till er i PCT

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: till er i PCT

Inläggav Lillklonis » lör jan 03, 2015 8:27 pm

Man kan visst köra den när vi leder. Vi har haft det tufft hemma o behövde en seger då är det viktigt att hålla igång publiken och det är den ramsan som tänder både sittplats o laget.
Hade vi haft 5 raka hemmasegrar så hade jag tyckt det va konstigt men nu behövde vi verkligen vinna och då är det helt rätt att köra kom igen lakers när vi leder.
"fest med lakers lakejer;)"
Lillklonis
Forumdemon
 
Inlägg: 1726
Blev medlem: mån feb 03, 2003 2:52 pm
Ort: Vitteryd

Re: till er i PCT

Inläggav alfax » lör jan 03, 2015 9:26 pm

Tack vare vi körde den vid ledning så blev det inte det försiktiga spel när vi när vi är ledning i sista periodenl vi brukar se, nu lyftes laget av stödet från läktarna .TACK alla som hjälpte till med ramsan.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11960
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: till er i PCT

Inläggav Aleks » sön jan 04, 2015 1:39 am

Tycker "kom igen Lakers" är ett viktigt ess att ha i rockärmen. Idag överanvändes den däremot, och sanningen är som flera påpekat att trycket i ramsan dör ganska fort och så är det de vanliga som sjunger eller snarare skriker som det blir med en ramsan. Det tar oerhört mycket mer på rösten att köra den så förstå frustrationen när man vill köra den genom en hel period.

Det här med att sittplats går igång känns som lite av en myt. Gick med familjen på en match innan jul och valde sittplats. Tänkte att det skulle bli kul att höra hur klacken låter från sitt och få sjunga med därifrån. Till min stora förvåning var det bara jag som var med på "hela vida är ni klara" och ganska snart insåg jag att det finns ingen som bryr sig om att skapa stämning på sittplats (inte den kvällen iaf) och då satt jag ändå på J2.

Det verkar nu finnas lite olika viljor på Västra men kan säga att vi behöver alla enade om det ska bli grym stämning. Olika åsikter för man däremot gärna ha :wink:
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: till er i PCT

Inläggav mollers » mån jan 26, 2015 9:44 pm

Aleks skrev:
Det verkar nu finnas lite olika viljor på Västra men kan säga att vi behöver alla enade om det ska bli grym stämning. Olika åsikter för man däremot gärna ha :wink:


Får man? :roflol: :bash: :clap:
mollers
Forumdemon
 
Inlägg: 1642
Blev medlem: lör nov 08, 2008 2:20 pm

Föregående

Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster