Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
elvis skrev:Tack gode gud för pct där finns det åtminstone inga "kärringar "
elvis skrev:Tack gode gud för pct där finns det åtminstone inga "kärringar "
DontFightMeIrlBro skrev:elvis skrev:Tack gode gud för pct där finns det åtminstone inga "kärringar "
Glöm inte ultras
bordet skrev:Finns alldeles för många tysta, veka, tråkiga personer på ståplats. Som verkligen inte brinner och engagerar sig mycket mer än vid mål eller när domaren gör fel. Pinsamt. Tycker det är för många som står på ståplats enbart för det är billigt och inte bidrar med ett skit. Vad är problemet snåljåpar? Stå ni där så ska ni ta i, annars kan ni ta en sittplats. Har noll respekt för tysta personer på ståplats, ni skämmer ut er och är pinsamma!! Är ni tysta imorgon bredvid mig har jag god lust att spöa upp er alternativt idka sexuellt umgänge med er mamma inför era ögon så ni få lite energi.
Jag skäms över alla tysta kärringar på ståplats! SJUNG ELLER STANNA HEMMA! NI ÄR INGA RIKTIGA SUPPORTERS!
bordet skrev:Finns alldeles för många tysta, veka, tråkiga personer på ståplats. Som verkligen inte brinner och engagerar sig mycket mer än vid mål eller när domaren gör fel. Pinsamt. Tycker det är för många som står på ståplats enbart för det är billigt och inte bidrar med ett skit. Vad är problemet snåljåpar? Stå ni där så ska ni ta i, annars kan ni ta en sittplats. Har noll respekt för tysta personer på ståplats, ni skämmer ut er och är pinsamma!! Är ni tysta imorgon bredvid mig har jag god lust att spöa upp er alternativt idka sexuellt umgänge med er mamma inför era ögon så ni få lite energi.
Jag skäms över alla tysta kärringar på ståplats! SJUNG ELLER STANNA HEMMA! NI ÄR INGA RIKTIGA SUPPORTERS!
Dannedd skrev:Är det "ni ska inte komma hit och ta några poäng"-ramsan som gäller vid uppvärmningen innan match imorgon och då riktat mot alla Luleå-spelare? då hör de ju definitivt då de är vända mot oss! =)
erst91 skrev:Har en fråga hur LL ställer sig till kisscam, klappor, chearleaders mm. I mina ögon är detta något som ska bort snarast möjligt(detta hör hemma i NHL inte i Sverige). Hoppas att Lakejerna tycker likadant och trycker på detta mot Lakers.
Detta skrev en i supportertråden på flashback.
"Ja alltså Växjö.
Först och främst så måste jag säga att det var minst lika risigt som folk i tråden hade beskrivit det. 3 rader att stå på, avlång läktare som fan, och plexiglas framför och ovanför. Ingen bra förutsättning för att få till något av värde.
Stundtals rätt bra tryck från hemmapubliken, men jag kan ändå inte tycka att allt med er supporterkultur är annat än skit. Plast är ett uttryck som det slängs med allt för ofta i diskussioner likt dessa men det är fan det bästa sättet att beskriva hur det såg ut.
Kisscams, klappor, cheerleaders, orgel och sedan en klack på det som inte har en enda egen ramsa i sin repertoar. Visst att "alla" har någon ramsa som man snott från andra svenska klubbar i början av 80-talet när inspirationen var begränsat till tipsextra och andra svenska lags sånger. Men att 2014 köra typ en ramsa av varje stort lag inom supporterscenen är fan en skam.
"Ett skott - ett mål för Växjö" Kom igen?!"
DontFightMeIrlBro skrev:erst91 skrev:Har en fråga hur LL ställer sig till kisscam, klappor, chearleaders mm. I mina ögon är detta något som ska bort snarast möjligt(detta hör hemma i NHL inte i Sverige). Hoppas att Lakejerna tycker likadant och trycker på detta mot Lakers.
Detta skrev en i supportertråden på flashback.
"Ja alltså Växjö.
Först och främst så måste jag säga att det var minst lika risigt som folk i tråden hade beskrivit det. 3 rader att stå på, avlång läktare som fan, och plexiglas framför och ovanför. Ingen bra förutsättning för att få till något av värde.
Stundtals rätt bra tryck från hemmapubliken, men jag kan ändå inte tycka att allt med er supporterkultur är annat än skit. Plast är ett uttryck som det slängs med allt för ofta i diskussioner likt dessa men det är fan det bästa sättet att beskriva hur det såg ut.
Kisscams, klappor, cheerleaders, orgel och sedan en klack på det som inte har en enda egen ramsa i sin repertoar. Visst att "alla" har någon ramsa som man snott från andra svenska klubbar i början av 80-talet när inspirationen var begränsat till tipsextra och andra svenska lags sånger. Men att 2014 köra typ en ramsa av varje stort lag inom supporterscenen är fan en skam.
"Ett skott - ett mål för Växjö" Kom igen?!"
Beror mycket på att lakers lakejers medelålder snittar ungefär på 45 år, tråkigt men sant
w0bben skrev:Hur ska vi få med den döda sektionen av klacken till kommande matcher?
Tänk hur mäktigt det hade blivit
enettex skrev:Lade fram ett förslag till Coffe igår.. Han har ju en pipa och förmåga att få med hela hallen. Hade varit mäktigt om han fick hela sitt att ställa sig upp, kanske lägga armarna om varandra som vi gör på stå, och sen köra nån hopp ramsa, och se ifall det sprider sig.. Hade varit sjukt mäktigt, speciellt i tv-rutorna..
Hade gett uttrycket "hela hallen gungar" en ny innebörd..
En tanke! kan ju bli flopp också eftersom det är "pinsamt" för många att göra väsen av sig..
Btw så är min hals katastrof idag..
elvis skrev:Svar till teddy vrf måste du klaga hela tiden det var en ju otrolig stämmning i går lakers spelarna tackade ju sina fans i tidningen i dag så dåligt kan det ju inte ha varit
elvis skrev:Svar till teddy vad menar du med den döda sektionen i klacken då
vlk skrev:Kan ni inte ha denna diskussionen face to face i arenan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst