växjö inferno vilket skämt

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav friberg » sön sep 16, 2012 11:38 am

vad har den gamla goda tiden tagit vägen då alla drog åt samma håll?
hur faan kan folk stå å sjunga suga kuk å dylikt på VS när det står små barn , killar och tjejer samt små pojkar och flickor som får höra dessa sketna verser fy faan skärp till er , det hör inte hemma på läktaren.
häng gärna med i ramsorna som körs el dra igång vettiga ramsor men knip käft om ni ska börja sjunga såna skitsaker som suga kuk.
det är ju faan så man skäms när man står på VS å hör detta och ja förstår inte hur dessa personer kan tycka det är kul för det förstör ju hela stämningen och förstör för alla andra framförallt förstör det Lakejernas rykte som de byggt upp .
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Perra12 » sön sep 16, 2012 11:45 am

PutteA du är väl moderator?
I så fall tycker jag du låser denna tråden då nivån är för låg nu ifrn BÅDA håll.
Som jag skrev innan sluta spekulera och tjabba!
Låt polisen och Lakers reda ut det här nu. Sen ta ett evetuellt möte där V.I, LL, Lakers och polis medverkar så får alla säga sitt och hur dom upplevde händelsen och matchen.
Perra12
Forumamatör
 
Inlägg: 6
Blev medlem: sön sep 16, 2012 10:55 am

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav vlk » sön sep 16, 2012 12:09 pm

Ja, det är onekligen en nivå här inne nu som inte är värdigt. Trist att lakers annars så fina klack ska förknippas med sådant här trams och pinsamhetet.
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8401
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 12:10 pm

Tänker inte hindra en debatt. Vi lever i en demokrati där debatt på rätt nivå är en självklarhet. VLH, LL och Polis kommer ändå gå igenom detta minutiöst. Det jag vet är att tankar och irritation från folk i arenan strömmar in till både LL och VLH.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav alfax » sön sep 16, 2012 12:22 pm

Helt rätt Putte....Själv tycker jag det är för j...igt att det goda rykte LL byggt upp över hela hockey-Sverige är på väg att raseras om detta får fortsätta.Hoppas LL och VLH tar tag i detta ordentligt och det är jag övertygad om att de kommer att göra.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11960
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav friberg » sön sep 16, 2012 12:23 pm

om det inte redan är raserat
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Perra12 » sön sep 16, 2012 12:36 pm

Okej.
Nu ligger en film uppe på Youtube ifårn introt samt lite sång ifårn matchen igår.
Jag har kollat igenom den då V.I sommas in några gånger och det enda som jag tycker KAN LIKNA EN HITLER HÄLSNING är 50 sekunder in när anders dra igång "Kom igen lakers!" och några i V.I sträcker ut armarna.
Men efter att jag kollat noga flera gånger så tycker jag det ser ut som att dom flesta nävarna är knutna och även några sträcker ut båda armarna. Villket många gjorde aoutomatiskt när dom tog i.
Jag tycker personligen som sagt att jag inte hittar någon som Hielar rakt ut. Vad säger ni andra?

Här är klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=5UmW9-YhRsI&feature=plcp
Senast redigerad av Perra12 sön sep 16, 2012 12:57 pm, redigerad totalt 1 gång.
Perra12
Forumamatör
 
Inlägg: 6
Blev medlem: sön sep 16, 2012 10:55 am

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Kloker » sön sep 16, 2012 12:38 pm

Men vilken jävla dagistråd. Om nu någon har sett har något som ingen annan har sett - men ändå sett - lös det då för i helvete via pm. Eller lås tråden. INGEN bra reklam detta för elitserieportalen -> Växjö Lakers & LL.

Vissa av förståsigpåarna ska nog ta av sig tuppkammen och bete sig som män istället. Fronta vedebörande för att få svar på tal. Att lira top notch bakom tangentbordet och ordbajsa en massa luftiga och tamiga högersvängar och tillrättavisningar är pinsam läsning.

Svartisen, capicé?

:asshole:
Senast redigerad av Kloker sön sep 16, 2012 12:45 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Coffe #800 » sön sep 16, 2012 12:43 pm

Håller med Kloker... de blir ju såhär när man inte kan föra en normal konversation... utan man måste hacka på andra saker för att skydda sig själva.
" titta här titta här - jag ser INGEN som gör ett hitler hälsning... där emot så ser det faktiskt ut som att Anders 83 gör en liten tendens till Hitler hälsning där i några sekunder och han är ju med i LL och är klackledare..."

Hör ni inte själva hur jävla illa de låter?

Ska ni debattera om detta så gör de på en vettig nivå för helvete !
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 10695
Blev medlem: tis nov 09, 2004 4:56 pm
Ort: Växjö Stad

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Perra12 » sön sep 16, 2012 12:53 pm

Coffe #800 skrev:Håller med Kloker... de blir ju såhär när man inte kan föra en normal konversation... utan man måste hacka på andra saker för att skydda sig själva.
" titta här titta här - jag ser INGEN som gör ett hitler hälsning... där emot så ser det faktiskt ut som att Anders 83 gör en liten tendens till Hitler hälsning där i några sekunder och han är ju med i LL och är klackledare..."

Hör ni inte själva hur jävla illa de låter?

Ska ni debattera om detta så gör de på en vettig nivå för helvete !

Förlåt coffe men vem har sagt något om vad anders gör?
Perra12
Forumamatör
 
Inlägg: 6
Blev medlem: sön sep 16, 2012 10:55 am

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Perra12 » sön sep 16, 2012 12:55 pm

Om du syftar på mitt inlägg så menade jag inte vad anders gör när han drar igång ramsan!
utan att några i V.I sträker ut armanra när anders drar igång ramsan!!

Ber om ursäkt ifall jag var lite otydlig där.
Men jag håller soms agt med omatt nivån är för låg här nu!
Bättre alla inblanddade har ett möte.
Perra12
Forumamatör
 
Inlägg: 6
Blev medlem: sön sep 16, 2012 10:55 am

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav TwoTwo » sön sep 16, 2012 1:05 pm

Denna tråden är ett bevis på att LL gör allt för att smutskasta och kasta skit på oss!
Användarvisningsbild
TwoTwo
Forumamatör
 
Inlägg: 210
Blev medlem: tis jul 26, 2011 2:19 pm
Ort: Småland

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 1:15 pm

TwoTwo skrev:Denna tråden är ett bevis på att LL gör allt för att smutskasta och kasta skit på oss!


Förklara det är du snäll!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav widiot » sön sep 16, 2012 1:16 pm

Herregud, klart man ska vifta med armarna. Det ger en snyggare effekt. Är väl den okunniga publiken med klappor och popcorn i handen som tror något annat.. Åtminstone börjar jag tro det.

Men eftersom detta är en tråd för spekulationer kanske den bör läggas ned.
Användarvisningsbild
widiot
Forumentusiast
 
Inlägg: 478
Blev medlem: sön jan 10, 2010 10:48 pm
Ort: Där lavinen faller ner

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav TwoTwo » sön sep 16, 2012 1:24 pm

PutteA skrev:
TwoTwo skrev:Denna tråden är ett bevis på att LL gör allt för att smutskasta och kasta skit på oss!


Förklara det är du snäll!!!


Att man startar en tråd enbart för att spy galla över vår gruppering. Samt hitta på massa rykten om att vi är Nazister m.m. säger väl en hel del?
Användarvisningsbild
TwoTwo
Forumamatör
 
Inlägg: 210
Blev medlem: tis jul 26, 2011 2:19 pm
Ort: Småland

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 1:32 pm

För det första så är den som startade tråden anonym och säkert en nyreggad forumanvändare sim bara ville in och tala om vad han, och många med honom tyckte om gårdagen. För det andra så mig veteligen är du den första i den här tråden som använder ordet Narzist. Sen är det många som uppfattat att någon eller några gör Heil rörelser på läktaren, och detta debatteras. LL lyssnar på vad folk säger, men tar inte ställning i den frågan då vi inte vet! Däremot vet vi var vi står i frågan om den skulle vara sann. Det vi däremot vet är vad vi hörde igår, saker som strider mot LL:s stadgar som är en viktig del i partneravtalet med VLH som ritades under 2001.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav teddy » sön sep 16, 2012 1:41 pm

Stog mitt i smeten igår och kan säga att det var ett sjukt jävla tryck igår.
Såg ingen som gjorde någon heil hälsning igår. Men det är svårt att se när man är mitt i smeten och lite på lördagslyset :)
Väldigt tråkigt OM det nu var någon som gjorde det och ska därefter med få konsekvenserna. Men detta är ju bara spekulationer.
Däremot när jag kom ut i andra periodpausen så ser jag ett stort tumult och folk blir utslängda. Eftersom jag ogillar orättvisor och har ett relativt stort civilkurage så ifrågasatte jag varför vissa åkt ut samt hanteradet av situationen. Det hade jag själv uppskattat om jag var den som blev illa behandlad.
Detta skulle jag inte ha gjort:) två vakter sa till mig att det ska du fan skita i. Och så slängde dom ut mig med :)
Men nu har jag lärt mig. Jag ska aldrig mer ifrågasätta vakter mer oavsett.inte ens om dom misshandlar en stackare eller hoppar på oskyldiga med batong. Jag ska bara gå därifrån lugnt och stilla tyst som en mus.
Det vakterna sa i alla fall va att ett antal personer blev utslängda eftersom en person i svårt tröja hade hotat en Frölunda supporter. Inget om något hailande. Men dom sa även att den svartklädda person även kunde ha varit en sittplats människa:)
Fast jag är inte bitter. Gick runt hörnet och blev insläppta igen av en snäll matchvärd . Ps att sitta på sittplats är ju sjukt tråkigt :)
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav erst91 » sön sep 16, 2012 2:02 pm

Positiva saker som Växjö inferno gjorde igår:
*Hade marsh från stan upp till arenan som verkade vara uppskattad av flertalet bilister m.m som tutade och vinkade när vi gick där och sjöng och viftade flaggor m.m.
* Skapade ett riktigt grymt drag med sång och hopp på läktaren. (Heilade för fullt när kom igen Lakers kördes måste ju tilläggas!)
* Viftade flaggor, enbart i spelets pauser(trots detta blir man hotad).

Negativa saker:
* Sjöng alla suger kuk i Gbg någon enstaka gång.
* Någon enskild individ i svart tröja var borta och hotade frölunda klacken, vilket gör att polisen plockar ner ca 10 personer med inferno tröjor och trycker upp mot väggen och slänger ut ur arenan. Man kan dock inte visa vem det var eller om de ens var någon med inferno tröja, MYCKET konstigt agerande från polisen.
erst91
Forumamatör
 
Inlägg: 28
Blev medlem: tis feb 14, 2012 6:00 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Lakersfan_03 » sön sep 16, 2012 2:04 pm

Jag har valt att inte skriva här på länge av flera olika anledningar. Men en dels okunskap i den här tråden är skrämmande faktiskt. En del av dina svar Putte visar att du verkligen är en bakåtsträvare, och om LL ville se framåt istället för bakåt så hade man kanske också utvecklat sin klackverksamhet och Inferno hade inte behövs ens. Att påstå folk som gör en rörelse i samband med KOMIGEN LAKERS visar bara vilken okunskap man har om läktarkultur. Det är en helt naturlig rörelse i de som vill skapa en fantastisk stämning. Sen så tar LL tillfälle i akt att klanka ner på precis allt som är nytt, inte konstigt att stämningen börjar avta på matcherna och då är det enklast att skylla på ett gäng unga personer vid namn Växjö Inferno.

Sedan påstår folk att poliserna aldrig gör fel och varför poliserna aldrig skulle plocka t ex Coffe eller dig själv Putte, ja du kan väl ställa dig den frågan själv? Jag själv är inte född i Sverige jag blir upptryckt mot väggen av poliser som har en jävligt taskig attityd, när man frågar vad det är frågan om så säger dom håll käften annars åker du in i häktet. Är det så man ska bemöta supportrar? Och om det nu stämmer som du säger, att folk hailade? Vad gör då jag där? De hade tillochmed plockat ner en mörkhyad person... Det säger väl det mesta om okunskapen. Vad det egentligen handalde om vet ingen. Riktigt pinsamt att flera inom LL står och spottar skit över oss verbalt när vi blir helt felaktigt behendlade av poliserna. När ni inte ens vet ett skit av vad som har hänt . Det är så typiskt LL att uppfatta allt på sitt egna sätt, för ni tror att om ni sänker andra så höjer ni er själva, det är precis tvärtom.

När till och med Lillklonis står och försöker skydda oss framför poliserna så kan man förstå att tillochmed han tyckte att det var konstigt att vi blev behandlade sådär. Respekt åt dig Lillklonis!! Men juste han sitter inte heller kvar i styrelsen, härligt LL :ok:

Men fortsätt ni att att ifrågasätta och klanka ner på Inferno. Antingen lyckas ni en dag att få ner en ung gruppering som vill höja stämningen, eller så blir det precis tvärtom, att det blir ännu fler och att det blir ännu värre. Istället för att försöka komma på ett samarbete när det nu finns ett yngre gäng individer som vill ha en egen gruppering, så ifrågasätter ni allt innan ni ens vet sanningen. Vad händer den dagen ni äldre inte orkar stå i klacken mer? Vilka ska ta tag i det då? Ja en viss ramsa var onödig igår men det var lördagsmatch och folk var, som malmström sa, på lyset. Väldigt många LL medlemar har också skrikit en del opassande saker men det är ingen som tagit tag i det, folk har skrattat istället. Att domaren har stor näsa, att domaren är en bananplockare, och allt vad det innebär.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 2:17 pm

Tycker du att sjunga "Hata hata hata Gbg" och "Alla suger kuk i Gbg" är framåtsträvande supporterkultur, så är jag gärna bakåtsträvare 7 dar i veckan.

Och om du läser lite noggrannare vad bl.a jag har skrivit tidigare i denna tråd och har lite mer öppet sinne än vad du nu har så upptäcker du kanske att jag påtalat vilket grymt tryck denna grupp hjälper till att skapa på VS. Men att detta då skulle legalisera dumheter som varken vi eller VLH ställer sig bakom så är du bra naiv. Jag påtalar också från LL sida att vi inte tagit ställning i frågan om heilandet utan har bara fått till oss från olika håll, både från ståplats och sittplats. Vi studerar också den film som finns ute och det är mycket svårt att se om vad detta är för rörelser. Däremot vet vi med bestämdhet vart vi står i frågan om den är sann. Däremot påtalade jag att de sånger jag citerade för dig strider mot våra stadgar, och det vi en gång avtalat med VLH. Om du uppfattar detta som att jag är bakåtsträvare så får det stå för dig. Tills den dagen det står inskrivet i LL:s stadgar att den här typen av ramsor inte är nått vi ska hålla på med, så är det min och övriga inom LL:s förbannade skyldighet att följa. Den dag vi bortser från det, bryter vi också ingått avtal med VLH.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Modig » sön sep 16, 2012 2:21 pm

Lakersfan_03 skrev:Jag har valt att inte skriva här på länge av flera olika anledningar. Men en dels okunskap i den här tråden är skrämmande faktiskt. En del av dina svar Putte visar att du verkligen är en bakåtsträvare, och om LL ville se framåt istället för bakåt så hade man kanske också utvecklat sin klackverksamhet och Inferno hade inte behövs ens. Att påstå folk som gör en rörelse i samband med KOMIGEN LAKERS visar bara vilken okunskap man har om läktarkultur. Det är en helt naturlig rörelse i de som vill skapa en fantastisk stämning. Sen så tar LL tillfälle i akt att klanka ner på precis allt som är nytt, inte konstigt att stämningen börjar avta på matcherna och då är det enklast att skylla på ett gäng unga personer vid namn Växjö Inferno.

Sedan påstår folk att poliserna aldrig gör fel och varför poliserna aldrig skulle plocka t ex Coffe eller dig själv Putte, ja du kan väl ställa dig den frågan själv? Jag själv är inte född i Sverige jag blir upptryckt mot väggen av poliser som har en jävligt taskig attityd, när man frågar vad det är frågan om så säger dom håll käften annars åker du in i häktet. Är det så man ska bemöta supportrar? Och om det nu stämmer som du säger, att folk hailade? Vad gör då jag där? De hade tillochmed plockat ner en mörkhyad person... Det säger väl det mesta om okunskapen. Vad det egentligen handalde om vet ingen. Riktigt pinsamt att flera inom LL står och spottar skit över oss verbalt när vi blir helt felaktigt behendlade av poliserna. När ni inte ens vet ett skit av vad som har hänt . Det är så typiskt LL att uppfatta allt på sitt egna sätt, för ni tror att om ni sänker andra så höjer ni er själva, det är precis tvärtom.

När till och med Lillklonis står och försöker skydda oss framför poliserna så kan man förstå att tillochmed han tyckte att det var konstigt att vi blev behandlade sådär. Respekt åt dig Lillklonis!! Men juste han sitter inte heller kvar i styrelsen, härligt LL :ok:

Men fortsätt ni att att ifrågasätta och klanka ner på Inferno. Antingen lyckas ni en dag att få ner en ung gruppering som vill höja stämningen, eller så blir det precis tvärtom, att det blir ännu fler och att det blir ännu värre. Istället för att försöka komma på ett samarbete när det nu finns ett yngre gäng individer som vill ha en egen gruppering, så ifrågasätter ni allt innan ni ens vet sanningen. Vad händer den dagen ni äldre inte orkar stå i klacken mer? Vilka ska ta tag i det då? Ja en viss ramsa var onödig igår men det var lördagsmatch och folk var, som malmström sa, på lyset. Väldigt många LL medlemar har också skrikit en del opassande saker men det är ingen som tagit tag i det, folk har skrattat istället. Att domaren har stor näsa, att domaren är en bananplockare, och allt vad det innebär.



Lider med er om ni blivit illa behandlade av polisen. Tråkigt i så fall. Så får det inte gå till. Man måste kunna diskutera med poliser utan att få ett "håll käften" i ansiktet.
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Användarvisningsbild
Modig
Forumentusiast
 
Inlägg: 327
Blev medlem: ons mar 23, 2011 11:04 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Lakersfan_03 » sön sep 16, 2012 2:31 pm

Putte:
Ramsan med könsordet håller jag med om att den var onödig. Om däremot 50 personer vill sjunga Hata göteborg, låt dem?
Hur försvarar du när vi i Kvalserien, (300-400 personer) sjunger vi HATAR Leksand, och tillochmed Coffe trummar på det? Hur skiljer det sig från Hata Göteborg tycker du? Eller är DET okej, enbart för att Lakers Lakejer medlemmar sjöng vi Hatar Leksand? Och det var inte enbart 50 personer som sjöng det eftersom Leksingar som kollade på Tvn skrev om det efter matchen, hur vi kunde sjunga vi hatar Leksand, så det hördes klart och tydligt.
Som jag sa, ni har er egna uppfattning, och det känns som att en del saker är mer okej, beroende på vem det kommer ifrån.

Modig:
Det var helt fel behandling, det var tillochmed en kille med bangage runt sin arm som han nyligen opererat, han blev intryckt mot väggen så hårt, så man kunde tro att han hade slagit till någon polis, när dennes far försöker skydda sin son och säger vad gör ni, ni ser väl att han har opererat sin hand, så blir även dennes far intryckt upp mot väggen. Så jag hoppas inte att alla tror att polisen är helt felfria för det är dem långt ifrån.
Ni har videos över hela youtube hur de misshandlar Djurgårds-supportrar på läktaren helt oprovocerat! Jag undrar vad som sker den dagen en LL-medlem blir behandlad på det här sättet? Kommer ni ta det på större allvar då?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 2:39 pm

Vet inte vad du dillar om när det gäller Leksand. Vi har sedan LL:s grundande varit klart motståndare till alla hatramsor. Om nu Coffe trummade i en sådan ramsa är jag 100% säker på att han gjorde det i första hand för att försöka kväva ramsan, inte stödja den! Stå för det ni gör istället för att ställa saker mot varandra och på sin spets! Det blir lite löje över det.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav TwoTwo » sön sep 16, 2012 3:03 pm

Har ni glömt den klassiska Jesper Ollas ramsan som var poppis hos lakejerna för några år sedan? ;)
Användarvisningsbild
TwoTwo
Forumamatör
 
Inlägg: 210
Blev medlem: tis jul 26, 2011 2:19 pm
Ort: Småland

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 3:18 pm

Som sagt, när man sätter saker på sin spets är det lätt att det blir ett löje över det.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

växjö inferno vilket skämt

Inläggav PutteA » sön sep 16, 2012 3:35 pm

Elitsidan.se hyllar svenska hockeysupportrar och dess kultur. Jag tror han talar för majoriteten av dagens hockeypublik!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Coffe #800 » sön sep 16, 2012 4:31 pm

Diggar när ni plockar in mig i diskussionen när jag inte ens är med och debatterar.... är jag LL?
Tufft som fan i så fall....
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 10695
Blev medlem: tis nov 09, 2004 4:56 pm
Ort: Växjö Stad

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Anders83 » sön sep 16, 2012 5:00 pm

Heilrörelser på ståplats så jag knappast. Däremot när folk sträcker ut handen i växelramsor men det ger ju en visuell effekt och om alla svarat upp så hade det sett fränt ut!

Tramsigt påhopp och ett ganska grovt sådant med tanke på att det gäller hets mot folkgrupp!

alla suger kuk i göteborg och hatramsor i övrigt känns inte som att det tillför något alls ärligt talat och det ger mer irritation än stämning när 20 st apor agerar .

Likaså att det är bara Inferno som hörs i ramsorna? Kyss mitt håriga arsle det är en aktiv minoritet som även i motgång står som fågelholkar 20 pers skapar inte den magin som uppstår så fäll ner pungen och landa.

I övrigt så är det bara trevligt med hoppande och högt sjungande i ramsorna sen om de heter LL eller VI06 skiter jag blankt i bara nivån är okey.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Klonis » sön sep 16, 2012 5:05 pm

Att ni bara orkar
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav tiina » sön sep 16, 2012 5:24 pm

Klonis skrev:Att ni bara orkar



Håller med dig Klonis!
tiina
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 215
Blev medlem: fre sep 24, 2010 9:53 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Bamse_78 » sön sep 16, 2012 7:00 pm

Om det nu är några som har gjort nått olagligt så hoppas jag dom blir straffade därefter. Om polisen har begått tjänstefel så hoppas jag dom blir straffade därefter.
Sen hoppas jag att den majoritet av människor som kommer till västra stå och hjälper till med den positiva stämningen fortsätter att komma och stå upp för vårt älskade lag trots eventuella tråkigheter som kanske har hänt eller kanske händer i framtiden.
Användarvisningsbild
Bamse_78
Forumproffs
 
Inlägg: 714
Blev medlem: lör dec 29, 2007 1:45 pm
Ort: Alvesta

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Modig » sön sep 16, 2012 7:08 pm

Bamse_78 skrev:Om det nu är några som har gjort nått olagligt så hoppas jag dom blir straffade därefter. Om polisen har begått tjänstefel så hoppas jag dom blir straffade därefter.
Sen hoppas jag att den majoritet av människor som kommer till västra stå och hjälper till med den positiva stämningen fortsätter att komma och stå upp för vårt älskade lag trots eventuella tråkigheter som kanske har hänt eller kanske händer i framtiden.


Detta...
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Användarvisningsbild
Modig
Forumentusiast
 
Inlägg: 327
Blev medlem: ons mar 23, 2011 11:04 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Bamse_78 » sön sep 16, 2012 7:20 pm

Detta....
Vadå?
Användarvisningsbild
Bamse_78
Forumproffs
 
Inlägg: 714
Blev medlem: lör dec 29, 2007 1:45 pm
Ort: Alvesta

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Modig » sön sep 16, 2012 7:39 pm

Höll med dig. :)
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Användarvisningsbild
Modig
Forumentusiast
 
Inlägg: 327
Blev medlem: ons mar 23, 2011 11:04 pm

Re: växjö inferno vilket skämt

Inläggav Daste » sön sep 16, 2012 10:14 pm

Saxar på anders och bamse och påpekar igen;

Det vore kanske smart att välja en annan armrörelse som inte kan misstolkas. Att det påpekas är illa nog, så är ni taktiskt smarta i VI så bemöter ni det hela med att ursäkta sig om nån misstolkat era rörelser och nämna det för övriga i VI. Så bygger ni lite goodwill.

Ni tycker väl säkert att det känns som ett påhopp, men tänk på att de flesta på sittplats säkert inte vet skillnaden på de olika föreningarna. Utan skiten hamnar till slut på oss alla. Altså angår det också oss alla.
Daste
Forumdemon
 
Inlägg: 1380
Blev medlem: ons sep 19, 2007 5:35 pm
Ort: Vxo

FöregåendeNästa

Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster