OPERATION VÄSTRA STÅ - nu organiserar vi oss!!

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Komodoödlan » tis nov 06, 2007 10:15 am

Klonis skrev:Härligt nu skall vi ha Tokskoj igen :headbang: :headbang:
Om jag nu hörde rätt, så självklart vore det trevligt om vi kunde bjuda in en artist och "sångfågel" som kan lyfta LL:s sång till ännu högre höjder. Viktoria Tolstoy mot Nybro! :lol:

Tommy Körberg mot Malmö? :lol:
Komodoödlan
 

Inläggav friberg » tis nov 06, 2007 7:25 pm

vad man reflekterat över när man kommer till hallen varje gång är att man ser massa folk på västra stå och att de som står där verkar ha sina platser ,för om man lägger märke till detta så står samma personer på samma ställe match efter match å det är såna som bara står å hänger utan att lyfta händerna eller lufta rösten så kanske det vore bättre att få dessa till kanterna å samla upp alla som vill sjunga å klappa i mitten ,kan kanske bli svårt vad vet ja. bara en sak som man uppmärksammat.
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Inläggav KalleB » tis nov 13, 2007 10:03 am

Varför inte bara göra som för några år sedan? Spänna upp ett band vilket det är förbud att stå innanför om man inte sjunger (skriker). Tryck upp plakat med "tokskoj i lakerdoom" och dela ut balonger så gör vi en favorit i repris! :D
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon
 
Inlägg: 1679
Blev medlem: fre aug 26, 2005 12:46 pm
Ort: Där gräset är grönare

Inläggav Niles » tis nov 13, 2007 12:05 pm

Om klacken organiseras i mitten blir det bättre. De som ser ut som halvdöda statyer kan stå där dom vill, typ i motståndarklacken.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav Zebbe » tis nov 13, 2007 4:19 pm

Tycker klacken var bra igår, t o m sittplats värmde sina händer ett par ggr genom att sammanföra två handflator mot varandra genom upprepande manövrar.
Användarvisningsbild
Zebbe
Forumproffs
 
Inlägg: 586
Blev medlem: mån nov 21, 2005 9:32 am
Ort: Växjö

Inläggav NEDOMANSKY » tis nov 13, 2007 5:45 pm

Medgångssången blir allt blekare tyvärr, tidigare kokade det bitvis, i motgång är det numera ofta tyst, är popcornen osaltade, eller får väl lakejerna göra som HV`s A-Lag för några år sedan åka BUSS till hemmamatcherna :P

I Operation Västra Stå föreslår Jag ett pemanent bortagande av den Malande slavskeppstrumman som borde hängas upp i taket för gott :wink:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 3972
Blev medlem: mån mar 06, 2006 3:04 am
Ort: ZinkensDamn

Inläggav alfax » tis nov 13, 2007 5:57 pm

Och nu är Du här och klankar,,Du som inte har inte något som Du ser som bra ..allt är fel som handlar om Lakers ..åk ner till din kompis Jerry i Ljungby.Ingen kommer att sakna Dej här ,däremot kanske återvänder De som slutat att läsa på forumet för dina skitskriverier.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav Lakersfan_03 » tis nov 13, 2007 6:29 pm

NEDOMANSKY skrev:Medgångssången blir allt blekare tyvärr, tidigare kokade det bitvis, i motgång är det numera ofta tyst, är popcornen osaltade, eller får väl lakejerna göra som HV`s A-Lag för några år sedan åka BUSS till hemmamatcherna :P

I Operation Västra Stå föreslår Jag ett pemanent bortagande av den Malande slavskeppstrumman som borde hängas upp i taket för gott :wink:


vad bidrar du med då ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav NEDOMANSKY » tis nov 13, 2007 7:12 pm

Jag ställer Mig upp och skriker JAAAAAA, när Lakers gör mål :wink:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 3972
Blev medlem: mån mar 06, 2006 3:04 am
Ort: ZinkensDamn

Inläggav Lakersfan_03 » tis nov 13, 2007 8:44 pm

hehe humor har han också. då kan du bara ta o hålla K*ften :wink: . sånna som du som bara förstör mer än gör nytta.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Lakers00 » tis nov 13, 2007 9:37 pm

NEDOMANSKY skrev:Jag ställer Mig upp och skriker JAAAAAA, när Lakers gör mål :wink:


Det undrar jag, du analyserar sönder det och tänker att det finns säkert något annan som kunde gjort det bättre för en billigare peng.
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Användarvisningsbild
Lakers00
Forumterrorist
 
Inlägg: 2176
Blev medlem: sön sep 15, 2002 2:25 pm
Ort: Växjö (Norr)

Inläggav Niles » tis nov 13, 2007 9:52 pm

Sälj feddoblasky på Blocket är mitt tips, eller skänk han till tingsryd.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav Lakersfan_03 » tis nov 13, 2007 10:40 pm

Finns inget värre än människor som klagar på något men som själva inte bidrar med något utan bara negativitet.
Nedomansky är nog taifare
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav NEDOMANSKY » ons nov 14, 2007 9:13 pm

Uppfostrad av Leksing, blev naturligtvis Brynäsare, Började besöka Tältet fortsatte så eftersom det var bäst kvalitet där fram till 2003, ogillade stöddigheten hos Kulturen dit räknas även TAIF och Alvesta, som Tältbesökare en gång gillar man INTE Tigrarna.

La Brynäs på SOPhögen när Sandlin fick sparken, likställt med att Svenska Kyrkan ger JESUS kicken :wink:

Tycker att Popcornsatsningen i Växjö är/var helkul, en käftsmäll åt Etablissemanget, Nu är Lakers en del av detsamma, håller just nu på Lakers men vem vet kanske gör Lakers en Brynäs?

Viktigast är dock att Jag gillar bra Hockey, sen skiter Jag i tröjfärgen om Jag ser något bra.

HockeyTALIBANER imponerar inte på Mig :wink:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 3972
Blev medlem: mån mar 06, 2006 3:04 am
Ort: ZinkensDamn

Inläggav Lakersfan_03 » ons nov 14, 2007 9:33 pm

Nedomansky du är en sån man kallar för tillfällighetssupporter , en sådan som håller på nytt lag ungefär varje säsong 8O . Den historien du just berättade visade att du inte har ett lag i ditt hjärta utan byter rätt ofta.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav NEDOMANSKY » ons nov 14, 2007 10:15 pm

Du missar poängen Jag har MÅNGA Lag i Mitt Hjärta :wink:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 3972
Blev medlem: mån mar 06, 2006 3:04 am
Ort: ZinkensDamn

Inläggav Lakersfan_03 » ons nov 14, 2007 10:33 pm

Haha du är rolig neddo. vi är glada att ha dig bland oss
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav serra » ons nov 14, 2007 10:49 pm

Synd att du inte har så många hjärnceller i huvudet bara Neddo...
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Inläggav Niles » ons nov 14, 2007 11:02 pm

Märkligt att han inte snappat upp nån hockey när han hållt på så många lag.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav Loseddos » tor nov 15, 2007 1:08 am

Att ni orkar.. Jag störde mig på Nedomanskys inlägg i våras... Nu skiter jag i dem. Det är det allra enklaste...
Goddamnit!!!
Användarvisningsbild
Loseddos
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: fre apr 19, 2002 10:48 am
Ort: Åryd

Inläggav NEDOMANSKY » lör nov 17, 2007 12:12 am

Hörde på läktaren att AIA tydligen bokat plats på skansen för en ALLSÅNGSKVÄLL för Lakejerna, med tanke på de allt klenare insatserna så är det nog befogat.

Om Ni inte vill hänga Slavtrumman i Taket så sänk den i Växjösjön nu innan isen Lagt sig, snart är denna det enda man hör 8O
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 3972
Blev medlem: mån mar 06, 2006 3:04 am
Ort: ZinkensDamn

Inläggav Niles » lör nov 17, 2007 12:34 am

Med tanke på att du har en spann på huvudet när du kollar hockey förstår vi att du inget hör. Klacken är inte bäst just nu, men det kan förhoppningsvis bli bättre igen.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav NEDOMANSKY » lör nov 17, 2007 12:45 am

Som Hockeyanalfabet så hjälper det ju ändå inte att titta, som tur är så har Jag ju Dina Analyser här på Forumet :P

Klacken har förmodligen inte öhh hm kommit öhh hm upp i öhh hm nivå hm :wink: som sagt prova att åka buss till Hemmamatcherna :idea:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 3972
Blev medlem: mån mar 06, 2006 3:04 am
Ort: ZinkensDamn

Inläggav Piggelin » lör nov 17, 2007 12:51 am

Nedomansky, nu får du fan i mej skärpa dig. Du är inne i varenda tråd och gnäller. Är det inte tränarna så är det spelarna. är det inte spelarna så är det klacken. Är det inte klacken så är det väl programförsäljarna eller halvapottenförsäljarna. Jag tycker dom i speakerbåset, han som sköter musiken, biljettrivarna, publikvärdarna, Vip-rummen, toaletterna, ishallen, ja allt är åt helvete. Nu behöver du inte gnälla mer. :asshole:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3846
Blev medlem: ons maj 21, 2003 9:51 pm
Ort: Växjö

Inläggav Hatapopcornssupportrar » lör nov 17, 2007 1:42 am

Neddo: attackera inte trumman :) Hade mcdonalds bollhalv ala lakejerna inte haft den så hade vi ju inte hört nånting alls från dom....
Senast redigerad av Hatapopcornssupportrar lör nov 17, 2007 1:52 am, redigerad totalt 1 gång.
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs
 
Inlägg: 722
Blev medlem: tor mar 22, 2007 9:25 pm

Inläggav Fredrik R » lör nov 17, 2007 1:49 am

Som sagt, det är kul att alla Röglefans gillar våran trumma sååååå mycket....
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5134
Blev medlem: ons sep 28, 2005 10:13 am
Ort: Växjö, Söder

Föregående

Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster