växjö inferno vilket skämt

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

växjö inferno vilket skämt

Inläggav ejinferno » lör sep 15, 2012 9:46 pm

Då var det dags för er småbarn att visa er rätta sida vid dagens hemmamatch. har ni haft en dålig uppfostran som gör att ni inte har lärt er hur man uppträder bland folk ex vid hockeymatch? Hoppas eran mamma slänger den fula tshirten som ni bär så fort ni lägger den i tvättkorgen. Hoppas ni alla som blev avvisade från dagens match blir portade året ut.. Ingen kommer sakna er i alla fall :D
Tack för ordet!
ejinferno
Forumamatör
 
Inlägg: 1
Blev medlem: lör sep 15, 2012 9:22 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Svartvadet » lör sep 15, 2012 9:56 pm

Vad har hänt? Fyll gärna i mellan raderna tack!
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Modig » lör sep 15, 2012 10:07 pm

Va några som hailade i alla fall. Hög intelligensnivå på det...
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Användarvisningsbild
Modig
Forumentusiast
 
Inlägg: 327
Blev medlem: ons mar 23, 2011 11:04 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Svartvadet » lör sep 15, 2012 10:23 pm

Skämtar du? Portade på livstid för fan, skämmigt! :oops:
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav TwoTwo » lör sep 15, 2012 10:27 pm

Hur säkra är ni på att folk hailade? Kan det inte ha varit armviftning vid en växelramsa eller dylikt?
Användarvisningsbild
TwoTwo
Forumamatör
 
Inlägg: 210
Blev medlem: tis jul 26, 2011 2:19 pm
Ort: Småland

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » lör sep 15, 2012 10:32 pm

Tror inte att polisen ingriper om dom inte är säkra. Det är inte ok att heila, det är heller inte ok att sjunga "Alla suger kuk i Gbg". Irritationen var påtaglig på VS idag kan jag säga. Föräldrar spydde galla i kaffeköerna. Sånt här ställer inte LL sig bakom, vi vill inte bli förknippade med sådan här skit. Men det är ändå vi som får stå till svars gentemot folk i hallen, för det är LL som är VS.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav widiot » lör sep 15, 2012 10:44 pm

Jag är jävligt positiv till grupperingar som utvecklar läktarkulturen. Men då ska det göras med stil, respekt och proffsighet.

Tråkigt att man nu slår sig själva i ansiktet, rejält. Om detta stämmer.
Användarvisningsbild
widiot
Forumentusiast
 
Inlägg: 478
Blev medlem: sön jan 10, 2010 10:48 pm
Ort: Där lavinen faller ner

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Svartvadet » lör sep 15, 2012 10:48 pm

Från hjärtat nu: Jag är HELT för grupperingar, där folk med nya tankar och åsikter gör så att klacken tar kliv framåt. Att inte tycka det är att bakåtsträva - det vill man inte göra.

Men när folk börjar skrika könsord och heilar (hur jävlar pantad är man då?) så ska de uteslutas helt. Skulle jag varit i LL så skulle jag tagit upp detta med Öman och tagit bort klicken från hallen. De ska inte vara där och sabba för de som älskar att se hockey! Hockey ska ALLTID vara en fest - och som alla vet - de som förstör festen bli oftast utkastade.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Piggelin » lör sep 15, 2012 10:56 pm

Alfaxar på Svartvadet. :oops:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3846
Blev medlem: ons maj 21, 2003 9:51 pm
Ort: Växjö

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Delpan » lör sep 15, 2012 11:05 pm

så det räknas som att man heilar om man sträcker ut armen under en ramsa?? Är det bättre att man spelar fickpingis som resten av ll?
Delpan
Forumamatör
 
Inlägg: 32
Blev medlem: tis sep 27, 2011 3:07 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Modig » lör sep 15, 2012 11:11 pm

Så du tror polisen reagerar för att du sträcker ut en arm under en ramsa?? Säg till när du är tillbaks i verkligheten.
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Användarvisningsbild
Modig
Forumentusiast
 
Inlägg: 327
Blev medlem: ons mar 23, 2011 11:04 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Sura-pelle » lör sep 15, 2012 11:17 pm

Tragiskt att denna diskutionen ska återkomma gång på gång på gång och år efter år. Stäng av packet som inte kan sköta sig för fan så slipper vi avskrapet därinne. Hur många chanser har de fått?
Hur fan kan man stå och "haeila" i en arena?
Användarvisningsbild
Sura-pelle
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: tor maj 31, 2007 3:43 pm
Ort: Växjö

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav eddan » lör sep 15, 2012 11:20 pm

Kan nästan garantera att folket bara har viftat med armarna vid växelramsor eller felaktiga domslut.

Växjö Inferno står ej bakom rasism och våld.
Om nån har heilat som ni påstår får ni gärna ta kontakt med mig och visa vem det var så vi kan åtgärda detta.
support your local team

http://www.youtube.com/channel/UCfWuyo81RtX_OXmFvDuL3PQ
https://twitter.com/PsychoCircus__
http://psychocircustifo.se/
https://www.facebook.com/PsychoCircusTifo
Användarvisningsbild
eddan
Forumproffs
 
Inlägg: 529
Blev medlem: sön nov 06, 2005 7:24 pm
Ort: Wexio

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » lör sep 15, 2012 11:54 pm

Det åtgärdar polisen just nu, då dessa personer togs i förvar. Att heila är inte bara urbota dumt, utan också olagligt, och kan nog ses som både hets mot folkgrupp eller/och förargelseväckande beteende. Polis ingriper inte hur som helst i en arena så här, om det inte är allvar. Fler personer, föräldrar till barn etc har uppmärksammat heilningarna, så det blir bara patetiskt att försöka försvara dessa element med att dom bara viftat med armarna under en ramsa.

När det gäller påpekandet att att LL borde kontakta Öman i frågan så gjordes det redan under matchen. Det finns en kontinuerlig kontakt mellan LL och VLH på alla plan.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Daste » sön sep 16, 2012 12:00 am

Hoppas det inte ligger nån sanning i det som sägs. Det är inte vad man önskar sig på en premiärmatch precis.

Ett tips från en utomstående vore väl att undvika en rörelse som kan uppfattas som en heilning av oinsatta. Töntigt kanske men folks irritation spiller över på hela klacken, och börjar nån säga att lakejerna heilar under match så kan det bli ett jobbigt rykte att ha i bagaget för oss alla.

Annars var det bra drag idag, tills 3an kom.
Daste
Forumdemon
 
Inlägg: 1380
Blev medlem: ons sep 19, 2007 5:35 pm
Ort: Vxo

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 12:11 am

Jag vet inte varför du tog bort ditt inlägg Tallis, om du inte stod för det du skrev. Men det är ändå bedrövligt om du har den inställningen när du själv har små barn. Tyvärr, me not like.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav eddan » sön sep 16, 2012 12:40 am

Polisen radade upp Inferno medlemmar mot väggen utanför läktaren.
De letade efter en person som hotat en Frölunda supporter och som skulle vara klädd i en Inferno-tröja.
De visiterade och fotade/filmade alla gripna nere i källaren men alla släpptes då ingen stämde in på beskrivningen.

Att någon inom Inferno skulle ha gjort en hitlerhälsning påpekades inte ens av polisen...
support your local team

http://www.youtube.com/channel/UCfWuyo81RtX_OXmFvDuL3PQ
https://twitter.com/PsychoCircus__
http://psychocircustifo.se/
https://www.facebook.com/PsychoCircusTifo
Användarvisningsbild
eddan
Forumproffs
 
Inlägg: 529
Blev medlem: sön nov 06, 2005 7:24 pm
Ort: Wexio

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 12:56 am

Det var konstigt då det kom vissa telefonsamtal till personal inom VLH, från personer som satt hos polisen.

Nån som jag träffade efter matchen påpekade en rätt bra sak. Varför är det aldrig typ du och jag, eller tex Coffe vid trumman eller liknande som trycks upp mot väggen av polis, varför är det alltid samma personer??? Ja, det kan man fråga sig. Men dom har väl mest otur kanske.....
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Power Play » sön sep 16, 2012 7:25 am

Det är fruktansvärt tråkigt att sitta här och läsa om detta, MEN..... Samtidigt så tänker jag som så här, att fy fan vad skönt att det är en sån mängd motreaktioner på vår arena mot den här typen av avarter av människor som påstår sig tycka om hockey.

Jag såg tidigt dessa vedervärda heil-rörelser med armarna. Och att bara försöka påstå att detta är nån slags normal armrörelse vittnar bara om en extrem naivitet och okunskap. Jag kommenterade det till min sambo långt innan det blev rabalder, och jag kan bara säga att det var en mycket skön känsla att se dessa snorungar uppradade av vakter och polis längs väggen i pausen. Gott, tänkte jag. Reaktionen från folk kom omedelbart och distinkt. Skala bort det ruttna från våra läktare omedelbart, innan det får fotfäste och drar till sig mer ohyra.

Detta mina damer och herrar, gör att jag känner mig ändå rätt trygg med hur vår förening, vi och ordningsmakten hittills har tagit tag i dessa återkommande problem direkt. DET tycker jag är ruggigt skönt att se. Det kan komma att vara tungan på vågen när vi en dag ska summera ner historien på västra stå och kan konstatera att vi äger en BRA läktarkultur inom växjöhockeyn! Tänk om fler föreningar hade agerat så här i tid?

Och till alla er smågrabbar och vilsna halvfigurer som väljer att ingå i och försvara det här beteendet; en dag kommer i alla fall många av er att växa upp och bli riktiga män. Då kommer ni att översköljas av en helt ny känsla som ni ännu inte upplevt; mognad. Fram tills dess hoppas jag för er skull att ni inte hinner skada er själva allt för mycket, eller dra på er allt för många betungande erfarenheter på ert CV - som kan komma att belasta er när ni väl ska börja ett riktigt liv. Som vuxna män. Riktiga män.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav mezk » sön sep 16, 2012 7:30 am

Väl skrivet PowerPlay.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Användarvisningsbild
mezk
Forumamatör
 
Inlägg: 19
Blev medlem: tor maj 26, 2011 9:50 pm

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 9:30 am

En god sammanfattning av detta.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Delpan » sön sep 16, 2012 9:53 am

Modig skrev:Så du tror polisen reagerar för att du sträcker ut en arm under en ramsa?? Säg till när du är tillbaks i verkligheten.

Nej, det var inte det polisen reagerade över, det är bara ll som har gjort det
Senast redigerad av Delpan sön sep 16, 2012 10:01 am, redigerad totalt 1 gång.
Delpan
Forumamatör
 
Inlägg: 32
Blev medlem: tis sep 27, 2011 3:07 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Modig » sön sep 16, 2012 9:57 am

Säger du det så är det säkert så. Inte riktigt vad jag har hört. Men det finns ju olika syn på saker och ting även här, som i allt annat.
Senast redigerad av Modig sön sep 16, 2012 10:25 am, redigerad totalt 1 gång.
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Användarvisningsbild
Modig
Forumentusiast
 
Inlägg: 327
Blev medlem: ons mar 23, 2011 11:04 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav vlk » sön sep 16, 2012 10:12 am

Det är så trist för lakers och vi övriga åskådare att vi har fått in dessa samhällsfientliga element i vida arena. Bra jobb av polisen att tydligt markera att detta fan inte hör hemma på en arena (inte någonstans för den delen). Porta dessa grabbar hela säsongen från vida arena. Låt dem komma tillbaka nästa säsong. Då kanske det växt fram ett litet intresse för hockey i allmänhet och för lakers i synnerhet.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8400
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 10:24 am

Delpan skrev:
Modig skrev:Så du tror polisen reagerar för att du sträcker ut en arm under en ramsa?? Säg till när du är tillbaks i verkligheten.

Nej, det var inte det polisen reagerade över, det är bara ll som har gjort det


Säger du att det var detta LL reagerat över. Du anser då alltså att majoriteten av VS är LL, och det är smickrande, och till viss mån sant, då stödet för föreningen är stort. Detta kommer största delen från människor runt omkring, och även från sittplats. Om det sedan är av en annan orsak som polisen plockar in dom kommer nog att klarna inom kort, tro mig. Att LL reagerar är inte så konstigt, det gör VLH också. Av den enkla anledningen att reaktioner på allt detta kommer från deras kunder och våra medlemmar. Det innebär att vi måste agera på ett eller annat sätt, för att föra våra medlemmars talan, och VLH har 5600 kunder inne i arenan, och dom är 100% prioriterade framför 20-30 st oroselement.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Delpan » sön sep 16, 2012 10:32 am

PutteA skrev:
Delpan skrev:
Modig skrev:Så du tror polisen reagerar för att du sträcker ut en arm under en ramsa?? Säg till när du är tillbaks i verkligheten.

Nej, det var inte det polisen reagerade över, det är bara ll som har gjort det


Säger du att det var detta LL reagerat över. Du anser då alltså att majoriteten av VS är LL, och det är smickrande, och till viss mån sant, då stödet för föreningen är stort. Detta kommer största delen från människor runt omkring, och även från sittplats. Om det sedan är av en annan orsak som polisen plockar in dom kommer nog att klarna inom kort, tro mig. Att LL reagerar är inte så konstigt, det gör VLH också. Av den enkla anledningen att reaktioner på allt detta kommer från deras kunder och våra medlemmar. Det innebär att vi måste agera på ett eller annat sätt, för att föra våra medlemmars talan, och VLH har 5600 kunder inne i arenan, och dom är 100% prioriterade framför 20-30 st oroselement.

Är du helt seriös med att du ser det som en "heilning" när man sträcker ut armen under tex "kom igen lakers"? Tillbaka till sittplats. Snälla.
Delpan
Forumamatör
 
Inlägg: 32
Blev medlem: tis sep 27, 2011 3:07 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav TwoTwo » sön sep 16, 2012 10:35 am

Jag tyckte VI skötte sig bra, stöttade laget med flaggor, banderoller och hjälpte till att skapa den fantastiska stämningen som var dom två första perioderna.

Medans dom flesta i LL stog med händerna i fickorna hela matchen.
Användarvisningsbild
TwoTwo
Forumamatör
 
Inlägg: 210
Blev medlem: tis jul 26, 2011 2:19 pm
Ort: Småland

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav erst91 » sön sep 16, 2012 10:43 am

Jag stod bland inferno i första och andra perioden och såg inga heil-hälsningar. Det enda som kan lika en heil-hälsning är när vi kör kom igen Lakers och man tar i ordentligt, då åker högerhanden ut. Men att på en ståplatsläktare ta detta för en Hitler hälsning är enligt mig väldigt konstigt för då är jag nog den störste nazisten efter Hitler.

Polis påstod att en med infernotröja hade varit borta i Frölunda klacken och hotat dem. Något jag starkt tvivlar på då det för det första känns extremt svårt att komma ner där utan att någon vakt skulle reagerat. Vi sa att vi kunde samla ihop alla med inferno tröjor så kunde han få peka ut den som det var men det var inget alternativ.

På läktaren var inferno aktiva med hopp sång och flaggor. Flaggorna viftades det bara med i spelar avbrotten trots detta fick man höra " Tar du inte ner flaggan så smäller det". Detta var en liten orange blå vift flagga det handlade om.
Angående ramsor så var väl den enda olämpliga "alla suger kuk i Göteborg", enligt mig så är ju den ramsan lite med glimten i ögat och jag förstår inte hur de kan bli sånt liv om den, den kördes max 5ggr och då i ca 10 sek.
erst91
Forumamatör
 
Inlägg: 28
Blev medlem: tis feb 14, 2012 6:00 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav w0bben » sön sep 16, 2012 11:05 am

Jag tyckte det var rätt bra tryck och så, men vafan... De som hördes var ju inferno, för de är de enda som vågar skrika i ramsorna. Jag satt för första gången i Vida arena igår, har alltid stått annars.

Men, kan de inte bara bygga sittplats på vänster sidan utav ingången? Det är ju pinsamt hur ingen där sjunger. De betalar cirka hälften av en sittplats biljett för att få gå på sitt förhoppningsvis favoritlag. Då kan man väl iaf försöka ta och sjunga med. När någon hoppramsa går igång, då ser man hur några runt trumman, och inferno gänget hoppar. INGEN ANNAN, inte en enda på vänster sidan av ingången. Vi borde sätta upp en pall där så en annan klackledare kan stå där och mana på folket som står och har kafferaster hela perioderna där.

Det fanns inga ståplats biljetter kvar så jag kunde inte köpa någon, men om jag hade fått tag på en, då jävlar hade jag ställt mig på vänster sidan och kört som bara den, det kommer att hända nästa hemmamatch iaf! Kommer dra med mig ett gäng och skrika, klappa och hoppa sönder hela matchen.
Användarvisningsbild
w0bben
Forumamatör
 
Inlägg: 225
Blev medlem: lör sep 15, 2012 11:56 am

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 11:09 am

Modig skrev:Är du helt seriös med att du ser det som en "heilning" när man sträcker ut armen under tex "kom igen lakers"? Tillbaka till sittplats. Snälla.


Jag har ingen åsikt om det, utan avvaktar vad som kommer från VLH och Polis, samt vad våra medlemmar berättar för oss. Jag såg inte själv detta då jag står lite fel på läktaren för att se vad VI gör, däremot krävs det bara normalhörsel för att höra vad dom sjunger.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Perra12 » sön sep 16, 2012 11:13 am

Att någon heilade har jag med mycket svårt att tro. Och gjorde någon det så finns det på film då både hemma och borta klacken filmas under hela matchen i vida!
Jag har pratat med flera personer som stod både nedanför och ovanför Inferno under matchen och ingen av dom säger sig ha sätt någon stå och göra en hitler-hälsning.
Alltså så är jag mycket tveksam till att det hänt, MEN! Jag kan ha fel och någon KANSKE gjorde det och om någon nu gjort det så syns det som sagt på bilder/film.
Så tills det är bevisat är det helt ondöigt att folk sitter här och skriver vad dom hört för det spär ju bara på rykterna och allt blir värre!

Angående att polisen tryckte upp flera V.I medelemmar mot väggen efter andra perioden (bland annat mig som dom högg tag i direkt när jag kom ner ifrån läktaren) var som sagt att någon med svart tröja varit och hotat en frölunda supporter. Vilket dom kom fram till var inte någon av oss och vi sa även att OM detta stämmer och det nu visar sig i efterhand vara någon i V.I som hotat en person så vill vi veta vem det är och ta hans tröja ifrån han för han är ALDRIG mer välkommen hos V.I och vi vill aldrig mer ha med han att göra för vi står INTE bakom sådant!!

Detta var vad som hände och jag ville ha det sagt då polisens agerande igår inte hade med den påstådda hitler-hälsningen att göra!! Så som sagt nu tycker jag vi alla väntar på vad polisen och Lakers ska göra och slutar spekulera i det!
Perra12
Forumamatör
 
Inlägg: 6
Blev medlem: sön sep 16, 2012 10:55 am

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 11:20 am

Jag håller med, och det gör dom flesta, att VI gör det riktigt bra på läktaren. Och LL är så pass ärliga att uppskatta det VI hjälper till med på läktaren, och hade det bara varit för den sakens skull hade vi haft sveriges outstanding bästa hemmastå och klack alla kategorier. Men ska viu acceptera den typen av läktarkultur där hatramsor, ramsor med könsord är huvudtemat, så kan vi omedelbart be Anders Öman och VLH minska ner Västra Stå med hälften och göra om till sittplats, för annars kommer denna sektion inom en snar framtid gapa tom, endast innehållande folk som majoriteten av hallen inte vill lyssna till. Och tyvärr är det nog så att i förlängningen kommer stora delar av arenan att gapa tom. Växjö accepterar inte den här typen av läktarkultur. Jag kan säga att när jag kom till jobbet dagen efter Öster premiärspelat på MSHA så var det enda som diskuterades dessa jävla blöjramsor. Man möter IFK Värnamo och sjunger vi hatar kalmar. Folk sitter på en arena och skakar på huvudet, men ingen av dessa element uppfattar över huvudtaget att majoriteten runt omkring spy på deras uppträdande. Samma sker i Vida Arena.

Beklagligt.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Svartvadet » sön sep 16, 2012 11:22 am

erst91 skrev:Angående ramsor så var väl den enda olämpliga "alla suger kuk i Göteborg", enligt mig så är ju den ramsan lite med glimten i ögat och jag förstår inte hur de kan bli sånt liv om den, den kördes max 5ggr och då i ca 10 sek.


Men är du helt jävlar efterbliven eller? Läs det som skrivs för fan... Vem fan sjunger om att suga kuk till motståndet?! Och hur lyckas man få det till "Glimten i ögat"? Har du en sådan råtthjärna så får du gladligen hänga med Black Army istället. För enligt vår stadgar så gör vi INTE sånt. Har aldrig gjort och kommer ALDRIG att göra.

Sen är det dags för er att börja fatta att ni sabbar enbart för Lakers så som ni håller på. LL har byggt upp en väldigt fin produkt i Sverige, där hockey är tokskoj. Detta i samband med att Lakers spelar bra = Kunder för Lakers. Vad händer då i ditt råtthuvud när ni gör sånt här? Jo, Lakers tappar kunder som inte vill gå dit pga att ni ska skrika könsord...
Senast redigerad av Svartvadet sön sep 16, 2012 11:25 am, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav w0bben » sön sep 16, 2012 11:25 am

Svartvadet skrev:
erst91 skrev:Vad händer då i ditt råtthuvud när ni gör sånt här? Jo, Lakers tappar kunder som inte vill gå dit pga det.


Bra, då kanske vi får några som sjunger istället för fikar.
Användarvisningsbild
w0bben
Forumamatör
 
Inlägg: 225
Blev medlem: lör sep 15, 2012 11:56 am

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 11:32 am

w0bben skrev:
Svartvadet skrev:
erst91 skrev:Vad händer då i ditt råtthuvud när ni gör sånt här? Jo, Lakers tappar kunder som inte vill gå dit pga det.


Bra, då kanske vi får några som sjunger istället för fikar.


Ganska korttänkt då kunden inte bara är den som köper en kopp kaffe i pausen eller äter en bit mat, utan den som löser entré över huvudtaget till matcherna. Det är Lakers kunder, dom som kommer dit och betalar för sig.
Och dom är ett krav för att vi ska kunna fortsätta att spela i finrummet.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Nästa

Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster