräck mitt på läktaren. Det såg underligt ut, och jag funderade på vad det kunde vara. Igår fick jag svaret. Det är handikappläktaren, som därmed kommer att ha en mycket fin placering på läktaren.

Arenan kommer att bli späckad med teknik. Bl.a. kommer där finnas ett öppet WLAN som man kan koppla upp sig mot för att få/hämta information. Bl.a. planerar man för en app man kan ladda ner till telefonerna där de kan skjuta ut info under match, rösta på matchens lirare etc.

De kommer också att bygga en fullt utrustad tevestudio, och kommer att producera samtliga matcher i egen regi. Bl.a. för repriser etc. på jumbotron och på alla skärmarna som kommer finnas över hela arenan. Var du än befinner dig (ja utom på toa då) så ska man ha en skärm inom synhåll där man kan följa vad som sker på isen. T.ex. om du dröjt dig kvar i baren/restaurangen och inte vill bälja i dig ölen du just köpt, så ska man kunna sitta kvar och sippa i sig drickat utan att missa för mycket av det som pågår på isen. Självklart kommer även reklambudskap att pumpas ut på skärmarna.

Vi kan väl säga att Arenan kommer att Vida överstiga vad vi är vana vid. Och att den garanterat kommer att locka många nya hockeytittare till vårt älskade VLH.

(B.t.w... Det publiksnitt de räknar med/förväntar sig/hoppas på, är c:a 4.000 pers. Detta grundat på vad som hänt i andra klubbar som byggt ny arena. Ökningarna ska tydligen ha legat mellan 1200 och 1700 sisådär, på dessa arenor.)
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav alfax » tor mar 03, 2011 12:23 pm

Tack för informationen PP. :hbang: Blir smasken detta.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11960
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Anders L » tor mar 03, 2011 12:35 pm

Power Play skrev:
(B.t.w... Det publiksnitt de räknar med/förväntar sig/hoppas på, är c:a 4.000 pers. Detta grundat på vad som hänt i andra klubbar som byggt ny arena. Ökningarna ska tydligen ha legat mellan 1200 och 1700 sisådär, på dessa arenor.)


Här har man en lite glädje kalkyl från Lakers sida. Om man tittar på vad de lag som ligger före Lakers har i publiksnitt, så tror jag att Lakers skall vara glada om man lyckas få en ökning med 700-800 pers, dvs ca 3500 pers i snitt. Hoppas jag har fel och att det blir en ökning med de 1200-1300 som man har räknat med.

Snitt 10/11
Leksand 4842
Malmö 4437
Rögle 3119
Växjö 2749
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Anders L
Forumdemon
 
Inlägg: 1658
Blev medlem: sön apr 14, 2002 11:40 am
Ort: Ranchen.

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav JohnnyParrot » fre mar 04, 2011 11:59 am

Först vill jag bara förtydliga FAAN VA GÖTT!!! tack för info Powerplay.

Men hur resonerar Växjö Lakers? Det är ju den här typen av information och visualiseringar som skapar "Buzz"
Varför har inte Vida Arena en Facebook "page" där man kontinuerligt lägger upp "teasers" så som 3d rundvandringar om det nu finns? Jag förstår att man inte vill släppa allt godis fritt för alla, då det naturligtvis finns en massa unika ideer som man vill kunna erbjuda exklusivt till kund utan att andra kopierat redan innan man hunnit förverkliga dom. Men, titta på "Östers arena" Dom har på ett par dagar lyckats skapa både en facebook page och en site och här pratar vi om ett bygge som inte ens har en massa visualiseringar och annat färdigt godis att bjuda på. Men dom har skapat kanalerna och kommer att publicera innehåll så fort det finns. Kom igen nu Lakers! Föd oss hungriga så ska ni se att det blir en rejäl push i intresset från företag också. Det räcker inte att enbart att säga "ring så berättar vi mer om vad som händer på plan3". Bullra högt i alla kanaler tillgängliga! Då kommer telefonen börja gå varm ordentligt.

Tänk så mycket press man kan få på dom här grejerna, hoppas att dom hajar det och ser till å skriver pressreleaser på tex "sjuka barn" logen, "Mentometer appen" osv. Riktigt kreativt med "appen" den här typen av grejer höjer upplevelsen och bidrar till ökat publiksnitt.

Jag vill inte vara gnällig. Jag älskar Lakers och är sjukt impad av allt dom åstadkommit, men jag är samtidigt övertygat om att det går att få så mycket mer hype.
JohnnyParrot
Forumamatör
 
Inlägg: 47
Blev medlem: mån jan 18, 2010 4:19 pm

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Klonis » fre mar 04, 2011 12:10 pm

Föreslår att du skickar ett mail till VLH och frågar dom direkt vet att dom inte är världsbäst på info men skulle nog gärna göra såna saker om dom hade nån som gjorde det
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Power Play » fre mar 04, 2011 4:33 pm

Klonis är nog rätt på det där. Jag är övertygad om att viljan och ambitionen finns där, men personellt är man tyvärr för få än så länge. Man ska ha stor respekt för den arbetsbelastning de just nu har. Dels ska den vanliga ruljansen med allt runt matcherna rulla på, utöver det är man mitt uppe i, inte bara byggandet med allt vad det innebär, utan även försäljningen av arenan. Ett ruggigt stort jobb kan jag lova. Och viktigt. Viktigast av allt vill jag påstå. Vi får inte glömma det stålbad klubben gick igenom för inte så länge sen, och tro mig, man har tagit lärdom. Man är extremt noga med att hålla i alla slantar.

Men som Klonis också påpekar, maila klubben. Erbjud er hjälp. Och kom med färdiga förslag! Gänget som idag styr skutan är utpräglade nytänkare.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav dolitle » fre mar 04, 2011 5:50 pm

Jättebra tanke och idé JohnnyParrot.

Maila alt ring VLH och föreslå!

Inget lär ju någonsin bli bättre ifall man går runt för sig själv med världens bästa idéer. Berätta det istället för den som kan sätta det till verket.
Klubb Poseidon is the shit
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8709
Blev medlem: tor apr 11, 2002 10:09 pm
Ort: Växjö

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav PutteA » fre mar 04, 2011 5:56 pm

Då jag tyckte detta var en mycket bra idé, förekom jag er genom att sända JohnnyParrots idé vidare till Lasse Håkansson tidigare idag, ;)!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Dave » fre mar 04, 2011 7:57 pm

Kan instämma i att jag är sjukt imponerad av hur nytänkande och kreativa man är i att göra arenaupplevelsen till något alldeles extra! Samtidigt mycket förvånad över att Lakers är så tysta i sociala medier och då framförallt på Facebook.

Kan säga att jag också nyligen varit inne i Vida Arena och tjuvkiat och kan bara säga.. WOW!!!!!!!
Once a laker, always a laker
Användarvisningsbild
Dave
Forumproffs
 
Inlägg: 701
Blev medlem: ons feb 28, 2007 10:44 pm
Ort: Kontinenten

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Kloker » lör mar 05, 2011 1:20 pm

Riktigt jävla pissdåligt av Växjö Lakers att inte bistå hemsidan och dess supporters med uppdateringsbilder av Vida Arena!
Växjö Lakers skrev:...vi lovar att komma tillbaka med mer från bygget under kommande veckor...

:321:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav PutteA » lör mar 05, 2011 1:26 pm

Ta det lite lugnt för helvete. Med den aggresiviteten tycker jag du ska ta kontakt med Lasse Håkansson och erbjuda dina tjänster. Eftersom dom i dagsläget är överösta med jobb både gällande nya Arenan och det faktum att säsongen fortfarande i allra högsta grad inte är slut, och att dom samtidigt är underbemannade, så vet jag att dom är öppna och positiva för alla förslag som kommer in och alla som erbjuder hjälp på olika nivåer. Men att sitta på vårt forum och spy galla över den förening vi älskar så fort man får läge är dålig stil och jävligt lågt. Gör nått istället!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Kloker » lör mar 05, 2011 1:39 pm

Aggressiv? Äsch, tagga ner!

Det är ju en fråga om uppdatering till Svensson och hypandet kring Vida Arena. Marknadsföringsansvarige Fredrik Göthberg såg inte så stressad ut när han för ett halvår sedan poserade inför kameran i Vida Arena och lovade fortgående uppdatering inom de närmsta veckorna, men ok, det kanske är ändrade tider nu. By the way, kameran som har filmat samma spånbricka på Vida Arena sedan nyår, kan plockas ner. Den bidrar liksom inte med något. Uppenbarligen så verkar ju inte heller enorma påtryckningar och ifrågasättningar av LL angående inflyttning av kameran heller hjälpa. Tyvärr för oss supporters.

:cry:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav PutteA » lör mar 05, 2011 2:21 pm

Om du tar dig tid och kolla över gamla inlägg i frågan så kanske även du skulle upptäcka att bollen ligger hos facket och inte hos varken LL eller VLH. Vi har frågat och fått svaret att facket fortfarande inte har tagit beslut i frågan, men man är skeptisk till en kamera med uppdatering var 15 sek.
Göthberg är inget fotograf utan är ansvarig för att sälja loger till företag bl.a.

Du har bara två händer, och jag skulle vilja se din reaktion om nån spydde galla över dig för att du inte löser saker som hade krävt tio händer.

Man kan ha önskemål som man kan vidarebefodra på ett bra sätt till VLH. Och så gör vi. Har bl.a levererat ett förslag till VLH ang. att få igång en Facebook sida för Vida Arena, ett kanonförslag. Men man måste nog också erbjuda lite hjälp också samtidigt, eftersom de flesta av oss är medvetna om hur mycket jobb dom har. Men som du beter dig blir man ju bara förbannad.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav IceWOMEN » lör mar 05, 2011 2:24 pm

JohnnyParrot skrev:Först vill jag bara förtydliga FAAN VA GÖTT!!! tack för info Powerplay.

Men hur resonerar Växjö Lakers? Det är ju den här typen av information och visualiseringar som skapar "Buzz"
Varför har inte Vida Arena en Facebook "page" där man kontinuerligt lägger upp "teasers" så som 3d rundvandringar om det nu finns? Jag förstår att man inte vill släppa allt godis fritt för alla, då det naturligtvis finns en massa unika ideer som man vill kunna erbjuda exklusivt till kund utan att andra kopierat redan innan man hunnit förverkliga dom. Men, titta på "Östers arena" Dom har på ett par dagar lyckats skapa både en facebook page och en site och här pratar vi om ett bygge som inte ens har en massa visualiseringar och annat färdigt godis att bjuda på. Men dom har skapat kanalerna och kommer att publicera innehåll så fort det finns. Kom igen nu Lakers! Föd oss hungriga så ska ni se att det blir en rejäl push i intresset från företag också. Det räcker inte att enbart att säga "ring så berättar vi mer om vad som händer på plan3". Bullra högt i alla kanaler tillgängliga! Då kommer telefonen börja gå varm ordentligt.

Tänk så mycket press man kan få på dom här grejerna, hoppas att dom hajar det och ser till å skriver pressreleaser på tex "sjuka barn" logen, "Mentometer appen" osv. Riktigt kreativt med "appen" den här typen av grejer höjer upplevelsen och bidrar till ökat publiksnitt.




Jag vill inte vara gnällig. Jag älskar Lakers och är sjukt impad av allt dom åstadkommit, men jag är samtidigt övertygat om att det går att få så mycket mer hype.



Lakers anställde ju Fredrik Göthberg som inhyrd konsult under ett halvår för att marknadsföra arenan. Meningen var att han skulle göra det tillsammans med Paldan, som ju har slutat och inte ersatts vad jag vet. Att man helt missar så självklara MF-åtgärder som t ex Facebook kan nog till viss del bero på att det inte finns någon "inhouse" som enbart har MF på sin agenda. Skulle tro att Håkansson & Göthberg lägger sin kraft på att komma överens med sponsorerna. Det är där intäkterna ligger och som alltid är det jakten på kulor som styr, i synnerhet, den här sortens verksamhet.

http://www.vaxjolakers.se/website1/sv/n ... _12-s1/705
Användarvisningsbild
IceWOMEN
Forumdemon
 
Inlägg: 1812
Blev medlem: fre nov 03, 2006 1:44 pm

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav PutteA » lör mar 05, 2011 2:30 pm

Amen!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Kloker » lör mar 05, 2011 2:43 pm

Åååooohhh sry, jag visste, eller trodde inte, att arbetsbelastningen var så enormt ansträngd inom Växjö Lakers att inte någon kunde ta en kamera, ta den leasade bilen, fota majestätet och sedan publicera på hemsidan för att höja tempen gentemot BETALANDE intressenter och HOCKEYSVERIGE.

AMEN!!!

:ajaj:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav PutteA » lör mar 05, 2011 3:15 pm

Din värld måtte vara jävligt okomplicerad kloker?

Om du räknar bort VD Håkansson och Göthberg, som jobbar med försäljning och sitter i möten i stort sätt varenda dag, hela dagarna.
Så finns följande anställda på kansliet:

Maria Johannesson som jobbar med Ekonomi
Roger Johansson - Ungdomsfrågor
Tommie Lagerkvist - Övrig försäljning
Annelie Theander - Kansli/Evenemang

Vem faan av dessa skulle ha tid att ta sig från Arabygatan upp till ledningsbaracken och ta på sig väst och hjälm för att ta sig in och fota. Sen tillbaka, kontakta folk i webbgruppen för att lägga ut skiten på hemsidan.

Jag har diskuterat förslaget om en Facebookgrupp, där vi kan lägga ut bilder m.m framöver, och detta tyckte Lasse var en mycket god idé. Kanske kan vi få klartecken för att starta detta under nästa vecka. Sen har vem som helst möjlighet att lägga ut bilder, inte bara VLH. Vi kanske kan få till en stående uppdatering med fotografering varannan vecka. Men detta måste vi i så fall stötta VLH med, för dom har i nuläget inte dom resurserna.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Power Play » lör mar 05, 2011 3:20 pm

Du tycks ha gott om tid Kloker...

Så här gör vi: Jag ser till att ha min kamera med mig på jobbet nu i veckan. Kom förbi Smedjegatan 29 (Ricoh Sverige AB) och hämta upp den, kontorstid. Ring nån dag innan du kommer (0706-900 920) så ser jag till så att du får tillstånd att besöka arenan för att fotografera. När du är klar, kommer du tillbaka till mig, så ska jag se till så de lägger upp fotona!

Så! Då var det löst!

//Magnus Boxmark
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav PutteA » lör mar 05, 2011 3:29 pm

Finns ju lite bilder ute redan för den som är uppmärksam.
Som självaste Fredrik Göthberg fått fram med hjälp av Jonas Ljungdahl!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Kloker » lör mar 05, 2011 4:57 pm

PP-Boxer, vi kan väl göra så här istället,
du tar med dig kameran till jobbet, ringer ett par insidersamtal, kirrar tillståndet att beträda området, fixar en jofahjälm och åker upp till Vida Arena och tar bilder. När du är klar med fotograferingen så lägger du filmrullen-/minneskortet i locket hos Växjö Lakers (arabygatan 11). Eller slå en pling till Göthberg (0760-278827) så kanske han kan hjälpa till.

Så! Då var det löst! :clap:

---
Kloker 2011-03-05, 11:39:45
skrev:
Marknadsföringsansvarige Fredrik Göthberg såg inte så stressad ut när han för ett halvår sedan poserade inför kameran i Vida Arena och lovade fortgående uppdatering inom de närmsta veckorna

PutteA 2011-03-05, 13:29:05
skrev:
Finns ju lite bilder ute redan för den som är UPPMÄRKSAM.
Som självaste Fredrik Göthberg fått fram med hjälp av Jonas Ljungdahl!!

:roll:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav PutteA » lör mar 05, 2011 5:45 pm

Hur du kan se på en bild hur mycket en person är stressad är fasinerande faktiskt, lite Uri Geller över dig.
Du är en sådan där person kloker som tycker alla andra ska göra det, och gör dom inte de så spyr du galla.
Ta upp händerna ur byxfickorna, spotta ordentligt i nävarna och gör nått själv istället. Nu får du faktiskt ta och leva upp lite till det nick du har här på forumet.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Power Play » sön mar 06, 2011 8:38 am

PutteA skrev:Du är en sådan där person kloker som tycker alla andra ska göra det, och gör dom inte de så spyr du galla.


Jag hade ingensomhelst förväntan att få annat svar än det vi fick från Okloker. Hade du, Putte? Den här typen av människa är varje förenings finne i a***et.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav PutteA » sön mar 06, 2011 11:09 am

I know Power Play, I know. :x
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Skorpan » sön mar 06, 2011 1:58 pm

Jag lovar att ta mig upp till hallen och fota med min systemkamera så snabbt som möjligt! Inte helt omöjligt att det blir av nu i veckan.

Var förövrigt inne i hallen nu under senaste matchen mot Rögle tillsammans med Janne. K, Christopher Liljewall och Roger Hansson och visade runt dessa. De verkade mäkta imponerade!
“Some people think football is a matter of life and death. I assure you, it's much more serious than that.”
-Bill Shankly, Liverpool F.C
Användarvisningsbild
Skorpan
Forumamatör
 
Inlägg: 81
Blev medlem: tor aug 12, 2010 11:16 pm
Ort: Växjö, Hovshaga

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav JohnnyParrot » mån mar 07, 2011 2:17 pm

Hej Vänner.

Nu har jag skapat en Facebooksida! Jag lovar att försöka hålla den levande:) sidan är helt öppen vilket gör att ni kan posta inlägg, bilder och länkar. Gå in och "Gilla"!
JohnnyParrot
Forumamatör
 
Inlägg: 47
Blev medlem: mån jan 18, 2010 4:19 pm

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav PutteA » mån mar 07, 2011 2:25 pm

Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Klonis » mån mar 07, 2011 2:28 pm

Brabra
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav Etnoj » mån mar 07, 2011 11:55 pm

JohnnyParrot skrev:Hej Vänner.

Nu har jag skapat en Facebooksida! Jag lovar att försöka hålla den levande:) sidan är helt öppen vilket gör att ni kan posta inlägg, bilder och länkar. Gå in och "Gilla"!


Det känns som att det är för mycket sekretessinställningar på sidan som skiljer sig från de "vanliga", de jag märkte är att man inte kan se vilka andra som gillar, och man kan inte komma in på "foton". Tror det skulle bli bra om du har möjlighet till att öppna upp sidan lite till. Men kanon överlag annars! :ok:
Hörde Saviano tala med Tom Koivisto under en match - "Kör du först så väntar jag där framme"
Användarvisningsbild
Etnoj
Forumentusiast
 
Inlägg: 400
Blev medlem: ons jan 13, 2010 12:55 am
Ort: Wexio

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav PutteA » tis mar 08, 2011 12:59 am

Tror det är du Etnoj som har problem med sekretess inställningar, för jag hade inga problem med varken att se vilka mer som Gillar och komma in på bilderna.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav JohnnyParrot » tis mar 08, 2011 11:55 am

Jag ska kolla över det lite. Ska även öppna upp "Photos", "events" och dyl. Tänkte jag skulle ta med kameran och dra upp å plåta lite nån dag också. Var det någon som kunde fixa ett tillstånd för att komma in i arenan?
JohnnyParrot
Forumamatör
 
Inlägg: 47
Blev medlem: mån jan 18, 2010 4:19 pm

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav JohnnyParrot » ons mar 09, 2011 5:15 pm

Här kommer en bild på entren från dags dato.
Bilagor
bild2.jpg
20110309
(49.93 KiB) Nerladdad 354 gånger
JohnnyParrot
Forumamatör
 
Inlägg: 47
Blev medlem: mån jan 18, 2010 4:19 pm

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav ON THE WAY UP » tor mar 10, 2011 12:52 pm

Var uppe idag och fick en rundvandring, plus att man fick se logen också :D
Bifogar lite bilder som jag passade på att ta.
Detta kommer bli för j*vla bra!!!
192.JPG
(148.15 KiB) Nerladdad 281 gånger
200.JPG
(164.69 KiB) Nerladdad 281 gånger
197.JPG
(136.26 KiB) Nerladdad 281 gånger
BÄTTRE ETT HÅRT SKOTT I SARGEN ÄN ETT LÖST PÅ MÅL
Användarvisningsbild
ON THE WAY UP
Forumproffs
 
Inlägg: 798
Blev medlem: ons feb 26, 2003 9:48 am
Ort: Hovshaga

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav JohnnyParrot » fre mar 11, 2011 10:32 am

ON THE WAY UP: Är det ok om jag postar bildern på Vida Arenas facebook sida?
JohnnyParrot
Forumamatör
 
Inlägg: 47
Blev medlem: mån jan 18, 2010 4:19 pm

Re: Vida Arena: Bilder

Inläggav JohnnyParrot » lör mar 12, 2011 10:56 am

Tog mig friheten och postade bilderna på vida arena sidan. Säg till om du vill att jag tar bort dem.
JohnnyParrot
Forumamatör
 
Inlägg: 47
Blev medlem: mån jan 18, 2010 4:19 pm

FöregåendeNästa

Återgå till Vida Arena

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster