Få tillbaka stämningen

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Få tillbaka stämningen

Inläggav Lakersfan_03 » lör dec 03, 2016 12:23 pm

Dags att få tillbaka stämningen i vida Arena. Visserligen va detta slutspel men man får gåshud!

https://m.youtube.com/watch?v=EHMP2IleC1Y

Behövs ett slutspel för att få vida att koka ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Få tillbaka stämningen

Inläggav KalleB » ons dec 21, 2016 1:16 pm

Det blir svårt, säkert inte omöjligt men väldigt svårt. Känns för mig personligen som det är för mycket PK i och runt VLH/LL för att det ska vara möjligt att skapa stämning. Inget konstigt iofs eftersom samhället mer och mer verkar gå åt det hållet, men det lockar förmodligen inte tillräckligt många personer som brinner för att skapa stämning på läktaren.
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon
 
Inlägg: 1679
Blev medlem: fre aug 26, 2005 12:46 pm
Ort: Där gräset är grönare

Få tillbaka stämningen

Inläggav Lakersfan_03 » ons dec 21, 2016 1:32 pm

1 svar på 2 veckor bekräftar att intresset är noll. Nåja vi kan ju alltid se fram emot slutspelet..
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Få tillbaka stämningen

Inläggav mollers » ons dec 21, 2016 2:42 pm

Förvänta dig ingenting. LL lever fortfarande på gamla aftonbladetartiklar sedan allsvenskan. De tror fortfarande att vi är bäst. Och var jävligt försiktig om du nu får ihop några som vill jobba med läktaren, en två grejer de inte tycker är okej och de hugger direkt för att sedan gå i ide igen.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
mollers
Forumdemon
 
Inlägg: 1642
Blev medlem: lör nov 08, 2008 2:20 pm

Re: Få tillbaka stämningen

Inläggav Lakersfan_03 » ons dec 21, 2016 3:27 pm

Ja helt otroligt hur stor skillnad det kan bli på bara ett par säsonger. Här har vi skrattat åt Malmös klack men vi är där själva. Man måste utvecklas som klack hela tiden men man verkar fortsätta klappa sig på bröstet. Känns som man tror att det finns en on/off knapp på matcherna det fungerar tyvärr inte så. Man får betala ett högt pris för detta idag.




Skickat från min iPhone med Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Få tillbaka stämningen

Inläggav teddy » ons dec 21, 2016 3:48 pm

Tror nog att det aldrig kommer att bli bra igen så länge den politiskt korrekta stämningen råder
inom LL.
För att klacken ska bli bra igen så måste folk bytas ut och rätt personer skall tillsättas på rätt plats.
Folk som brinner för Lakers.
Folk som gillar stämning.
Folk som vet hur en supporterförening ska fungera.
Folk som vill utvecklas och alltid bli bättre.
Folk som inte lever på gamla meriter utan hela tiden vill skapa nya.
Folk som inte är konservativa (som vill ha det som det alltid har varit).
Folk som accepterar alla.
Folk som inte tittar snett när någon försöker hjälpa till att sjunga.
Folk som gillar flaggor och inte ser dom som irritationsmoment.
...
mm.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Få tillbaka stämningen

Inläggav Kloker » ons dec 21, 2016 4:03 pm

Att inte du blir ordförande i LL-/Tifo? Du styr ju med pekpinnen allt som oftast om hur allt skulle kunna vara.

Problem solved.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Få tillbaka stämningen

Inläggav Lakersfan_03 » ons dec 21, 2016 4:09 pm

Fanns ju ett stort intresse av diverse personer men detta lyckades man absorbera bort på olika sätt. man avslutade även samarbetet med PCT som hade ett av Sveriges snyggaste tifon. ( utan att klanka på dagens tifogrupp )

PCT brann för det man gjorde istället hängde man ut dem i tidningen efter derbyt mot Hv. Stort hjärta sa man, undra om det var 4000 på läktarna man menade då?

Mycket har skötts väldigt dåligt vilket gör att läget är som det är. Kan man lära sig något av detta eller är det försent ? Jag är kluven..


Skickat från min iPhone med Tapatalk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Få tillbaka stämningen

Inläggav Aleks » ons dec 28, 2016 11:39 pm

Hoppas alla är taggade på lite mellandagshockey. Längesen det var hemmamatch nu så hoppas på att alla bidrar till go stämning. Första matchen Bailen ser (eller spelar?) i VIDA också, tror man blir extra taggad som nyförvärv om hemmapubliken är bra.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm


Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster