Groll på läktaren

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Groll på läktaren

Inläggav Snoken » tor nov 21, 2002 12:57 am

Vad jag märkte idag så blev det lite tjafs i klacken...jag fattade det som om det handlade om ifall vi ska bua och skrika skit om motståndarna eller ej.

Jag tycker att om det är grova fulheter som någon gör så ska vi självklart föra lite väsen men för att påminna om att det står i Lakejernas stadgar och på hemsidan att vi ska stödja Lakers i positiv anda och inte häckla domare eller motståndare, så tycker jag saken bör vara utagerad. Är man medlem i klacken så är det ju så att hålla på att häckla motståndarna trots allt strider mot föreningens regler. Är vi medlemmar så har vi godkänt dem och måste därmed följa dem :)

(Ska dock inte säga att jag inte skriker och sjunger skit...det gör även en ängel som jag)

Anledningen till att jag skriver detta är för att förtydliga vad föreningen står för, så att inbördes tjafs inte behöver förekomma.
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav Per Carlsson » tor nov 21, 2002 9:14 am

Igår var jag bra sugen på att skrika skit åt deras #12, Fernhall, men idag med lite distans så är jag glad att jag inte gjorde det.
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8467
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:55 pm
Ort: Växjö

Inläggav Sudden » tor nov 21, 2002 9:50 am

Man kan väl knapast stå och applodera åt dom? :evil:
Alla till Lakerdome.... Arup e kung!!!!!!!
Användarvisningsbild
Sudden
Forumproffs
 
Inlägg: 682
Blev medlem: mån sep 09, 2002 10:02 am
Ort: WeXiÖ

Inläggav Snoken » tor nov 21, 2002 10:36 am

Jag bara förtydligade vad stadgar och övriga motton säger så att klacken kan undvika inbördes bråk.
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav alfax » tor nov 21, 2002 7:19 pm

Jag håller med dig Snoken ,från att ifjol lovat ett aldrig mer skrika domarjävel , lovade jag igår , ni vet vilka jag lovade, att aldrig mer kritisera en domare under pågående match , detta blir svårt , men lovat är lovat .
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav Linda » fre nov 22, 2002 8:30 am

Ja Alfax vi vet att du har svårt för det..en hel del av dina kommentarer hördes tom ner till mig i onsdags, den första hördes typ en minut in i första perioden. Undra vad han hade hunnit göra som var så dåligt på den korta tiden?? 8O


Jag tycker det är trist med det gnället som varit från flera håll från läktaren den senaste tiden, jag tycker iaf inte att det skapar någon bättre stämmning precis, snarare tvärtom. Vad som är minst lika tråkigt är att de yngre som står runt omkring tar efter och gör inte mycket annat än gnäller på domare och motståndare numera. Är det så vi vill ha det??
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3759
Blev medlem: sön apr 14, 2002 12:15 pm
Ort: Öja

Inläggav Loseddos » fre nov 22, 2002 12:52 pm

Jag tycker det är helt naturligt att visa sin besvikelse... men, man kan
ju sköta det snyggt... Oftast försöker man väl lägga band på sig själv. Dock är det nog så att i stridens hetta så kan man bli lite hetsig...
Användarvisningsbild
Loseddos
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: fre apr 19, 2002 10:48 am
Ort: Åryd

Inläggav serra » fre nov 22, 2002 1:02 pm

Lossd. Håller med dig 110%. Man är så inne i matchen och känslorna svalar över ibalnd...jag tycker vi sköter oss exemplariskt om man jämför oss med många andra...vi är en ganska snäll klack...och det ska vi fortsätta med att vara....
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Inläggav alfax » fre nov 22, 2002 5:02 pm

Linda , jag höll mitt första löfte , nu ska jag göra allt för att hålla detta också , jag vet att jag blir påmind annars .
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö


Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster