Klacken mot Timrå

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Klacken mot Timrå

Inläggav teddy » lör okt 15, 2011 10:31 pm

Sjukt bra jobbat alla på ståplats. Grymt imponerad trots det desarmerade antalet. Sjukt stolt över alla. Många som visar hjärta för laget. Kul som fan när man försöker dra igång. Ta åt er. Dock så fanns det dom som tyckte att hatet mot andra var mycket viktigare än kärleken till sitt eget lag. Men det ska ALDRIG få oss ur balans. Vi ska ALLTID stå upp för våra hjältar. I vårt och torrt. Kärlek för alltid för vårt lag. Nu jävlar kör vi för vårt lag. ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3971
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav Talismanen » lör okt 15, 2011 10:50 pm

Tycker inte att hatet lös igenom på något sätt. Däremot byggdes det upp en härlig stämning med tanke på vad som utspelade sig på isen. Som Lillklonis sa till mig...vilka känslor som tas fram nu. Hur kan det bli sådana här känslor mellan Växjö-Timrå och drog paralleler till Luleå-Djurgården (som exempel). Så långt ifrån varandra men ändå så hett. Mötet ikväll kan sätta spår och det kan framöver bli väldigt aggresivt mellan VLH å Timrå. Gott så. Det SKA skapas känslor i Vida Arena. Det SKA bli hett. Och det blir det med en engagerad och entusiastik ståplats och en galen teddy. Underbar kväll på ståplats. Ge oss mer av detta!!
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav alfax » lör okt 15, 2011 10:54 pm

Bra skrivit Teddy och TACK för din underbara insats :!:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav teddy » lör okt 15, 2011 11:01 pm

Tack själv alfax. GRYM insats av gubbhyllan idag:) Fortsätt så
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3971
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav friberg » sön okt 16, 2011 12:49 am

om ändå lirarna hade din energi teddy hela tiden då djävlar hade det blivit spel mot 1 mål varenda hemmamatch
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav Jimpan » sön okt 16, 2011 9:08 am

Stundtals ett pinsamt uppförande av ett antal, förhoppningsvis ej medlemmar i LL, under matchen. Dock får inte LL en positiv reklam när man låter en av de här slyngarna beträda pallen och agera hejaklackledare. Hade ett flertal runt mig som reagerade och undrade vad som pågick. Ni som stod uppåt på läktaren hörde av förklarliga skäl inte detta lika tydligt som alla som stod ner mot plexit. Glädjeämnet i det här är att ofoget har uppmärksammats.
Det var den negativa upplevelsen av gårdagen. Det positiva var Teddys energi att hålla i gång stämningen. Det är en otacksam uppgift att ersätta A:83 i detta arbete. Bra jobbat Teddy !
I vanliga fall brukar jag inte reta upp mig - men i går var jag riktigt pissförbannad. Hoppas inte det behöver hända igen.
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Användarvisningsbild
Jimpan
Forumproffs
 
Inlägg: 803
Blev medlem: mån dec 06, 2010 10:44 pm
Ort: Braås

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav friberg » sön okt 16, 2011 9:19 am

vi hade en dåre om skrek akta knäna hela tiden och som vart störande jobbig och han har ja aldrig sett på hockey innan
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav Talismanen » sön okt 16, 2011 9:22 am

Jaha men vad va det som hände då?
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Klacken mot Timrå

Inläggav Power Play » sön okt 16, 2011 9:28 am

Det undrar jag också.
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav friberg » sön okt 16, 2011 9:30 am

ne det hände inget utan han vart stenfull och jobbig i det när han hela tiden skrek akta knäna hahaaha det vart störande men alla har ju rätt att uttrycka sig ju.
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav Talismanen » sön okt 16, 2011 9:35 am

Jo men sånt får man ju ta men jag tänkte mer på det Jimpan sa. Va det också bara lite "störande" eller vad va det som va så negativt?
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav Bamse_78 » sön okt 16, 2011 12:56 pm

Tråkigt att höra att en idiot beträdde pallen. Men det kommer aldrig att hända igen om nalle eller jag befinner oss i hallen.
Användarvisningsbild
Bamse_78
Forumproffs
 
Inlägg: 714
Blev medlem: lör dec 29, 2007 1:45 pm
Ort: Alvesta

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav Talismanen » sön okt 16, 2011 1:19 pm

Han hoppade in som "stand-in" för att hjälpa till att dra igång ståplats då teddy stod nere vid plexit i mitten för att dra igång högra sitt så det va inget konstigt med det. Vad jimpan och gänget störde sig på under resten av matchen vet vi ju inte än.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav Lillklonis » sön okt 16, 2011 2:09 pm

som talis skrev malmström stod nere mellan sittplats o ståplats när det dök upp en annan på pallen.
Grymt bra jobb av Malmström igår, fortsätt så :clap:
"fest med lakers lakejer;)"
Lillklonis
Forumdemon
 
Inlägg: 1726
Blev medlem: mån feb 03, 2003 2:52 pm
Ort: Vitteryd

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav antonius » sön okt 16, 2011 3:56 pm

Herregud Jimpan, har du så lite att göra hemma om dagarna så att måste hitta något "negativt" med gårdagen för att sedan gråta ut på LLs forum?

folk irriterar sig på så mycket skitsaker.. De "idioterna" som folk kallar de för är nog en stor anledning till att det var bra tryck igår.. runt 10 pers som står ihop och skriker allt de kan hela tiden.. De bidrar nog ganska så mycket mer till klacken och lakers än va du gör.

Så.. nu kan du sitta och bli upprörd över detta inlägget i några timmar så är din söndag räddad!
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast
 
Inlägg: 452
Blev medlem: tor nov 17, 2005 6:58 pm
Ort: düsseldorf!

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav Bamse_78 » sön okt 16, 2011 4:16 pm

Säger inte att teddy eller talismanen missköte sig, men det är beklagligt när oönskat folk ger sig upp på pallen. Sen om vi ska kommentera de personer som envisas med hatramsor så är dom ju inte önskvärda av några mer personer än sig själva.
Användarvisningsbild
Bamse_78
Forumproffs
 
Inlägg: 714
Blev medlem: lör dec 29, 2007 1:45 pm
Ort: Alvesta

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav Talismanen » sön okt 16, 2011 7:36 pm

Nä så tog jag det inte heller bamse. Men tror inte han va oönskad upp på pallen heller om du förstår mig? Kan t om varit så att teddy skrek att nån skulle ta pallen där medans han va iväg. Hörde inte riktigt. Hatramsor tycker jag inte det va så mycket av igår. Domarjävel hörde jag men den dog ju ut efter 5 sek. Känns som att vi överlever det. Vi kan ju inte gå bananas på forumet varenda gång nån hör en svordom i arenan. Eller va det nått annat som hände? Tycker du Jimpan kan förklara lite bättre så blir det lättare för alla andra för just nu är det ju bara ovisst och en massa skitsnack och egna tolkningar. Vad va det som va så hemskt igår?
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Klacken mot Timrå

Inläggav Modig » sön okt 16, 2011 11:34 pm

Grymt tryck igår. Bra jobbat!
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Användarvisningsbild
Modig
Forumentusiast
 
Inlägg: 327
Blev medlem: ons mar 23, 2011 11:04 pm


Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster