Lakers agerar starkt mot "grupperingen" på läktare

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakers agerar starkt mot "grupperingen" på läktare

Inläggav Power Play » mån dec 15, 2008 8:26 pm

Precis detta jag önskade skulle hända! Vi kan och ska aldrig acceptera detta beteende på våra läktare.

Nu kan kanske äntligen den del av publiken som tyvärr valt att stanna hemma p.g.a. rädsla, våga sig tillbaka till västra stå igen!

Precis så här ska den här typen av svulster skäras bort!

http://www.sr.se/cgi-bin/kronoberg/nyhe ... el=2508180
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Inläggav Lakersfan_03 » mån dec 15, 2008 8:31 pm

Nu borde publiksiffran öka då.
2500 mot Huddinge!!!!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav antonius » mån dec 15, 2008 8:50 pm

haha ni dödar inte en grupp på 15-20 man med att stänga av en person.
Alla lögner som man läser om oss som grupp ger oss bara ny tändvätska!
Vi ska bevisa tidningarnas lögner även LL's lögner!

Ses på västra stå mot Huddinge....... (ni som vågar :roll: )

Det inom parantes ser jag som ett hot, och det har varit en del hot nu både off och online, sluta med det!!! //PutteA
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast
 
Inlägg: 452
Blev medlem: tor nov 17, 2005 6:58 pm
Ort: düsseldorf!

Inläggav Åryd Lakej » mån dec 15, 2008 9:03 pm

Det var väl inte Inferno som grupp vi skulle ta bort!
Det var ngn eller ngr personer i gruppen som har varit ett problem.....Enl utsago!Å dom ska bara bort.
Senast redigerad av Åryd Lakej mån dec 15, 2008 10:36 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Åryd Lakej
Forumdemon
 
Inlägg: 1671
Blev medlem: sön sep 29, 2002 10:57 am
Ort: Åryd Förstås

Inläggav Bamse_78 » mån dec 15, 2008 9:23 pm

Antonius jag ska inte anklaga dig personligen för något för jag har inte sett dig bete dig illa mot någon.
Men ni har folk i er "grupering" som inte har förstått vad det innebär att vara en supporter och ha vanligt bonnaförnuft.

Ingen rök utan eld som det heter nu har en av er blivit portad och fler blir det nog om det fortsätter bli bråk före under och efter matcher.

Lakers ledning skiter definitivt INTE i vad som sker utanför arenan före och efter matcherna, så argumenten om att folk ska skita i vad VI gör utanför arenan håller inte längre.

Om det finns folk i VI som vill slåss med andra grupperingar så kan väl dom samlas tex ute på I11:as gamla skjutfält och banka skiten ur varandra. Så alla andra slipper se skiten innan och efter matcherna.
Användarvisningsbild
Bamse_78
Forumproffs
 
Inlägg: 714
Blev medlem: lör dec 29, 2007 1:45 pm
Ort: Alvesta

Inläggav antonius » mån dec 15, 2008 9:36 pm

Bamse----> Har du äns en aning om vad du snackar om!?

Vi har aldrig varit i slagsmål vid en hockeymatch eller öht. i Lakers namn.
Sluta måla upp oss som några huliganer för det är vi fan inte.

Det var så att dom kom till oss i ljungby, Det var bara några stycken som behövde stå upp. Det är det ÄNDA som hänt.

Putte-----> Ett hot!? Hade det varit någon anna som skrev det hade det varit lugnt. Varför skulle jag ananrs använda denna gubbe : :roll: !?
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast
 
Inlägg: 452
Blev medlem: tor nov 17, 2005 6:58 pm
Ort: düsseldorf!

Inläggav dolitle » mån dec 15, 2008 9:37 pm

Antonius, vilka är dessa lögner?


Väldigt starkt av Växjö Inferno att INTE våga medverka i radio, skickar ett mail istället......starkt gjort



Varför inte ta Bamse_78:s uppmaning att bjuda in folk från andra lag och skoja runt på I11:s område, där får ni nog leka ostört.
Klubb Poseidon is the shit
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8709
Blev medlem: tor apr 11, 2002 10:09 pm
Ort: Växjö

Inläggav PutteA » mån dec 15, 2008 9:38 pm

antonius skrev:Putte-----> Ett hot!? Hade det varit någon anna som skrev det hade det varit lugnt. Varför skulle jag ananrs använda denna gubbe : :roll: !?


Ta det som du vill min vän, vi vet ju ändå inte vad vi snackar om, och de vet vi ju aldrig!!! :roll:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav eddan » mån dec 15, 2008 9:40 pm

dolitle skrev:Antonius, vilka är dessa lögner?


Väldigt starkt av Växjö Inferno att INTE våga medverka i radio, skickar ett mail istället......starkt gjort



Varför inte ta Bamse_78:s uppmaning att bjuda in folk från andra lag och skoja runt på I11:s område, där får ni nog leka ostört.


Det var SR kronoberg som tog kontakt med Inferno. och ville bara ha lite lätt infomation vad Inferno ville framgå med sin grupp.
------------------------------------------------------------------------------
Har inferno någonsin bråkat i lakers namn? NEJ och det kommer aldrig hända
support your local team

http://www.youtube.com/channel/UCfWuyo81RtX_OXmFvDuL3PQ
https://twitter.com/PsychoCircus__
http://psychocircustifo.se/
https://www.facebook.com/PsychoCircusTifo
Användarvisningsbild
eddan
Forumproffs
 
Inlägg: 529
Blev medlem: sön nov 06, 2005 7:24 pm
Ort: Wexio

Inläggav PutteA » mån dec 15, 2008 9:47 pm

Jag måste får ställa en fråga till er, både Eddan och Antonius. I vilken situation enligt er gör man tråkigheter i Lakers namn??
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav Power Play » mån dec 15, 2008 9:52 pm

Om vi nu ska räta ut saker och ting så är det inte Växjö Inferno som blivit portade, eller? Det är en person som uppträtt på ett sätt som Växjö Lakers och i stort sett hela övriga Västra Stå inte accepterar längre. Därav detta kraftfulla agerande. Och det är förbanne mig på tiden! Fler personer som uppträder på motsvarande sätt, och de blir också portade. Enkelt, rakt och rätt!

Kalla er vad ni vill, men uppför man sig som folk så är det ingen som kommer att hindra någon från att gå och se på hockey! (För det är väl därför man är där. Eller?)
Den som ser möjligheter istället för hinder är alltid den som kommer längst!
Användarvisningsbild
Power Play
Forumdemon
 
Inlägg: 1893
Blev medlem: tis aug 21, 2007 9:17 am
Ort: Tofta, Tävelsås

Inläggav antonius » mån dec 15, 2008 9:58 pm

Jag blir så jävla förbannad på vissa här inne. Det var ett J***'vla tjat om att bjuda upp folk till slagsmål. Vi söker inte något bråk, är det så svårt att förstå!?!?

Håkan, ring radion du istället och beraätta allt du vet.

Varför skullle vi vilja prata med media när dom inte kan skilja på Ultras/tifogrupper och Firmor!?

Ge er förfan.

Snacket om att ni inte kan gå säkra på Läktaren, Ingen från Inferno har någonsin skadat en Lakej medvetet. Men där emot har en känd Lakej hoppat på en Inferno medlem 1 gång, då blossades det inte upp.


Ni kan aldrig få bort oss från västra stå!
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast
 
Inlägg: 452
Blev medlem: tor nov 17, 2005 6:58 pm
Ort: düsseldorf!

Inläggav GQ » mån dec 15, 2008 9:59 pm

Herregud, jag vet inte ens vart jag ska börja...

Lakersfan_03:
Vad är viktigast, supportrar som får klubben och läktaren att leva eller ett tiotal supportrar till på läktaren? För några fler än 10-talet personer som inte vågar gå på matcherna kan vi absolut inte prata om, alla vet att Inferno inte har som avsikt att skada andra Lakers supportrar. Annars så skulle jag tro att det här är en kass ursäkt för att Rolf, 47, skild familjefar som nyss förlorat en vårdnadstvist, ska kunna sitta hemma och kolla på One Three Hill och dricka öl istället.

PutteA, admin:
Åryd Lakej's inlägg är mer hot än det du FÖRSÖKER få anonius inlägg till att vara, oavsett hur mycket du vrider och vänder på det han har skrivigt, så finns det ingen chans i världen att någon inte uppfattar det som ren och skär ironi.

För att återgå till hoten och svensk rikeslag så borde Åryd Lakej inte bara raderas som användare, få sin IP-adress bannad och få en drös anmälningar över sig, det faktum att han använder ordet "döda" och riktar det mot en hel grupp människor är väl något som ni, lakers lakejer, borde ta avstånd ifrån omedelbart?

Bamse_78:
Hur kan du ens uttrycka dig på det sättet, blir det bråk föra eller efter matchen så är det inferno som ska ta smällen? Du kan oavsett hur mycket du gillar eller ogillar en gruppering på Lakers läktare inte dra alla över en kam, du som jag antar är född 78 borde ha en hel del livserfarenheter om hur en historia kan bli en helt annan bara genom att passera några öron. Hånas man av sin största fiende (troja incidenterna syftar jag på nu) så är det klart folk blir rasande, det kombinerat med en sur förslust osv. är saker du måste ta med i din bedömmning om det verkligen är lämpligt att folk stängs av.
Men jag kan inte annat än hålla med i det sisat du skriver, vill folk absolut slåss, gör det mitt ute i ingenstans där ingen ser eller hör något.


Och precis som föregående personer skriver, Växjö Inferno har aldrig som grupp bråkat i Lakers namn, so whats the deal? Seriöst?

(För övrigt så blev inte ens Emil Nilsén (Leksands klackledare för er som inte vet) avstängd efter att ha blivit dömd för en misshandel på en mora supporter som skedde i Ejendals Arena.)

Lakers!
Det är dags att vakna nu!
Vill ni ha någon klack eller bara samma gammla pack?!
GQ
Forumamatör
 
Inlägg: 25
Blev medlem: tis dec 06, 2005 8:20 pm

Inläggav PutteA » mån dec 15, 2008 10:00 pm

PutteA skrev:Jag måste får ställa en fråga till er, både Eddan och Antonius. I vilken situation enligt er gör man tråkigheter i Lakers namn??


Nån av er som kan svara på min fråga???
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav antonius » mån dec 15, 2008 10:02 pm

Förstår inte frågan, kalla mig dum i huvet eller "barnunge" men formulera om den är du snäll!
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast
 
Inlägg: 452
Blev medlem: tor nov 17, 2005 6:58 pm
Ort: düsseldorf!

Inläggav antonius » mån dec 15, 2008 10:04 pm

Eller jo... Tråkigheter i Lakers namn gör man när man tex. förstör för motståndare, söker bråk i Lakers namn. Inget vi gör.


Man kan därimot ställa till med tråkigheter i Lakers namn genom att åka på bortamatcher/hemmamatcher så full att man knappt kan stå på benen, det måste ju säga jätte mycket positivt om lakers supportrar.
Senast redigerad av antonius mån dec 15, 2008 10:05 pm, redigerad totalt 1 gång.
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast
 
Inlägg: 452
Blev medlem: tor nov 17, 2005 6:58 pm
Ort: düsseldorf!

Inläggav GQ » mån dec 15, 2008 10:05 pm

antonius skrev:Förstår inte frågan, kalla mig dum i huvet eller "barnunge" men formulera om den är du snäll!

Eller rättare sagt, sluta prata i skägget, utveckla "tråkigheter" för sjutton!
GQ
Forumamatör
 
Inlägg: 25
Blev medlem: tis dec 06, 2005 8:20 pm

Inläggav Stoffe » mån dec 15, 2008 10:06 pm

GQ skrev:Lakers!
Det är dags att vakna nu!
Vill ni ha någon klack eller bara samma gammla pack?!

Klart Lakers ska ta bort cirka 2460 pack på hemmamatcherna och låta 10-15 "huliganer" härja fritt :idea:
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon
 
Inlägg: 1656
Blev medlem: sön mar 04, 2007 9:41 pm
Ort: Växjö

Inläggav antonius » mån dec 15, 2008 10:07 pm

Stoffe----> Bra sagt! Fortsätt så, det hjälper ju skitmycket!!!!!!!!!

Varför är inte alla lakejer som dig? Så for man inte gör som LL vill är man huligan med!
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast
 
Inlägg: 452
Blev medlem: tor nov 17, 2005 6:58 pm
Ort: düsseldorf!

Inläggav PutteA » mån dec 15, 2008 10:08 pm

GQ: I mina ögon är ni bara patetiska i era bortförklaringar och försök att HELA TIDEN föra över fokus på andra individer. Ingen av er är kar nog för er hatt, och stå för det folk anklagar er för. Det måste vara ett helvete att ha denna mobb av Lakejer efter sig som till råga på allt har fel om er...ujujuj... :roll:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav Stoffe » mån dec 15, 2008 10:08 pm

antonius skrev:Stoffe----> Bra sagt! Fortsätt så, det hjälper ju skitmycket!!!!!!!!!

Varför är inte alla lakejer som dig? Så for man inte gör som LL vill är man huligan med!


Ursäkta om du tog åt dig. Men vad ska man kalla er då?
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon
 
Inlägg: 1656
Blev medlem: sön mar 04, 2007 9:41 pm
Ort: Växjö

Inläggav PutteA » mån dec 15, 2008 10:11 pm

antonius skrev:Eller jo... Tråkigheter i Lakers namn gör man när man tex. förstör för motståndare, söker bråk i Lakers namn. Inget vi gör.


Du upprepar dig själv, åter igen "söker bråk i Lakers namn"??? Hur görman när man söker bråk i Lakers namn???
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav GQ » mån dec 15, 2008 10:13 pm

Stoffe skrev:
GQ skrev:Lakers!
Det är dags att vakna nu!
Vill ni ha någon klack eller bara samma gammla pack?!

Klart Lakers ska ta bort cirka 2460 pack på hemmamatcherna och låta 10-15 "huliganer" härja fritt :idea:

Nu är du väl ändå ute på ganska hal is, vart i mitt inlägg har jag skrivigt något som ens antyder på att jag vill att 2460 personer ska försvinna?
Och för den delen så är jag övertygad om att minst, och då säger jag MINST 20-30% av dessa, skulle ta Infernos sida om de fick veta vad de stod för, på riktigt, och inte lyssnade till alla lögnare på det här forumet.
GQ
Forumamatör
 
Inlägg: 25
Blev medlem: tis dec 06, 2005 8:20 pm

Inläggav antonius » mån dec 15, 2008 10:16 pm

PutteA ----> Skojar du med mig? Vadfan vill du egentligen? Vi vill inte slåss kommer aldrig att göra det!!!!

kan du få in det innanför pannbenet?
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast
 
Inlägg: 452
Blev medlem: tor nov 17, 2005 6:58 pm
Ort: düsseldorf!

Inläggav Lakersfan_03 » mån dec 15, 2008 10:20 pm

Stoffe skrev:
GQ skrev:Lakers!
Det är dags att vakna nu!
Vill ni ha någon klack eller bara samma gammla pack?!

Klart Lakers ska ta bort cirka 2460 pack på hemmamatcherna och låta 10-15 "huliganer" härja fritt :idea:


inferno är fortfarande inte huliganer. försöker du dra alla över en kant nu också ?. vad händer om en medlem i lakers lakejer gjorde liknande är lakejerna också huliganer då?.
Fy fan vad löjligt detta börjar bli
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav PutteA » mån dec 15, 2008 10:20 pm

Men herre jesus, jag ställer en fråga, vad som krävs för att det ska anses som att man söker bråk i Lakers namn, är det så jävla svårt att fatta den frågan Anton....eller??? Det är en förbannad fråga, och ingen anklagelse, ge dig nu för faan!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav eddan » mån dec 15, 2008 10:21 pm

Eftersom ni kallar INFERNO huliganer.
Så måste ni veta vad det är.
Så kan ni förklara för oss som tyder på att Inferno är en liga?

Då måste jag säga en sak som många andra här på forumet säger.
Ultras kommer från Italien och dom slåss
Då säger jag
Men supporter förening kommer från brasilianen och dom slåss

Så då är ju båda huliganer :)
Senast redigerad av eddan mån dec 15, 2008 10:24 pm, redigerad totalt 1 gång.
support your local team

http://www.youtube.com/channel/UCfWuyo81RtX_OXmFvDuL3PQ
https://twitter.com/PsychoCircus__
http://psychocircustifo.se/
https://www.facebook.com/PsychoCircusTifo
Användarvisningsbild
eddan
Forumproffs
 
Inlägg: 529
Blev medlem: sön nov 06, 2005 7:24 pm
Ort: Wexio

Inläggav Lakersfan_03 » mån dec 15, 2008 10:22 pm

GQ skrev:Herregud, jag vet inte ens vart jag ska börja...Lakersfan_03:
Vad är viktigast, supportrar som får klubben och läktaren att leva eller ett tiotal supportrar till på läktaren? För några fler än 10-talet personer som inte vågar gå på matcherna kan vi absolut inte prata om, alla vet att Inferno inte har som avsikt att skada andra Lakers supportrar. Annars så skulle jag tro att det här är en kass ursäkt för att Rolf, 47, skild familjefar som nyss förlorat en vårdnadstvist, ska kunna sitta hemma och kolla på One Three Hill och dricka öl istället.


mitt inlägg var menat som ironi
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav antonius » mån dec 15, 2008 10:24 pm

Putte-----> varför upprepar du frågan hela tiden när du redan vet svaret då !?
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast
 
Inlägg: 452
Blev medlem: tor nov 17, 2005 6:58 pm
Ort: düsseldorf!

Inläggav GQ » mån dec 15, 2008 10:25 pm

PutteA skrev:GQ: I mina ögon är ni bara patetiska i era bortförklaringar och försök att HELA TIDEN föra över fokus på andra individer. Ingen av er är kar nog för er hatt, och stå för det folk anklagar er för. Det måste vara ett helvete att ha denna mobb av Lakejer efter sig som till råga på allt har fel om er...ujujuj... :roll:

Hööh? ursäkta? jag är varken med VI eller LL, oberoende med insyn i situationen skulle jag vilja påstå.

Det sjuka i ditt inlägg, är att du är alldeles förblindad av dina intalade lögner, att du själv inte förstår att ditt högst ironiska inlägg, faktiskt stämmer...

Nåja eftersom du yttrar din åsikt om Inferno, så passar jag även på att yttra min åsikt om dig.
Jag tycker att du som medlem i LL är patetisk när du försöker motarbeta människor som har samma syfte som dig, att stötta sitt lag. Jag tycker även att ni, som är en klack med myyyyycket hög medleålder borde vara mer mån om eran kommande generation, för vad händer annars? Jo, den kommande generationen kommer inte existera, och så står ni där med 25 st 13-åringar som piper "hejja lakers", och det strävar ni väl inte efter?

NEJ! Därför måste ni mötas på mitten och sluta föra eran diktatur liknande kampanj mot Inferno och sätta er ner och prata. Detta gäller även lakers som förening.
GQ
Forumamatör
 
Inlägg: 25
Blev medlem: tis dec 06, 2005 8:20 pm

Inläggav PutteA » mån dec 15, 2008 10:26 pm

Aaa du är ju sanslös. Jag ställer inte frågor när jag vet svaret, men jag ser ditt svar som ett klart tecken, du vet inte själv, du svamlar!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav Lakersfan_03 » mån dec 15, 2008 10:26 pm

GQ skrev:
PutteA skrev:NEJ! Därför måste ni mötas på mitten och sluta föra eran diktatur liknande kampanj mot Inferno och sätta er ner och prata. Detta gäller även lakers som förening.

WORD!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav GQ » mån dec 15, 2008 10:32 pm

eddan skrev:Eftersom ni kallar INFERNO huliganer.
Så måste ni veta vad det är.
Så kan ni förklara för oss som tyder på att Inferno är en liga?

Då måste jag säga en sak som många andra här på forumet säger.
Ultras kommer från Italien och dom slåss
Då säger jag
Men supporter förening kommer från brasilianen och dom slåss

Så då är ju båda huliganer :)

Nu har ju både jag och VI varit jätte snälla och svarat på alla era påståenden och frågor som är helt tagna ur luften, så jag passar på att forumulera om "Eddan's" fråga.

Vad är en huligan?
Vad är skillnaden på en "Kategori A", "Kategori B" och "Kategori C" supporter, och hur skiljer sig dessa i sitt beteende från land till land?


Ser gärna att PutteA svarar som verkar vara haj på det där med frågor, men givetvis får vem som helst som känner sig manad svara.
GQ
Forumamatör
 
Inlägg: 25
Blev medlem: tis dec 06, 2005 8:20 pm

Inläggav PutteA » mån dec 15, 2008 10:35 pm

Dessa frågor har vi inte ställt, och är totalt ointresserad av. Vad är en gangster, vad är en huligan, vad är en terrorist...... hm, vad är en mus, kan vara många olika saker....
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav buck » mån dec 15, 2008 10:35 pm

Det här handlar ju för fan inte om vad folk kallar sej... ultras, huliganer, inferno, det spelar ju ingen roll.

Om de så kallat sej Växjö syföring 06 hade han ändå blivit avstängd.

Ni tycker inte man ska sätta etikett på er, men ni är jävligt noga med att sätta etikett på er själva..


*suck*

Skit i hårklyveriet och se vad det handlar om istället.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5260
Blev medlem: lör nov 09, 2002 3:46 am
Ort: oped.

Nästa

Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster