Meningen med supporterförening ?

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Lillklonis » fre feb 10, 2012 4:19 pm

Malmström vi är lätt topp 3 i Elitserien! Har varit på plats i alla arenor förutom Skellefteås och hört vartenda klack i elitserien och ja kan inte säga någon förutom Järnkaminerna som håller den nivån vi gör!!
"fest med lakers lakejer;)"
Lillklonis
Forumdemon
 
Inlägg: 1726
Blev medlem: mån feb 03, 2003 2:52 pm
Ort: Vitteryd

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Lakersfan_03 » fre feb 10, 2012 4:45 pm

Går inte att bedöma på det sättet heller Lillklonis. Tänk om två Timråsupportrar varit över hela Sverige. Tror du dom tycker det är bästa trycket när de är hos oss här?? Ifrågasätter inte att vi är topp3, men det måste nog till en bättre undersökning än att vara i alla arenor en match.
Kolla ett lag som spelar 11 hemmamatcher mot 11 olika motståndare, då går det att dra en slutsats. Finns fler klackar i Elitserien som håller bra nivå. Vi är bra och ska utgå efter att vilja bli ännu bättre, helt enkelt att bli bäst.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Anders83 » fre feb 10, 2012 4:47 pm

Fortfarande väntar jag på något konstruktivt till att förbättra saker och ting Malmström .

Eget ansvar och våga räcker ju sådär långt kan jag tycka.


Nya ramsor är mitt förslag till en bra början.

De gamla blir kanske lite tjatiga även om de inte är direkt dåliga ?

De 2 senaste... ssssshyyyyschcchchchchh samt lambadavarianten tycker jag har funkat sådär och tror inte det beror på inlärningsförmåga utan att de kanske helt enkelt suger fett för VS .

Något annat som folk i allmänhet kan associera till kanske i textväg och sen är det ju inte bara att slänga iväg något och sen bitcha om att folk inte vill .

Lägg ner energi och en rejäl tanke bakom så kanske det lyckas något bättre än att tro att sydeuropa intar läktaren med storm.




Och ditt förslag var nu igen ?
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Meningen med supporterförening ?

Inläggav PutteA » fre feb 10, 2012 4:53 pm

Fick aldrig nått svar på min fråga Teddy?

PutteA skrev:sen vore det intressant om du kunde peka på var LL visar att dom inte tar konstruktiv kritik. För det första, var är den konstruktiva kritiken mot LL, och var visar man att man inte tar den?????
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Lakersfan_03 » fre feb 10, 2012 4:57 pm

Jag tror han menade det med att stämningen har varit lite sämre nu på de senaste matcherna, och det håller jag med om. Jag har själv genom åren försvarat allt med Lakers och stämningen som har att göra med Växjö. Men man måste kunna erkänna om det varit sämre. Men så fort någon säger något om stämningen att den blivit sämre så kommer folk med taggarna utåt direkt. Jag skiter i om det är tyst större delen av matcherna i de ANDRA ARENORNA, så har det varit i Hockeyallsvenskan förut med, har de stoppat oss förr?? - Näe.
Så varför är det OK nu helt plötsligt om de inte sjungs hela tiden? Det accepterades inte innan, men de accepteras nu verkar de som??

Varför är vi nöjda? Vad har vi uppnåt som gör att vi ska vara nöjda? Vi får ALDRIG bli nöjda, det är bra och ska bli ännu bättre det är de Malmström vill förmedla.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav sumpen » fre feb 10, 2012 4:57 pm

Ett bra alternativ till en ökad stämning är ju att markera ut på t.ex. en lapp vart klacken och de som vill sjunga ska stå precis utanför ingången som är väl synlig. Och i den markerade delen skriver något i stil med "Klacksektion, här STÅR man och här SJUNGER man".
Det ska egentligen inte behövas, men det måste komma in idéer om hur klacken ska förbättras. Annars står vi bara still på samma nivå hela tiden.
Något måste göras, det är en sak som är säker.
sumpen
Forumentusiast
 
Inlägg: 269
Blev medlem: mån nov 15, 2010 12:29 am

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Lillklonis » fre feb 10, 2012 5:17 pm

Har läst flera tidningar där experter hyllar oss väldigt mycket, både AB och KVP t.ex. Har nog aldrig läst så mycket positivt om någon annan publik.
De flesta hallarna är faktiskt riktigt tysta jämfört med oss.
Sen måste vi ju hylla våran sittplats! Den är ruskigt bra jämfört med de andra i Elitserien.
"fest med lakers lakejer;)"
Lillklonis
Forumdemon
 
Inlägg: 1726
Blev medlem: mån feb 03, 2003 2:52 pm
Ort: Vitteryd

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Lakersfan_03 » fre feb 10, 2012 5:23 pm

Ja vår sittplats är bra, det är jag beredd att hålla med om. Efter HV71:s sittplats så är vi nog tvåa i Sverige. Men mycket av det beror nog på att vi drar fulla hus med, likaså HV71!
Varför är det ingen som svarar på min fråga??
Anders och Malmström på pallen de sista fem matcherna och försöka skapa den magiska stämningen? Ingen som vill det?? Eller är alla nöjda med hur de varit sista 5-10 matcherna?? Komigen nu!!!!!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Daniel » fre feb 10, 2012 5:53 pm

det jag kan tycka var skillnaden då och nu var att de som ville sjunga gjorde det och
det var mycket glimten i ögat i allting man gjorde och alla var välkomna med en positive attityd mot varandra och motståndare
framförallt las det mer fokus på sången än motståndarna

om en Lakers spelare åkte på en ful tackling så sjöng man ut frustrationen med följd att stämningen fortsatte och blev i många fall bättre o folk gav inte upp så fort laget låg under utan det fans ett större tålamod och man sjöng för man tyckte det var roligt.

som det känns nu så buas det i tid och otid så fort en motståndare närmar sig en Lakers spelare
inte sagt att man inte ska påverka domarna men en som skriker att det brinner hela tiden när det inte gör det slutar man lyssna på.

sedan så känns det som attityden mot varandra har blivit mycket sämre.
och framförallt värkar folk inte ha roligt

det ska vara det roligaste som finns att ställa sig på VS sedan om man sjunger eller inte det ska vara för banat roligt att vara där och ha alla roligt så brukar resultatet bli riktigt bra

sedan om det inte är kanon stämning varje match så får man ta lärdom av det och se vad var det som funkade och vad funkade inte. istället för att stå och skrika rätt ut att allt suger så kan man ta det lite i piano och knyta näven i fickan och försöka komma på förbättringar

för att skrika rätt ut att klacken suger tror inte jag att det blir så mycket bättre stämning av
Senast redigerad av Daniel fre feb 10, 2012 5:56 pm, redigerad totalt 1 gång.
Daniel
Forumterrorist
 
Inlägg: 2944
Blev medlem: lör apr 13, 2002 12:26 pm
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav erok » fre feb 10, 2012 5:54 pm

Ser framimot när tjejerna tar röst i arenan. Ingen ironi nu utan ser verkligen fram imot det. Det är något unikt helt klart.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Lakersfan_03 » fre feb 10, 2012 5:55 pm

Så du menar att Bizons utskällningar genom åren inte gett effekt??
Jag tror att många av oss behöver höra ett o annat för att verkligen tagga till. Det har ju bevisats många gånger. Nuförtiden görs de halvdant..
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Daniel » fre feb 10, 2012 5:58 pm

det är skillnad om en person gör det med glimten i ögat än om halva klacken står och gnäller
Sedan har Bizon en förmåga som ingen annan har och det är synd
Daniel
Forumterrorist
 
Inlägg: 2944
Blev medlem: lör apr 13, 2002 12:26 pm
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Lakersfan_03 » fre feb 10, 2012 6:12 pm

Det kanske stämmer men vi är mätta nu det märks. Nu har vi visat alla att vi är bra och nu orkar inte folk göra det längre, vilket är synd. Det har blivit mycket trams nu om man t ex skulle råka sjunga något om motståndarna. Innan så var det OK i Hockeyallsvenskan men nu får man knappt bua känns de som (Nu överdrev jag litegrann) men du förstår vad jag menar.

Jag vet att det är skillnad att sjunga om AIK än t ex Troja men ändå. Menar inte att det enbart ska sjungas hatramsor och häcklas. Men.. när det hettar till acceptera att folk är inne i matchen, att man visar känslor, sen släpper man det och får ännu högre volym i nästkommande ramsa, det är ju det hockey handlar om, känslor..
Varför inte gör samtliga motståndares vistelse i Vida till ett helvete?? Vi kan påverka ännu mer än vi gjort. Vi ska inte påverka motståndarna mer än vi ger kärlek till vårt lag, men om det ger oss en chans att få en spelare ur balans eller ett lag, så tar vi den. Men det viktigaste är fortfarande, som alltid, att ge vårt egna lag de stöd som de behöver.

Let's do it, nu har vi 5 hemmamatcher kvar och folk har somnat verkar de som. 5 livsviktiga matcher. Varför inte ta åt oss av att det varit lite sämre och ge 100% i de återstående matcherna?? Jag håller på Lakers, och är övertygad om att alla här inne till 99,9% också gör det. Jag vill ha fullt ös, vill du?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Lemieux » fre feb 10, 2012 6:43 pm

teddy skrev: Hockey är TOKSKOJ. Men där är även att sjunga och vara crazy på läktaren med.
Väl mött på tisdag. Då jävlar :)

Jag blandar mig inte i själva diskussionen men allt handlar väl egentligen om att alla har olika åsikter om hur man vill se en hockey match och då är inte alla av åsikten att det är tokskoj att sjunga och vara crazy på läktaren!
"A month before the season I stop putting ketchup on my french fries." -Mario Lemieux
Användarvisningsbild
Lemieux
Forumentusiast
 
Inlägg: 322
Blev medlem: tis aug 02, 2011 1:00 pm

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Bamse_78 » fre feb 10, 2012 7:26 pm

TwoTwo skrev:
Bamse_78 skrev:Vill du att det ska sjungas hata hv, stjäla flaggor och bränna dom så skriv ner det och invänta folks reaktioner.
Vem vet du kanske kan få med dig fler folk än LL :roll:


Kasta inte sten i glashus Bamse 8)


Jag kastar definitivt inte sten i glashus.
Har aldrig sjungit eller skrikt att jag hatar ett lag eller en spelare.
Har aldrig brännt upp nånting som är symbol för ett annat lag(har däremot brännt ner en mindre skog) :oops:
Och vad det gäller flaggan så fick jag frågan om jag ville att en person skulle gå bort och ta tillbaka den flaggan som många trodde var vår egen, så svarade jag att jag skulle prata med supporterpolisen på plats eftersom jag känner han. Vilken gav mig svar efter en stund att flaggan var gul men då var redan nån borta och hämtade flaggan.

Men jag kunde inte låta bli att skratta ganska gott när jag fick höra att flaggan inte var orange utan gul . Fick även frågan efter matchen om jag ville ha flaggan, och då sa jag nej.
Användarvisningsbild
Bamse_78
Forumproffs
 
Inlägg: 714
Blev medlem: lör dec 29, 2007 1:45 pm
Ort: Alvesta

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Talismanen » fre feb 10, 2012 7:28 pm

Jag hatar tingsryd :clap:
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav eddan » fre feb 10, 2012 8:36 pm

Vi bara skojar vi håller på troja......
support your local team

http://www.youtube.com/channel/UCfWuyo81RtX_OXmFvDuL3PQ
https://twitter.com/PsychoCircus__
http://psychocircustifo.se/
https://www.facebook.com/PsychoCircusTifo
Användarvisningsbild
eddan
Forumproffs
 
Inlägg: 529
Blev medlem: sön nov 06, 2005 7:24 pm
Ort: Wexio

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Dannedd » lör feb 11, 2012 11:08 pm

Verkar inte vara någon som kommer med något konkret så här kommer ett:

Kom igen, ingen som gjort lumpen?
Tror ni något krig vunnits utan ORGANISATION???
Det är så vi måste se varje match.

Och att vara medlem i LL och att det automatiskt ska vara ett tvång att vara med i klacken tycker jag dock inte det ska vara. Däremot tycker jag klacken är LL-styrelses ansvar att se till att driva och göra bättre.

Tycker styrelsen ska utse en klackansvarig som också sitter med i styrelsen.
Observera att klackansvarig och klackledare inte är samma sak.
Det är den klackansvariges roll att vara länken mellan klacken och styrelsen.

Angående klacken så tycker jag även där att man måste organisera sig bättre, känns som att man är nöjd med så som det är idag, men har man en organisation så sprider man ut ansvaret och därmed en bättre klack i mitt tycke.
Hur klacken ska vara organiserad låter jag vara osagt men ett förslag är att man delar in klacken i en eller 2 klackledare(kaptener), ett gäng gruppledare (gruppbefäl) som har var sin avdelning (pluton) utspridda strategiskt. Detta inkluderar även sittplats.

Det är bara mina tankar om det hela...
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Meningen med supporterförening ?

Inläggav PutteA » sön feb 12, 2012 12:22 am

Så har det varit i alla år. Alla sektioner har varit representerade i styrelsen, klacksektion, webbgruppen, Poseidon, Resesektionen, ALLA!! Eftersom PCT har bildats och blivit en egen förening som samarbetar med LL gällande TIFO så kommer Klacksektionen omarbetas nästa säsong!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav erok » sön feb 12, 2012 6:39 pm

Vad står PCT för?? Tifo skulle jag tro T står för men det andra två bokstäverna får jag fan inte ihop
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Meningen med supporterförening ?

Inläggav PutteA » sön feb 12, 2012 6:47 pm

PSYCO CIRCUS TIFO
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav erok » tor feb 23, 2012 7:13 am

Det är bra att släppa alla hämningar http://www.youtube.com/watch?v=Q04vSYiIwWM
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Talismanen » tor feb 23, 2012 10:05 am

Haha helt underbart. Tänk ett VS i ett sånt tillstånd.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav serra » tor feb 23, 2012 10:10 am

ja..det är väl det närmaste ett stånd du kan komma talis.....
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav teddy » tor feb 23, 2012 10:31 am

Hade vi haft ett sådan stämning, eller åtminstone en procent av den mentaliteten och hjärtat. Så hade hela hallen fått stånd. Även tjejerna :)
Det är bara att börja jobba på det.
Det som gäller är kr enkelt.
Eget ansvar och släppa alla hämningar.
Det kommer förhoppningsvis på lördag :)
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav serra » tor feb 23, 2012 10:47 am

Håller med dig Teddy,
Hjärtat och passion för laget.
Tycker det rimmar lite illa bara när du och några till kör "vi hatar Modo".
Får inte ihop det hur det har med hjärta och passion för sitt lag

Fast det är väl bara jag som är gammal :)
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Meningen med supporterförening ?

Inläggav PutteA » tor feb 23, 2012 10:55 am

serra skrev:Fast det är väl bara jag som är gammal :)


Nej Serra, det handlar om att ha känslan för vad som låter bra och vad som låter skämmigt. Men kanske har du rätt i alla fall, det kanske kommer med åldern?

Det är rätt kul att se reaktionen på alla som står runt och som hör hatramsan. Man riktigt ser hur dom undrar varför man skriker så, och många bara skakar på huvudet.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Meningen med supporterförening ?

Inläggav Power Play » tor feb 23, 2012 11:21 am

erok skrev:Det är bra att släppa alla hämningar http://www.youtube.com/watch?v=Q04vSYiIwWM


Är det från Lindab Arena eller? Såg ut så på överkroppsklädseln.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Meningen med supporterförening ?

Inläggav PutteA » tor feb 23, 2012 11:26 am

Det är häftigt, och jag kan lova, det är ingen hatsång dom sjunger!!! ;)
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav teddy » tor feb 23, 2012 11:29 am

Ja suck nu börjas det igen

Men for the record. Så sjöng jag aldrig med i vi hatar Modo. Så det är förtal serra.
Sen att andra sjöng det får stå för dom. Jag hindrar dom inte.
Men tycker istället att vi ska fokusera på att skapa liv på läktaren istället för att fokusera på varandra. Ingen ide liksom.
Så på lördag är det jag som står upp med passion och hjärta för laget i mitt hjärta.
Och det kan jag säga er. Det finns många här inne som inte visar den minsta lilla tillstymmelse till passion och hjärta för laget. Det har man ju sett när man försökt dra igång på pallen.

Ansvar och passion= ett underbart liv och tryck på läktaren
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav serra » tor feb 23, 2012 12:01 pm

Ok, eftersom jag står 1 m bakom dig så kan jag ju inte se din mun.
Jag förmodar att när du också höll upp dina händer över huvudet när dom andra skrek vi hatar modo så trodde jag att du också skrek.
Men du höll väl bara upp händerna och var tyst då.
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav teddy » tor feb 23, 2012 12:08 pm

Stämmer alldeles utmärkt serra. Men om jag inte minns fel. Så klappade jag inte ens händerna. Det måste varit någon annan ramsa du tänker på. Kanske vi älskar Lakers.
Men men. Jag vet vad ja gjorde. Och det är ju enkelt att dra alla över en gräns. Lite som att alla muslimer är terrorister :)
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav serra » tor feb 23, 2012 12:09 pm

haha..ok
så du höll upp händerna över huvudet, klappade inte, och var helt tyst.
Det måste sett ganska roligt ut...
får väl byta ut mina glasögon till nästa match..
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav teddy » tor feb 23, 2012 12:13 pm

Hehe ja det får du nog göra. Eftersom jag var rätt noga med just den ramsan.
Appropå din grekiska ramsa du la ut så måste vi fixa en bra text till den. Skön melodi som satan
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3967
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Meningen med supporterförening ?

Inläggav Talismanen » tor feb 23, 2012 3:39 pm

Fast va det inte du serra som skrev "Modo era jävla rövhål" så det ekade i hela hallen när matchen va slut?
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

FöregåendeNästa

Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster